1401/08/23
ریاضی چهارم
محمود زاده، لیلا
صفحه 37 مبحث تساوی کسر، کامل توضیح داده شد.
کتاب کار مبحث تساوی کسر، صفحه 45 حل وتوضیح دادهشد.
6 نمونه سوالی که در کلاس، از مبحث تساوی کسر نوشتیم را، حل کنید.
علوم چهارم
محمود زاده، لیلا
درس انرژی الکتریکی ،مبحث انواع مدار، رسانا و نارسایی الکتریکی توضیح داده شد.
درس انرژی الکتریکی مطالعه شود.
فارسی چهارم
محمود زاده، لیلا
درس رهایی از قفس، از دانش آموزان پرسیده شد.
به غیر از کلمات ترکیبی با کلمه ( نامه) که در دانش زبانی درس رهایی از قفس آمده، 5 کلمه با کمک اولیا ، همراه با معنی آنها بنویسید و برای هر کلمه نوشته شده، یک جمله مناسب بنویسید .
توجه :
این تکلیف در برگه A4، نوشته شود.
هدیههای آسمان چهارم
محمود زاده، لیلا
کاربرگ تلفیق درس هدیه آسمانی و هنر انجام شد.
استعداد تحلیلی چهارم
محمود زاده، لیلا
صفحه های 16،17،18،19 حل وتوضیح داده شد.
صفحه 21 در منزل حل شود.
1401/08/22
ریاضی چهارم
محمود زاده، لیلا
مبحث ،تساوی کسر و جمع و تفریق کسر، مرور و تمرین شد.
علوم چهارم
محمود زاده، لیلا
کتاب کار ،تمرین مبحث مخلوط در زندگی، مرور و کامل شد.
درس انرژی الکتریکی ،مطالعه شود.
فارسی چهارم
محمود زاده، لیلا
بخوان وبیندیش( قدم یازدهم) روانخوانی شد.درک و دریافت، قدم یازدهم با همکاری دانش آموزان انجام شد.
درس رهایی از قفس کامل مطالعه شود.
نگارش چهارم
محمود زاده، لیلا
درس رهایی از قفس کامل شود.
مطالعات اجتماعی چهارم
محمود زاده، لیلا
درس پنجم مبحث ( زندگی در شهر و روستا)، تفاوت زندگی در شهر، روستا و عشایر توسط دانش آموزان به صورت نمایش، تدریس شد.دانش آموزان پرسش کلاسی از درس پنجم را انجام دادند.
سوالات کتاب کار درس پنجم پاسخ داده شد.
درس پنجم، زندگی در شهر و روستا ،کامل مطالعه شود.
مهارت زندگی
فرهمند، الهام
روشهای کنترل استرس و همچنین مدیریت استرس با ورزش مرور شد ، مدیریت استرس( خوردنیهای مناسب) تدریس و صفحه 19 در کلاس کامل گردید.
بازی استراتژیک
اکبری، نشاط
وارم آپ + بازی همراه با چوبک انجام شد.
این بازی سبب تقویت حس دهلیزی میشود و با چرخش همراه است . همچنین سبب میشود که مهارت های حرکتی پایه ی کودکان به صورتِ ترکیبی (اعم از جابجایی ، دستکاری و پایداری) در دانش آموزان تقویت گردد .
1401/08/21
ریاضی چهارم
محمود زاده، لیلا
سنجش مداد قرمز، برگزار شد.
سوالات عددنویسی حل و توضیح داده شد.
کتاب کار ،مبحث تساوی کسر، صفحه های 46 و 47 حل شود.
فارسی چهارم
محمود زاده، لیلا
معانی لغت درس رهایی از قفس، گفته شد.درک مطلب و درست و نادرست درس رهایی از قفس، با همکاری دانش آموزان ،گفته شد .درس رهایی از قفس، روانخوانی شد.
جمله هایی که کلمات مهم درس رهایی از قفس در آنها آمده، نوشته شود.
سواد مالی
ناطق، زهرا
کتاب های دانش آموزان بررسی شد . فعالیت کلاسی درس سود و زیان با همکاری دانش آموزان بررسی شد. درس ششم ( پس انداز ) توسط دانش آموز معلم ،تدریس شد. پاورپوینت درس نشان داده شد . فعالیت کلاسی درس با مشارکت دانش آموزان انجام شد.
فعالیت کلاسی و منزل ،صفحات47 و 48 انجام شود.
1401/08/18
ریاضی چهارم
محمود زاده، لیلا
فصل اول ریاضی، تمرین و مرور شد.
ارمغان هفته ی هفتم، حل شود.
از کتاب ریاضی و کتاب کار، فصل اول مباحث (حل مسئله، الگویابی، عددنویسی، معرفی میلیون، ماشین ورودی- خروجی)و فصل دوم مباحث (حل مسئله، شناخت کسر، جمع و تفریق کسر)کاملا تمرین شود.
فارسی چهارم
محمود زاده، لیلا
بیدپا، برگزار شد.
املا چهارم
محمود زاده، لیلا
یک املا، از درس رهایی از قفس، نوشته شود.
مطالعات اجتماعی چهارم
محمود زاده، لیلا
سنجش اجتماعی، برگزار شد.
رباتیک
خامه چی آرانی، مریم
مطالب پاور پوینت ارائه شد.
بازوی گجت تکمیل شود.
رایانه
نیک افروز، فاطمه
مطالب جلسات قبل از جمله ساختن کار پوشه به دو روش و بستن کار پوشه فرق کار برگ و کار پوشه تمرین شد.
ایجاد کاربرگ و تغییر نام آن و حذف آن به طور کامل تدریس شد .
لطفا تمام مطالب تمرین شود.
آزمایشگاه
محمود زاده، لیلا
آزمایش روشن کردن یک لامپ با باتری،از درس انرژی الکتریکی، انجام شد.
1401/08/17
ریاضی چهارم
محمود زاده، لیلا
تمرین های مبحث تساوی کسر، صفحه های 35، 36و صفحه 37 تا سر سوال 3 حل و توضیح داده شد.
کتاب کار ریاضی، مبحث تساوی کسر، صفحه 45 و از صفحه 46 فقط سوال 5، تا سر تمرین، حل شود.
علوم چهارم
محمود زاده، لیلا
آزمون سنجش، مداد قرمز برگزار شد.
املا چهارم
محمود زاده، لیلا
املاگفته شد.
یک دیکته از درس، رهایی از قفس برای اولیا گفته شود.
مطالعات اجتماعی چهارم
محمود زاده، لیلا
درس های، همسایه ما، اینجا محله ماست، خریدو فروش در محله و نقشه ی محله ما، با دقت مطالعه شود.
قرآن چهارم
محمود زاده، لیلا
درس چهارم، جلسه دوم تا صفحه 23 تدریس شد.
مهارت اجتماعی
هدایتی، فاطمه
دانش آموزان امروز در کلاس، فعالیت های جلسات قبل را بازگو کردند.وسایل میز را شناختند طرز استفاده صحیح از کارد و چنگال و برش میوه را یاد گرفتند و به کار بردند.