فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه میدان امامت تهران
کلاس: Movers 22

زبان انگلیسی

مدرس: عازمی، سارا
فعالیت: در کلاس امروز صفحه 12 از کتاب ODI 4 با هدف آموزش لغات Jobs و تمرین مکالمه آموزش داده شد.
تکلیف: پاسخ تمرینات صفحه 6 از کتاب کار که به این پیام پیوست می شود در دفتر نوشته شود.

زبان انگلیسی

مدرس: عازمی، سارا
فعالیت: در کلاس زبان امروز ما، مروری بر مبحث اعداد داشتیم و تا عدد 100 باهم تمرین کردیم. بازی با اعداد انجام شد. ستون سوم از کلمات spelling bee را باهم تمرین کردیم. فعالیت های تمرین صفحه 11 کتاب راباهم انجام دادیم.
تکلیف: زبان آموزان عزیزم، *پاسخ* سوالات کاربرگی که به این پیام پیوست می شود را در دفتر زبان خود وارد نمایید.

زبان انگلیسی

مدرس: عازمی، سارا
فعالیت: کلاس زبان امروز ما اختصاص داشت به تقویت مهارت شنیداری و نوشتاری و تمرین های صفحه 10 کتاب راباهم انجام دادیم. همچنین امروز، برروی لغات Spelling Bee نیز تمرین داشتیم.
تکلیف: زبان آموزان عزیز، از زمان آخر هفته خود جهت شرکت در مسابقه Spelling Bee که اوایل هفته آینده در دبستان برگزار خواهد شد به خوبی استفاده نموده و Spell شفاهی لغات مندرج در لیست لغات را به ذهن سپرده و تمرین نمایید. لیست لغات مجددا به این پیام نیز پیوست خواهد شد. دانش آموزان برتر مسابقه به مرحله دوم مسابقات راه پیدا خواهند کرد. نحوه اجرا بدین شکل می باشد که مدرس از تمامی دانش آموزان کلاس، Spell یک تعداد لغت را به صورت رندوم می پرسد و دانش آموزانی که بتوانند لغات را صحیح و با سرعت مناسب Spell ( هجی) کنند به مرحله دوم راه پیدا خواهند کرد. این مسابقه در تمامی شعب علوی برگزار شده و در مرحله آخر، نمایندگان هر مدرسه با مدارس دیگر به رقابت خواهند پرداخت تا مقام قهرمانی سطح خود را کسب نمایند. با آرزوی موفقیت برای تمامی دانش آموزان تلاشگر.

زبان انگلیسی

مدرس: عازمی، سارا
فعالیت: کلاس زبان امروز ما اختصاص داشت به مرور کوتاه مطالب گذشته و تدریس و یادآوری گرامر صفت های مقایسه ای.درجهت تقویت مهارت نوشتاری و گرامر تمرین صفحه نه کتاب را درکلاس انجام دادیم. ستون اول کلمات Spelling Bee راباهم به صورت گروهی و تک نفر تمرین کردیم.
تکلیف: ستون اول کلمات از لیست لغات مربوط به مسابقه Spelling Bee را تمرین کرده و Spell شفاهی آن را به ذهن بسپارید.

زبان انگلیسی

مدرس: عازمی، سارا
فعالیت: کلاس زبان امروز ما اختصاص داشت به تدریس صفحه8 کتاب Our discovery island/ و درمورد لباس هایی ک پوشیده ایم جمله سازی باهم تمرین کردیم.
تکلیف: زبان آموزان عزیزم حداقل پنج جمله با موضوع توصیف خودتان در دفتر خود بنویسید.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: