فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه نبرد تهران
کلاس: دانش 2

مفاهیم ریاضی پیش‌دبستانی

مدرس: پالاهنگ، صدیقه
فعالیت: کتاب درسی برای یادگیری بیشتر مفهوم چپ و راست انجام داده شد. سنجش 1 برای مرور و بررسی آنچه تاکنون آموخته شده است حل شد.
تکلیف: والدین گرامی با توجه به فایل ارسال شده،دانش آموزان می توانند موارد زیر را در منزل نیز تمرین نمایند.

آسمانه پیش‌دبستانی

مدرس: پالاهنگ، صدیقه
فعالیت: سوره کوثر آموزش داده شد. مرور بر شعر حافظ انجام شد. یک کارتن کوتاه درباره ی زندگینامه حافظ در کلاس دیده شد.

هنر پیش‌دبستانی

مدرس: آقایی، مرجان
فعالیت: امروز در کلاس نقاشی داستانی طراحی اولیه آن کامل شد.

ماهرشو

مدرس: پالاهنگ، صدیقه
فعالیت: دوخت و دوز با کاموا و ساخت یک تابلوی مقوایی در کلاس انجام داده شد. هدف از انجام این فعالیت برای یادگیری مهارت دوختن و افزایش مهارت دست ورزی،هماهنگی میان حرکت چشم و دست،می باشد.
تکلیف: دانش آموزان در منزل از مجله،روزنامه و یا کتاب داستان تصویری که دوست دارند را قیچی کرده و به کلاس بیاورند تا داخل تابلوی دوخته شده ای که در کلاس درست کردند بچسبانند.

دومینو

مدرس: پالاهنگ، صدیقه
فعالیت: انجام بازی دومینو و افزایش مهارت دست ورزی ،افزایش دقت و تمرکز،یادگیری کارهای گروهی انجام داده شد.

زبان‌آموزی پیش‌دبستانی

مدرس: پالاهنگ، صدیقه
فعالیت: زنگ مفاهیم نوشتاری دست ورزی با کاموا که ابتدا دانش آموزان کاموا هارو به صورت کلاف دورهم پیچیده و بعد از آن کاموا را دور یک مداد پیچیدند و مداد کاموایی درست کردند. انجام این فعالیت برای افزایش مهارت دست ورزی،تقویت انگشتان دست ،افزایش دقت و تمرکز،هماهنگی میان حرکت چشم و دست می باشد.

نقد فیلم

مدرس: پالاهنگ، صدیقه
فعالیت: ادامه ی انیمیشن درون و بیرون در کلاس دیده شد.

قصه‌های فارسی

مدرس: پالاهنگ، صدیقه
فعالیت: قصه ی دیو تُرشی در کلاس خوانده شد. این قصه برای احترام گذاشتن به پدربزرگ و مادربزرگ و آموزش اینکه بعضی از اتفاقات خیالی هستند و هرگز اتفاق نمیوفتند خوانده شده است.

رایانه

مدرس: ابوالقاسم حسینی، مرضیه سادات
فعالیت: دستگاه های ورودی و خروجی و نحوه کار با آن ها آموزش داده شد.

آزمایشگاه

مدرس: پالاهنگ، صدیقه
فعالیت: آزمایش سبک و سنگین با ترازو در کلاس انجام داده شد. این آزمایش با وسایلی که دانش آموزان میخواستند وزن آن را ببینند که کدام سنگین تر است صورت گرفت. اهدف اصلی از انجام آزمایش می توان به یادگیری مفهوم سبک و سنگین و تثبیت کردن آن برای درس ریاضی اشاره نمود.

مفاهیم علوم پیش‌دبستانی

مدرس: پالاهنگ، صدیقه
فعالیت: کار با دست های ساخته شده که دانش آموزان با خود آورده بودند و یادگیری چگونگی حرکت انگشتان دست در کلاس انجام داده شد. مفاهیم غذای سالم و ناسالم و کتاب درسی صفحات 24 و 25 حل شد.

زبان‌آموزی پیش‌دبستانی

مدرس: پالاهنگ، صدیقه
فعالیت: زنگ مفاهیم خوانداری مروری بر تمام صدای های آموخته شده از ابتدای ماه مهر تا کنون(نمایش تصاویر از طریق پاورپوینت ونشان دادن اسم تصویرها و شناسایی صدای اول آنها توسط دانش آموزان)انجام داده شد. صدای اُ آموزش داده شد و کتاب درسی صفحات 14 و 15 حل شد. تماشای کارتن جوجه اُردک زشت برای یادگیری بهتر مفهوم صدای اُ و اینکه مسخره کردن دیگران کار خوبی نیست و باید دیگران را با تمام زیبایی ها و نواقص هایشان دوست داشته باشیم.

هوش و خلاقیت پیش‌دبستانی

مدرس: پالاهنگ، صدیقه
فعالیت: کتاب درسی صفحات 14 و 15 حل شد. هدف از انجام این فصل افزایش دقت و تمرکز،الگویابی،درک تفاوت ها و شباهت ها می باشد.

مفاهیم ریاضی پیش‌دبستانی

مدرس: پالاهنگ، صدیقه
فعالیت: یک ویدیو کوتاه برای درک بیشتر چپ و راست در کلاس دیده شد . چگونگی تشخیص حرکت اشیا به سمت چپ و راست آموزش داده شد. کتاب درسی صفحه 20و 21 حل شد.

زبان‌آموزی پیش‌دبستانی

مدرس: پالاهنگ، صدیقه
فعالیت: زنگ مهارت های نوشتاری دانش آموزان از نقاشی یک خانه،خورشید و یا یک قلب را به دلخواه کشیدند و سپس با سوزن آن را سوراخ کردند.آنها مشاهده کردند که اشکالی که نقاشی کشیده بودند در پشت صفحه به صورت نقطه های برجسته در آمدند. اینکار برای افزایش مهارت دست ورزی و ایجاد خلاقیت انجام داده شده است.

ورزش پیش‌دبستانی

مدرس: عابدین، مهری
فعالیت: انجام صحیح دویدن ،بازی آلیسا و بشین پاشو در کلاس اجرا شد.

ضریب هوشی

مدرس: پالاهنگ، صدیقه
فعالیت: کاربرگ علامت استاندارد و تکمیل پازل انجام داده شد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: