1401/08/14
ریاضی چهارم
محمود زاده، لیلا
سنجش مدادقرمز، برگزار شد.
کتاب کار، درس 2 ( مبحث عددنویسی)، صفحه های 14 و 15 حل شود.
فارسی چهارم
محمود زاده، لیلا
دانش آموزان کاربرگ درس اول (آفریدگار زیبایی) را پاسخ دادندوسپس تصحیح شد.
کاربرگ درس 2 ( کوچ پرستوها)، پاسخ داده شود.
هدیههای آسمان چهارم
محمود زاده، لیلا
درسهای دانه ای که نمیخواست بروید ،کودکی بر آب و ما به مسجد می رویم با دقت مطالعه شود.
قرآن چهارم
محمود زاده، لیلا
درس اول تا درس سوم صفحه 15، کامل مطالعه شود.
سواد مالی
ناطق، زهرا
فعالیت کلاسی درس هزینه با همکاری دانش آموزان بررسی شد. درس پنجم ( سود و زیان) تدریس شد. انیمیشن سود نمایش داده شد. پاورپوینت درس نشان داده شد. فعالیت کلاسی با مشارکت دانش آموزان انجام شد.
فعالیت کلاسی و منزل صفحات 42 و 43 انجام شود.
برای شنبه آینده کتاب سواد مالی از درس اول تا پایان درس پنجم تکمیل شود .
زیبانویسی
عزیزیان، فرانک
حرف«ک،گ» و اتصالات آن تدریس شد.
تکالیف جلسهی قبل ملاحظه شد.
کتاب کار صفحهی 10 و 11 در کلاس تمرین شد.
لطفا از لغات صفحهی 10 و 11 هرکدام نصف خط، در دفتر تمرین شود.
1401/08/11
ریاضی چهارم
محمود زاده، لیلا
کتاب کار، مبحث جمع و تفریق کسر ها، صفحه های 42 و 43 توضیح داده و حل شد.
علوم چهارم
محمود زاده، لیلا
آزمایش حرکت اجسام، با انرژی آب جاری، از درس سوم (انرژی نیاز هر روز ما) در آزمایشگاه توسط دانشآموزان انجام شد.
درس زنگ علوم، مخلوط ها، انرژی نیاز هر روز ما، با دقت کامل مطالعه شود.
فارسی چهارم
محمود زاده، لیلا
از تمامی دانش آموزان درس پرسیده شد.درس رهایی از قفس، روانخوانی شد.
پیک آدینه هفته ششم حل شود.
املا چهارم
محمود زاده، لیلا
یک صفحه از درس راز نشانه ها، ارزش علم و آفریدگار زیبایی، املا نوشته شود.
مطالعات اجتماعی چهارم
محمود زاده، لیلا
کتاب کار، درسهای اول تا چهارم مرور شد.
هدیههای آسمان چهارم
محمود زاده، لیلا
درس ،سخنی که سه بار تکرار شد، تدریس شد.
درس، سخنی که سه بار تکرار شد، مطالعه شود.
رباتیک
خامه چی آرانی، مریم
تکلیف ها بررسی شد و ادامه ی کار عملی انجام شد.
بازوهای گجت در صورت امکان برای جلسه ی بعدی رنگ آمیزی و یا تزئین شود.
( با گواش، مداد رنگی، کاموا و یا هر وسیله ای که در دسترس بود،خلاقیت دانش آموزان معیار است)
رایانه
نیک افروز، فاطمه
مطالب جلسه قبل مرور شد.
مفهوم نوار وضعیت و زوم و مفهوم کاربرگ و کار پوشه ، اضافه کردن کاربرگ تدریس شد .
1401/08/10
ریاضی چهارم
محمود زاده، لیلا
تمرین های درس جمع وتفریق کسر، صفحه های 32 و 33،از کتاب ریاضی حل و توضیح داده شد.
کتاب کار ریاضی، درس جمع و تفریق کسر ها، صفحه های 40 و 41 ابتدا توسط دانش آموزان در کتاب حل شد و سپس توضیح و تصحیح شد.
تمرین های کتاب کار ریاضی از مبحث جمع و تفریق کسر، صفحه های 42 و 43 حل شود.
علوم چهارم
محمود زاده، لیلا
کتاب کار علوم درس انرژی نیاز هر روز ما، صفحه های 38، 39، 40، 41و 42 با همکاری دانش آموزان پاسخ داده شد.
درسنامه کتاب کار علوم، درس دوم، مبحث مخلوط ها، ابتدا با دقت مطالعه شود و سپس صفحه های 23 و 24 حل شود.
املا چهارم
محمود زاده، لیلا
املا از درس ارزش علم گفته شد.
قرآن چهارم
محمود زاده، لیلا
جلسه دوم از درس سوم، تدریس شد.و کار در کلاس صفحه 18 با همکاری دانش آموزان، پاسخ داده شد.
جلسه دوم از درس سوم، مطالعه شود. سوره ابراهیم آیات 34 تا 38 روانخوانی شود.
مهارت اجتماعی
هدایتی، فاطمه
دانش آموزان امروز در کلاس فعالیت های داخل اتیکت که جلسات قبل یاد گرفتند و به کار بردند را بازگو کردند. طرز صحیح نشستن را یاد گرفتند.
1401/08/09
ریاضی چهارم
محمود زاده، لیلا
درس دوم از فصل دوم ( جمع و تفریق کسر) به روش خلاق و بازی تدریس شد.فعالیت مبحث جمع و تفریق، صفحه های 30، 31وکار در کلاس صفحه 32 توضیح داده و حل شد.
کتاب ریاضی، مبحث جمع و تفریق کسر، صفحه های 32 و 33 حل شود.
علوم چهارم
محمود زاده، لیلا
درس انرژی نیاز هر روز ما، از دانش آموزان پرسیده شد.درس انرژی نیاز هر روز ما کامل تدریس شد.
کتاب کار علوم، ابتدا درسنامه درس انرژی نیاز هر روز ما، کامل مطالعه شود و بعد تمرینهای آن، در صفحه های 38 و 39 حل شود.
فارسی چهارم
محمود زاده، لیلا
یک دیکته از درس ارزش علم و راز نشانه ها نوشته شود.
نگارش چهارم
محمود زاده، لیلا
تمرین های درس ارزش علم، کامل شد.
هدیههای آسمان چهارم
محمود زاده، لیلا
نماز آیات به صورت جماعت در نمازخانه مدرسه، خوانده شد.
درس یک نماز با ده رکوع مطالعه شود.
هوش و استعداد تحلیلی
محمود زاده، لیلا
مبحث الگویابی، صفحه 11 حل و توضیح داده شد.
تمرین صفحه 17 کامل شود.
1401/08/08
ریاضی چهارم
محمود زاده، لیلا
حل و توضیح تمرین، صفحه های 31 و33و32، کتاب کار، مبحث شناخت کسر، انجام شد.
علوم چهارم
محمود زاده، لیلا
درس انرژی نیاز هر روز ما، تدریس شد و فعالیت صفحه 18، چگونه میتوانیم با استفاده از انرژی حرکتی، جسمی را جابه جا کنیم؟توسط دانش آموزان انجام شد . دانش آموزان در گروههای دو نفره فرفره های خود را ساختند.
درس انرژی نیاز هر روز ما از کتاب کار، کامل مطالعه شود.
فارسی چهارم
محمود زاده، لیلا
جملات، کلمه های مهم درس ارزش علم نوشته شود.مانند :قصد- حکیمی قصد سفر کرد.
نگارش چهارم
محمود زاده، لیلا
حل سه صفحه از فعالیت نگارش، درس ارزش علم، انجام شد.
مطالعات اجتماعی چهارم
محمود زاده، لیلا
درس چهارم، نقشه محله ما، مطالعه شد.از کتاب کار درس همسایه ما و نقشه محله ما مطالعه شد.
کتاب کار اجتماعی، حل تمرین درس همسایه ما، صفحه 11و12، درس دوم(اینجا محله ماست)صفحه 17 حل شود.
مهارت زندگی
فرهمند، الهام
تکنیکهای کنترل استرس مرور گردید، جرات مندی(مهارت نه گفتن) تدریس گردید، صفحه 14 در کتاب حل شد.
صفحه 15 کتاب در منزل تکمیل و کتاب تا آخر صفحه 15 کامل شود.
بازی استراتژیک
اکبری، نشاط
در بازی چوبک بخش مهارت هاب حرکتی پایه،درک و تمییز شنیداری که سبب ایجاد ارتباط بین سلول های عصبی و مغز،هوشیاری و خود آگاهی و خلاقیت در دانش اموزان می شود، تقویت شد.