فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه میدان امامت تهران
کلاس: Starters 23

زبان انگلیسی

مدرس: شکیبا معین، اعظم
فعالیت: با سلام و احترام، دیکته از اسامی مکان ها گرفته شد. دروس جلسه قبل دوره شد. how many تدریس شد و در کتاب تمرین شماره 7صفحه ی 13 انجام شد.
تکلیف: دانش آموزان املاء اعداد 10 تا 20 را تمرین کنند.2 جمله سوالی با how many بنویسند و پاسخ دهند.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: شکیبا معین، اعظم
فعالیت: با سلام و احترام در کلاس امروز مفاهیم جاندار و غیر جاندار دوره شد.فلش کارت هایی در اختیار دانش آموزان قرار داده شد و در دو گروه به دسته بندی موجودات جاندار و غیر جاندار پرداختند.
تکلیف: دانش آموزان عزیز یک جدول با دو ستون بکشند و در ستون اول 5 موجود جاندار و در ستون دوم 5 موجود غیر جاندار را بنویسند( اگر نام آن را نمی دانند ، تصویر بکشند)

زبان انگلیسی

مدرس: شکیبا معین، اعظم
فعالیت: در کلاس امروز اسامی مکانهای مختلف که جلسه پیش تدریس شده بود مرور شده و از دانش آموزان سوال شد.تکالیف قبلی چک شد.گرامر how many تدریس شد.لغات مربوط به مشاغل و خوراکی ها روی برد سرمشق داده شد و دانش آموزان در دفاتر خود یادداشت کردند.
تکلیف: دانش آموزان عزیز از لغاتی که در دفتر یادداشت کردند، یک خط بنویسند.چهارشنبه دیکته خواهیم داشت.دیکته فقط از کلمات مربوط به تکلیف قبلی (اسامی مکانها) می باشد.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: شکیبا معین، اعظم
فعالیت: در کلاس امروز، مفاهیم alive/living/non-living تدریس شد. تمرین صفحه 8 در کلاس کامل گردید.

زبان انگلیسی

مدرس: شکیبا معین، اعظم
فعالیت: در کلاس امروز ما، گرامر جلسه قبل شامل this is/that is/these are/those are مرور شد.امروز با استفاده از فیلم و عکس، اسامی مکانهای مختلف به دانش آموزان آموزش داده شد.
تکلیف: دانش آموزان عزیز از لغات تدریس شده ی امروز که در دفتر خود یادداشت کردند، یک خط بنویسند.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: شکیبا معین، اعظم
فعالیت: در کلاس امروز، خواندن اعداد سه رقمی مرور شد.همچنین ساختن بزرگترین عدد سه رقمی و کوچکترین عدد سه رقمی با دانش آموزان تمرین شد.دانش آموزان پاسخ تمرینات صفحه 7 را چک کردند.تمرینات صفحه 8 و صفحه 9 در کلاس کامل شد.
تکلیف: دانش آموزان عزیز با اعداد 1 و 0 و 4 و 9 بزرگترین و کوچکترین عدد سه رقمی را بنویسید. اعداد فرد بین 511 تا 535 را بنویسید. اعداد زوج بین 300 تا 322 را بنویسید.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: