1404/08/07
ریاضی سوم
مدرس:
محمودی، آتنا
فعالیت:
بخشی از سوالات ریاضی و علوم و هدیه های آسمانی ارمغان شماره ی 6 در کلاس حل شد .
تمرینات صفحات 46 تا 48 کتاب کار ریاضی در کلاس انجام شد .
خانم و آقای ریاضی (شماره 1) در کلاس برگزار شد .
کتابهای شنبه: کتاب درسی ریاضی ، کتاب درسی فارسی ( کتاب کار فارسی و کتاب درسی علوم اگر در منزل هست)
تکلیف:
دخترم ارمغان شماره ی 6 به عنوان تکلیف آخر هفته در منزل انجام شود ( شنبه امضا شده به کلاس آورده شود)
فارسی سوم
مدرس:
محمودی، آتنا
فعالیت:
روخوانی از درس ها در کلاس انجام شد .
تکلیف:
دخترم یک املای 7 خطی از درس 4 فارسی نوشته شود .
نگارش سوم
مدرس:
محمودی، آتنا
فعالیت:
نگارش درس 4 فارسی در کلاس کامل شد .
هدیههای آسمان سوم
مدرس:
محمودی، آتنا
فعالیت:
درس چهارم هدیه های آسمانی پرسیده شد.
درس پنجم ( روز دهم ) تدریس شد .
بازی استراتژیک
مدرس:
ساداتی، مبینا
فعالیت:
سلام عرض ادب و احترام بازی ریتمیک و حرکتی با چوبک و حلقه برای تقویت هماهنگی گروهی و تقویت مهارت شنوایی و سرعت عمل بازی ریتمیک بادی پرکاشن جهت های چپ و راست برای تقویت هماهنگی عصب و عضله
مهارت اجتماعی
مدرس:
قاسمی، فرزانه
فعالیت:
در این جلسه با برخی از مصادیق احترام و رفتار مناسب در فضای مجازی، آشنا شدیم.
آزمایشگاه
مدرس:
محمودی، آتنا
فعالیت:
با نشان دادن ترازوی دو کفه ای و ترازوهای دست ساز دانش آموزان مفهوم جرم و همچنین ابزار اندازه گیری مایعات با نشان دادن لیوان های مدرج در کلاس انجام شد .
1404/08/06
ریاضی سوم
مدرس:
محمودی، آتنا
فعالیت:
از مباحث تدریس شده( تبدیل ریال به تومان و بالعکس ، گسترده نویسی ،اعداد چهار رقمی با کشیدن شکل، نمودار درختی ، حالت سازی سکه و ساعت) تمرین اضافه حل شد .
کتابهای فردا: ارمغان شماره ی 6، کتاب درسی فارسی ، کتاب درسی علوم
علوم سوم
مدرس:
محمودی، آتنا
فعالیت:
نکات مهم درس سوم از کتاب کار علوم تدریس و مشخص شد .
فارسی سوم
مدرس:
محمودی، آتنا
فعالیت:
روخوانی از درس ها به صورت بند و مشخص کردن علایم نگارشی در جملات در کلاس انجام شد .
نگارش سوم
مدرس:
محمودی، آتنا
فعالیت:
نگارش درس چهارم فارسی از صفحه 25 تا 27 در کلاس انجام شد .
هدیههای آسمان سوم
مدرس:
محمودی، آتنا
فعالیت:
نازنینم فردا درس 4 هدیه های آسمانی از جزوه سوالات داده شده پرسیده میشود .
سواد مالی
مدرس:
علی آقایی، مریم سادات
فعالیت:
دوره درس بانک تدریس خدمات با روش پرسشوپاسخ از خود بچهها + نمایش کوتاه + کلیپ جذاب!
موضوع درس:
بانک = گاوصندوق هوشمند خانواده!
بچهها یاد گرفتن بانک چیکار میکنه:
پسانداز امن (با سود!)
برداشت سریع
پرداخت بدون پول نقد
هوش و ریاضی
مدرس:
محمودی، آتنا
فعالیت:
سوال 1 صفحه 18 و سوال 5 صفحه 19 کتاب هوش ریاضی در کلاس انجام شد .
1404/08/05
ریاضی سوم
مدرس:
محمودی، آتنا
فعالیت:
تمرینات صفحات 32 و 33 در کلاس انجام شد .
کتاب کار ریاضی صفحات 41 ، 42 و 45 با همراهی دانش آموزان انجام شد
کتاب های فردا: کتاب درسی ریاضی ، کتاب درسی فارسی ،( کتاب نگارش و کتاب کار علوم اگر در منزل هست)
تکلیف:
مباحث تدریس شده ( ریال و تومان ، عدد نویسی ، گسترده نویسی ) در منزل تمرین شود .
فارسی سوم
مدرس:
محمودی، آتنا
فعالیت:
علایم نگارشی همراه با شعر به دانش آموزان تدریس شد .
بخوان و بیندیش و مثل در کلاس روخوانی و مفهوم مثل گفته شد .
تکلیف:
دختر نازنینم یک ضربالمثل را به دلخواه خودت انتخاب کنید و داستان آن را صورت زیبا در یک برگه ی A4 به تصویر بکشید و به کلاس بیاورید .
از درس دوم و سوم فارسی یک املای 7خطی به صورت جمله نوشته شود که در آن علایم نگارشی ( نقطه ، علامت سوال ، علامت تعجب ، دو نقطه ، ویرگول ) وجود داشته باشد .( علایم نگارشی رنگی گذاشته شود )
مطالعات اجتماعی سوم
مدرس:
محمودی، آتنا
فعالیت:
درس های 3 و4 به صورت بازی ( تلفیق با ریاضی) پرسیده شد .
درس پنجم ( خانواده ام را دوست دارم) تدریس شد .
هنر سوم
مدرس:
موسوی، راضیه سادات
فعالیت:
رنگ آمیزی طرح های دوسالانه هنر انجام شد . ( ادامه ی رنگ آمیزی طرح ها جلسه ی بعد انجام می شود .)
رایانه
مدرس:
فخاریان، یاسمن
فعالیت:
در این جلسه دیزاین و طراحی پس زمینه اسلایدها آموزش داده شد و دخترهای عزیزم تمرین صفحه 29 کتاب را به صورت گروهی انجام دادند.
1404/08/04
ریاضی سوم
مدرس:
محمودی، آتنا
فعالیت:
دانش آموزان ساختن اعداد چهار رقمی با دست ورزی ( سکه ، جدول ارزش مکانی ، گسترده نویسی و کویینز) انجام دادند .
جدول ارزش مکانی تدریس و تمرینات صفحات 31 و 32 انجام شد .
مفهوم تبدیل ریال به تومان و بالعکس با شعر به دانش آموزان توضیح داده شد .
کتابهای فردا: کتاب درسی ریاضی ، کتاب درسی فارسی ، ( کتاب کار ریاضی و کتاب مطالعات اجتماعی اگر در منزل هست )
تکلیف:
نازنینم اعداد 9850- 1003- 3600- 9499و 1111 را در جدول ارزش مکانی قرار داده و به حروف و عدد و گسترده ی آنها را نوشته ، و شکل این اعداد ( دسته های یکی ، ده تایی ، صدتایی و هزارتایی ) هم بکشید .
علوم سوم
مدرس:
محمودی، آتنا
فعالیت:
مفهوم جرم و حجم مجدد توضیح داده شد و ادامه تدریس کتاب درسی علوم در کلاس انجام شد .
فارسی سوم
مدرس:
محمودی، آتنا
فعالیت:
واژه آموزی ( شبکه معنایی ) و نگاه کن و بگو در کلاس تدریس شد .
روخوانی از درس 4 در کلاس انجام شد.
مطالعات اجتماعی سوم
مدرس:
محمودی، آتنا
تکلیف:
فردا درسهای 3 و 4 مطالعات اجتماعی از جزوه سوالات داده شده پرسیده میشود.
زیبانویسی
مدرس:
مصطفوی، منیره
فعالیت:
حرف (ر)، آموزش داده شد. کتاب خطاطشو، صفحات 10 و 11 نوشته شد. تکالیف تصحیح شد.
تکلیف:
کتاب خطاطشو، صفحهی 12 نوشته شود. سرمشقهای داده شده، نوشته شود.
شطرنج
مدرس:
کشه فراهانی، سعیده
فعالیت:
سلام روز بخیر .
امروز مهره وزیر و شاه تدریس شد .
تمرین صفحه 7و 8 در کلاس حل شد .
تکلیف:
لطفا در روز درس شطرنج حتما کتاب همراه داشته باشند .
دانش آموزانی که کتاب تهیه نکردند حتما برای جلسه آینده باید کتاب تهیه کنند و تمرین های حل شده در کلاس را حل کنند .
تا صفحه 8 در کلاس حل شده است .
1404/08/03
ریاضی سوم
مدرس:
محمودی، آتنا
فعالیت:
جشن هزار برگزار گردید .
کتابهای فردا: کتاب درسی ریاضی ، کتاب درسی فارسی، کتاب درسی علوم
علوم سوم
مدرس:
محمودی، آتنا
فعالیت:
مفهوم جرم و حجم به دانش آموزان گفته شد و تا صفحه 29 کتاب درسی به غیر از مباحث مربوط به آزمایشگاه تدریس شد .
فارسی سوم
مدرس:
محمودی، آتنا
فعالیت:
روانخوانی و روخوانی از درس چهارم ( آواز گنجشک) انجام و زیر کلمات املایی خط کشیده شد .
درست و نادرست و درک مطلب با همراهی دانش آموزان در کلاس انجام شد.
جعبه ی کلمات درس چهارم در کتاب کار گفته شد .
تکلیف:
املا دان صفحه 32 و سوال 7 صفحه 34 در منزل انجام شود ( کتاب کار فارسی فردا به کلاس آورده شود).
از کلمات خط کشیده شده درس یک بار رونویسی شود .
قرآن سوم
مدرس:
محمودی، آتنا
فعالیت:
ذکرهای قنوت ، تشهد و سلام با دانش آموزان تمرین شد .
یک نماز چهار رکعتی با تمام ذکر ها با دانش آموزان تمرین شد .
از یادآوری پایه ی همزه روانخوانی و روخوانی شد . خوب
مهارت زندگی
مدرس:
محمودی، شبنم
فعالیت:
امروز دخترای قشنگم احساسات مختلف را شناختند و روی هر کدام اسم گذاشتند . یاد گرفتند که فکر ما روی احساساتمان تاثیر میگذارد ، یاد گرفتند چطور احساساتشان را بیان کنند و با یکدیگر همدلی داشته باشند و همینطور یاد گرفتند که میتوانند با فکر کردن، حال بهتری پیدا کنند .
تکلیف:
یک دایره بکشید (مثل مغز یا صورت) و داخلش رنگها و شکلهای مختلفی برای احساسات مختلف خودتان بگذارید:
زرد = شادی
آبی = غم
قرمز = خشم
سبز = آرامش
بنفش = ترس
و....
کنار هر رنگ بنویسید: «وقتی این احساس را دارم، چه فکری میکنم؟»