1402/08/02
ریاضی چهارم
تقی زاده، معصومه
تدریس فصل دوم ریاضی (کسر) آغاز گردید و صفحات 24 تا 26 کتاب ریاضی با هدف آشنایی با مهارت حل مسئله از طریق رسم شکل و حل مسئله ی ساده تر و هم چنین آشنایی با کسرها با شکل های متصل و منفصل حل شد.
صفحه 31 کتاب کار ریاضی حل شود.
فارسی چهارم
کاوه، مطهره
کلمات مهم املایی درس 4 گفته شد و معنی و هم خانواده کلمات درس 4 تدریس شد و املا پاتخته ای گفته شد.
در انتهای دفتر املا، هر کدام از کلمات مهم املایی درس 4، دوبار رونویسی شود. برگه کلاسور برای زنگ انشا فردا آورده شود. کتاب نگارش آورده شود.
مطالعات اجتماعی چهارم
کاوه، مطهره
کتاب کار اجتماعی فردا آورده شود. اجتماعی درس 5 پیش مطالعه شود.
بازی استراتژیک
قمری، ندا
وارم آپ به منظور آمادگی بدنی و تغییر جهت ها و گردش خون و جابجایی غیر انتقالی صورت گرفت .
بازی چوبک و کاپ گیم و حلقه چابکی ( ترکیبی ) با هدف : تقویت دونیم کره ی مغز و هماهنگی عصب و عضله ، چابکی و سرعت عمل ، مهارت دست ورزی و هماهنگی چشم و دست ، انجام گرفت .
بازی با چوبک و لیوان هم به شکل ترکیبی متناسب با موزیک انجام شد .
بازی حرکتی و جابجایی انتقالی ،نگهبان موزه هم صورت گرفت .
1402/08/01
ریاضی چهارم
تقی زاده، معصومه
صفحات 21 (مرور فصل اول کتاب ریاضی) و 22 (معما و سرگرمی و فرهنگ خواندن) با هدف ارتقاء فرهنگ خواندن و تکرار و تمرین فصل اول حل شد.
صفحات 22 و 23 و سوالات 5 تا 7 صفحه 24 کتاب کار ریاضی با هدف تکرار و تمرین مبحث ماشین ورودی و خروجی حل شد.
علوم چهارم
تقی زاده، معصومه
فردا کتاب کار علوم همراه آورده شود؛ به کتاب علوم آموزش و پرورش نیاز نداریم.
فارسی چهارم
کاوه، مطهره
.
نگارش چهارم
کاوه، مطهره
.
قرآن چهارم
کاوه، مطهره
پرسش کلاسی انجام شد و درس دوم جلسه دوم تدریس شد.
مهارت زندگی
فرهمند، الهام
در راستای مهارت مدیریت استرس ، جرات مندی و مهارت نه گفتن همچنین تاثیر ورزش در مدیریت استرس تدریس و صفحات 14و 15 و 16 در کلاس کامل شد.
کتاب ها تا پایان جلسه 5 ملاحظه شد.
آزمایشگاه
تقی زاده، معصومه
فعالیت های مربوط به درس 3 علوم (انرژی نیاز هر روز ما)، با هدف تثبیت یادگیری از طریق آزمایش انجام گردید.