فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه نبرد تهران
کلاس: فرهیختگان 1

ریاضی سوم

مدرس: محمودی، آتنا
فعالیت: بخشی از سوالات ریاضی و علوم و هدیه های آسمانی ارمغان شماره ی 6 در کلاس حل شد . تمرینات صفحات 46 تا 48 کتاب کار ریاضی در کلاس انجام شد . خانم و آقای ریاضی (شماره 1) در کلاس برگزار شد . کتابهای شنبه: کتاب درسی ریاضی ، کتاب درسی فارسی ( کتاب کار فارسی و کتاب درسی علوم اگر در منزل هست)
تکلیف: دخترم ارمغان شماره ی 6 به عنوان تکلیف آخر هفته در منزل انجام شود ( شنبه امضا شده به کلاس آورده شود)

فارسی سوم

مدرس: محمودی، آتنا
فعالیت: روخوانی از درس ها در کلاس انجام شد .
تکلیف: دخترم یک املای 7 خطی از درس 4 فارسی نوشته شود .

نگارش سوم

مدرس: محمودی، آتنا
فعالیت: نگارش درس 4 فارسی در کلاس کامل شد .

هدیه‌های آسمان سوم

مدرس: محمودی، آتنا
فعالیت: درس چهارم هدیه های آسمانی پرسیده شد. درس پنجم ( روز دهم ) تدریس شد .

بازی استراتژیک

مدرس: ساداتی، مبینا
فعالیت: سلام عرض ادب و احترام بازی ریتمیک و حرکتی با چوبک و حلقه برای تقویت هماهنگی گروهی و تقویت مهارت شنوایی و سرعت عمل بازی ریتمیک بادی پرکاشن جهت های چپ و راست برای تقویت هماهنگی عصب و عضله

مهارت اجتماعی

مدرس: قاسمی، فرزانه
فعالیت: در این جلسه با برخی از مصادیق احترام و رفتار مناسب در فضای مجازی، آشنا شدیم.

آزمایشگاه

مدرس: محمودی، آتنا
فعالیت: با نشان دادن ترازوی دو کفه ای و ترازوهای دست ساز دانش آموزان مفهوم جرم و همچنین ابزار اندازه گیری مایعات با نشان دادن لیوان های مدرج در کلاس انجام شد .

ریاضی سوم

مدرس: محمودی، آتنا
فعالیت: از مباحث تدریس شده( تبدیل ریال به تومان و بالعکس ، گسترده نویسی ،اعداد چهار رقمی با کشیدن شکل، نمودار درختی ، حالت سازی سکه و ساعت) تمرین اضافه حل شد . کتابهای فردا: ارمغان شماره ی 6، کتاب درسی فارسی ، کتاب درسی علوم

علوم سوم

مدرس: محمودی، آتنا
فعالیت: نکات مهم درس سوم از کتاب کار علوم تدریس و مشخص شد .

فارسی سوم

مدرس: محمودی، آتنا
فعالیت: روخوانی از درس ها به صورت بند و مشخص کردن علایم نگارشی در جملات در کلاس انجام شد .

نگارش سوم

مدرس: محمودی، آتنا
فعالیت: نگارش درس چهارم فارسی از صفحه 25 تا 27 در کلاس انجام شد .

هدیه‌های آسمان سوم

مدرس: محمودی، آتنا
فعالیت: نازنینم فردا درس 4 هدیه های آسمانی از جزوه سوالات داده شده پرسیده میشود .

سواد مالی

مدرس: علی آقایی، مریم سادات
فعالیت: دوره درس بانک تدریس خدمات با روش پرسش‌وپاسخ از خود بچه‌ها + نمایش کوتاه + کلیپ جذاب! موضوع درس: بانک = گاوصندوق هوشمند خانواده! بچه‌ها یاد گرفتن بانک چیکار می‌کنه: پس‌انداز امن (با سود!) برداشت سریع پرداخت بدون پول نقد

هوش و ریاضی

مدرس: محمودی، آتنا
فعالیت: سوال 1 صفحه 18 و سوال 5 صفحه 19 کتاب هوش ریاضی در کلاس انجام شد .

ریاضی سوم

مدرس: محمودی، آتنا
فعالیت: تمرینات صفحات 32 و 33 در کلاس انجام شد . کتاب کار ریاضی صفحات 41 ، 42 و 45 با همراهی دانش آموزان انجام شد کتاب های فردا: کتاب درسی ریاضی ، کتاب درسی فارسی ،( کتاب نگارش و کتاب کار علوم اگر در منزل هست)
تکلیف: مباحث تدریس شده ( ریال و تومان ، عدد نویسی ، گسترده نویسی ) در منزل تمرین شود .

فارسی سوم

مدرس: محمودی، آتنا
فعالیت: علایم نگارشی همراه با شعر به دانش آموزان تدریس شد . بخوان و بیندیش و مثل در کلاس روخوانی و مفهوم مثل گفته شد .
تکلیف: دختر نازنینم یک ضرب‌المثل را به دلخواه خودت انتخاب کنید و داستان آن را صورت زیبا در یک برگه ی A4 به تصویر بکشید و به کلاس بیاورید . از درس دوم و سوم فارسی یک املای 7خطی به صورت جمله نوشته شود که در آن علایم نگارشی ( نقطه ، علامت سوال ، علامت تعجب ، دو نقطه ، ویرگول ) وجود داشته باشد .( علایم نگارشی رنگی گذاشته شود )

مطالعات اجتماعی سوم

مدرس: محمودی، آتنا
فعالیت: درس های 3 و4 به صورت بازی ( تلفیق با ریاضی) پرسیده شد . درس پنجم ( خانواده ام را دوست دارم) تدریس شد .

هنر سوم

مدرس: موسوی، راضیه سادات
فعالیت: رنگ آمیزی طرح های دوسالانه هنر انجام شد . ( ادامه ی رنگ آمیزی طرح ها جلسه ی بعد انجام می شود .)

رایانه

مدرس: فخاریان، یاسمن
فعالیت: در این جلسه دیزاین و طراحی پس زمینه اسلایدها آموزش داده شد و دخترهای عزیزم تمرین صفحه 29 کتاب را به صورت گروهی انجام دادند.

ریاضی سوم

مدرس: محمودی، آتنا
فعالیت: دانش آموزان ساختن اعداد چهار رقمی با دست ورزی ( سکه ، جدول ارزش مکانی ، گسترده نویسی و کویینز) انجام دادند . جدول ارزش مکانی تدریس و تمرینات صفحات 31 و 32 انجام شد . مفهوم تبدیل ریال به تومان و بالعکس با شعر به دانش آموزان توضیح داده شد . کتابهای فردا: کتاب درسی ریاضی ، کتاب درسی فارسی ، ( کتاب کار ریاضی و کتاب مطالعات اجتماعی اگر در منزل هست )
تکلیف: نازنینم اعداد 9850- 1003- 3600- 9499و 1111 را در جدول ارزش مکانی قرار داده و به حروف و عدد و گسترده ی آنها را نوشته ، و شکل این اعداد ( دسته های یکی ، ده تایی ، صدتایی و هزارتایی ) هم بکشید .

علوم سوم

مدرس: محمودی، آتنا
فعالیت: مفهوم جرم و حجم مجدد توضیح داده شد و ادامه تدریس کتاب درسی علوم در کلاس انجام شد .

فارسی سوم

مدرس: محمودی، آتنا
فعالیت: واژه آموزی ( شبکه معنایی ) و نگاه کن و بگو در کلاس تدریس شد . روخوانی از درس 4 در کلاس انجام شد.

مطالعات اجتماعی سوم

مدرس: محمودی، آتنا
تکلیف: فردا درسهای 3 و 4 مطالعات اجتماعی از جزوه سوالات داده شده پرسیده میشود.

ورزش سوم

مدرس: عابدین، مهری
فعالیت: پریدن یک پا و دو پا آموزش داده شد.

زیبانویسی

مدرس: مصطفوی، منیره
فعالیت: حرف (ر)، آموزش داده شد. کتاب خطاط‌شو، صفحات 10 و 11 نوشته شد. تکالیف تصحیح شد.
تکلیف: کتاب خطاط‌شو، صفحه‌ی 12 نوشته شود. سرمشق‌های داده شده، نوشته شود.

شطرنج

مدرس: کشه فراهانی، سعیده
فعالیت: سلام روز بخیر . امروز مهره وزیر و شاه تدریس شد . تمرین صفحه 7و 8 در کلاس حل شد .
تکلیف: لطفا در روز درس شطرنج حتما کتاب همراه داشته باشند . دانش آموزانی که کتاب تهیه نکردند حتما برای جلسه آینده باید کتاب تهیه کنند و تمرین های حل شده در کلاس را حل کنند . تا صفحه 8 در کلاس حل شده است .

ریاضی سوم

مدرس: محمودی، آتنا
فعالیت: جشن هزار برگزار گردید . کتابهای فردا: کتاب درسی ریاضی ، کتاب درسی فارسی، کتاب درسی علوم

علوم سوم

مدرس: محمودی، آتنا
فعالیت: مفهوم جرم و حجم به دانش آموزان گفته شد و تا صفحه 29 کتاب درسی به غیر از مباحث مربوط به آزمایشگاه تدریس شد .

فارسی سوم

مدرس: محمودی، آتنا
فعالیت: روانخوانی و روخوانی از درس چهارم ( آواز گنجشک) انجام و زیر کلمات املایی خط کشیده شد . درست و نادرست و درک مطلب با همراهی دانش آموزان در کلاس انجام شد. جعبه ی کلمات درس چهارم در کتاب کار گفته شد .
تکلیف: املا دان صفحه 32 و سوال 7 صفحه 34 در منزل انجام شود ( کتاب کار فارسی فردا به کلاس آورده شود). از کلمات خط کشیده شده درس یک بار رونویسی شود .

قرآن سوم

مدرس: محمودی، آتنا
فعالیت: ذکرهای قنوت ، تشهد و سلام با دانش آموزان تمرین شد . یک نماز چهار رکعتی با تمام ذکر ها با دانش آموزان تمرین شد . از یادآوری پایه ی همزه روانخوانی و روخوانی شد . خوب

مهارت زندگی

مدرس: محمودی، شبنم
فعالیت: امروز دخترای قشنگم احساسات مختلف را شناختند و روی هر کدام اسم گذاشتند . یاد گرفتند که فکر ما روی احساساتمان تاثیر می‌گذارد ، یاد گرفتند چطور احساساتشان را بیان کنند و با یکدیگر همدلی داشته باشند و همینطور یاد گرفتند که می‌توانند با فکر کردن، حال بهتری پیدا کنند .
تکلیف: یک دایره بکشید (مثل مغز یا صورت) و داخلش رنگ‌ها و شکل‌های مختلفی برای احساسات مختلف خودتان بگذارید: زرد = شادی آبی = غم قرمز = خشم سبز = آرامش بنفش = ترس و.... کنار هر رنگ بنویسید: «وقتی این احساس را دارم، چه فکری می‌کنم؟»
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: