1403/09/07
علوم ششم
ماندگار، طاهره
درس هفتم مرور شد .
درس 6 و 7 علوم مطالعه شود ؛ پرسیده میشود . کتاب و کتابکار علوم همراه بیاورید.
فارسی ششم
محمود زاده، لیلا
ارمغان هفته دهم ( فارسی ،اجتماعی،هدیه های آسمان و قرآن) با دقت پاسخ داده شود.
املا ششم
محمود زاده، لیلا
املا از درس پنجم و ششم گفته شد.
هدیههای آسمان ششم
محمود زاده، لیلا
درس نهم ( دوران غیبت) با همکاری دانش آموزان تدریس شد .
ورزش ششم
عابدین، مهری
دوی سرعت و استارت نشسته دو ومیدانی آموزش داده شد.
رباتیک
بهرام بیگی پور، میترا
ادامه اسمبل کردن موتور در کلاس صورت گرفت.
مهارت اجتماعی
محمدی، محدثه
در این جلسه برنامه ریزی با ماتریس آیزنهاور را آموختند.
1403/09/06
ریاضی ششم
ماندگار، طاهره
صفحات 50 تا 52 کتابکار ریاضی حل شد. مسابقهی آقا و خانم ریاضی برگزار شد .
علوم ششم
ماندگار، طاهره
درس 7 علوم مطالعه شود. کتابکار علوم همراه بیاورید. در یک برگه A4 دلایل استفاده از زنجیر چرخ را بنویسید . و چند وسیله که در آن از آهنربا استفاده میشود را نقاشی کنید . و موضوع تحقیق : اصطکاک و نیروی غیرتماسی را در آن قید کنید .
فارسی ششم
محمود زاده، لیلا
گنجینه کلمات و بخوان و بدان درس آزاد با همکاری دانش آموزان مرور وتمرین شد.
گنجینه کلمات به همراه متضادوهم خانواده درس هفتم ،ششم و پنجم با دقت مطالعه شود.
املا ششم
محمود زاده، لیلا
یک صفحه املا نوشته شود.
مطالعات اجتماعی ششم
محمود زاده، لیلا
درس دهم ،یازدهم و دوازدهم پرسیده شد.
سواد مالی
زمانی، زهرا
تدریس درس نهم ( عرضه ، تقاضا و قیمت ) انجام شد .
با مطالعه اخبار اقتصادی و جست و جو در اینترنت چهار کالای الکتریکی در بازار را نام برده و علت جایگزینی و تاثیر آنها بر قیمت ، عرضه و تقاضا را توضیح دهید .
1403/09/05
ریاضی ششم
ماندگار، طاهره
کتاب کار ریاضی همراه بیاورید .
علوم ششم
ماندگار، طاهره
درس 7 علوم با پخش فیلم و توضیحات آموزگار تدریس شد .
کتاب کار علوم درس 7 کامل شود . کتاب و کتاب کار علوم همراه بیاورید .
فارسی ششم
محمود زاده، لیلا
فارسی درس آزاد و نگارش درس آزاد بررسی شد .
شعر همه از خاک پاک ایرانیم روانخوانی شد.
کتاب کار فارسی درس هفتم (فرهنگ بومی) کامل شود. برای روز شنبه آینده شعر همه از خاک پاک ایرانیم حفظ شود.
مطالعات اجتماعی ششم
محمود زاده، لیلا
درسنامه درس دوازدهم ( چرا فرهنگ و هنر در دوره صفویه شکوفا شد؟)از کتاب کار توسط دانشآموزان مرورشد سپس سوالات مربوط به درس را تصحیح کردند.
درس دهم ،یازدهم و دوازدهم مطالعه شود.
هنر ششم
خسروی چهره برق، زهره
با سلام.امروز به دخترهای گلم ادامه طرح لب آموزش داده شد
مهارت زندگی
محمدی، محدثه
این جلسه درباره هویت جنسیتی آموختند.
هوش و استعداد تحلیلی
ماندگار، طاهره
صفحات 16 تا 18 کتاب هوش و استعداد تحلیلی حل شد .
1403/09/04
ریاضی ششم
ماندگار، طاهره
آزمونک از فصل دوم ریاضی گرفته شد . نکات مهم فصل اول و دوم مرور شد .
15 سوال از فصل دوم ریاضی نوشته و حل شود. کتابکار ریاضی همراه بیاورید.
علوم ششم
ماندگار، طاهره
کتاب و کتابکار علوم همراه بیاورید.
نگارش ششم
محمود زاده، لیلا
نگارش درس هفتم ( فرهنگ بومی) با توجه به متنی که در کتاب فارسی نوشته اید ،کامل شود .
انشا و نگارش ششم
محمود زاده، لیلا
دانشآموزان نوشتههای فرهنگ بومی خود را خواندند .
مطالعات اجتماعی ششم
محمود زاده، لیلا
درس دوازدهم ( چرا فرهنگ و هنر در دوره صفویه شکوفا شد ؟) توسط دانشآموزان تدریس شد.
درسنامه درس دوازدهم از کتاب کار مطالعه شود سپس به سوالات مربوط به درس پاسخ داده شود.
زیبانویسی
شایسته، محبوبه
حرف (ف)تدریس و نقاشی مربوط به درس کشیده شد کلمه های مربوط به درس تمرین شد.
هوش و استعداد تحلیلی
ماندگار، طاهره
کتاب هوش و استعداد تحلیلی همراه بیاورید.
1403/09/03
ریاضی ششم
ماندگار، طاهره
صفحهی 40 کتاب ریاضی حل شد . و صفحات 50 تا 52 کتابکار ریاضی حل شد .
آزمونک از فصل دوم ریاضی گرفته میشود. و 7 سوال از فصل دوم باراهحل کامل نوشته شود . کتاب و کتابکار ریاضی همراه بیاورید.
علوم ششم
ماندگار، طاهره
درس 7 علوم توسط دانشآموزان با روش کنفرانس تدریس شد . کتاب علوم همراه بیاورید تا آموزگار مجدد درس را تدریس کند .
درس 7 کتاب علوم مطالعه شود .
فارسی ششم
محمود زاده، لیلا
ارمغان هفته نهم با همکاری دانش آموزان تصحیح شد.
کتاب کار فارسی درس ای وطن با همکاری دانش آموزان تصحیح شد.
کتاب فارسی درس هفتم ( فرهنگ بومی) با توجه به توضیحاتی که در کلاس گفته شد ؛ کامل شود.
دانشآموزان با توجه به هر استانی از ایران ،می توانند برای آشنایی دیگر دانشآموزان در مورد فرهنگ بومی ( مراسم ها ،نوع پوشش،انواع غذاها، انواع خوراکیها و موقعیت جغرافیایی) بنویسند .
قرآن ششم
محمود زاده، لیلا
کار در کلاس جلسه دوم درس هشتم پاسخ داده شد.
روانخوانی سوره الرحمن توسط دانش آموزان انجام شد.
بازی استراتژیک
قمری، ندا
بازی چالشی با حلقه چابکی و بادی پرکاشن با هدف هماهنگی چشم و دست و دقت و تمرکز و جابجایی صورت گرفت .
بازی با توپ مهارت دست ورزی و حرکت سر خوردن ( مهارت جابجایی ) انجام گرفت .