1402/08/02
ریاضی چهارم
مدرس:
تقی زاده، معصومه
فعالیت:
تدریس فصل دوم ریاضی (کسر) آغاز گردید و صفحات 24 تا 26 کتاب ریاضی با هدف آشنایی با مهارت حل مسئله از طریق رسم شکل و حل مسئله ی ساده تر و هم چنین آشنایی با کسرها با شکل های متصل و منفصل حل شد.
تکلیف:
صفحه 31 کتاب کار ریاضی حل شود.
فارسی چهارم
مدرس:
کاوه، مطهره
فعالیت:
کلمات مهم املایی درس 4 گفته شد و معنی و هم خانواده کلمات درس 4 تدریس شد و املا پاتخته ای گفته شد.
تکلیف:
در انتهای دفتر املا، هر کدام از کلمات مهم املایی درس 4، دوبار رونویسی شود. برگه کلاسور برای زنگ انشا فردا آورده شود. کتاب نگارش آورده شود.
مطالعات اجتماعی چهارم
مدرس:
کاوه، مطهره
تکلیف:
کتاب کار اجتماعی فردا آورده شود. اجتماعی درس 5 پیش مطالعه شود.
بازی استراتژیک
مدرس:
قمری، ندا
فعالیت:
وارم آپ به منظور آمادگی بدنی و تغییر جهت ها و گردش خون و جابجایی غیر انتقالی صورت گرفت .
بازی چوبک و کاپ گیم و حلقه چابکی ( ترکیبی ) با هدف : تقویت دونیم کره ی مغز و هماهنگی عصب و عضله ، چابکی و سرعت عمل ، مهارت دست ورزی و هماهنگی چشم و دست ، انجام گرفت .
بازی با چوبک و لیوان هم به شکل ترکیبی متناسب با موزیک انجام شد .
بازی حرکتی و جابجایی انتقالی ،نگهبان موزه هم صورت گرفت .
1402/08/01
ریاضی چهارم
مدرس:
تقی زاده، معصومه
فعالیت:
صفحات 21 (مرور فصل اول کتاب ریاضی) و 22 (معما و سرگرمی و فرهنگ خواندن) با هدف ارتقاء فرهنگ خواندن و تکرار و تمرین فصل اول حل شد.
صفحات 22 و 23 و سوالات 5 تا 7 صفحه 24 کتاب کار ریاضی با هدف تکرار و تمرین مبحث ماشین ورودی و خروجی حل شد.
علوم چهارم
مدرس:
تقی زاده، معصومه
تکلیف:
فردا کتاب کار علوم همراه آورده شود؛ به کتاب علوم آموزش و پرورش نیاز نداریم.
فارسی چهارم
مدرس:
کاوه، مطهره
فعالیت:
.
نگارش چهارم
مدرس:
کاوه، مطهره
فعالیت:
.
قرآن چهارم
مدرس:
کاوه، مطهره
فعالیت:
پرسش کلاسی انجام شد و درس دوم جلسه دوم تدریس شد.
مهارت زندگی
مدرس:
فرهمند، الهام
فعالیت:
در راستای مهارت مدیریت استرس ، جرات مندی و مهارت نه گفتن همچنین تاثیر ورزش در مدیریت استرس تدریس و صفحات 14و 15 و 16 در کلاس کامل شد.
کتاب ها تا پایان جلسه 5 ملاحظه شد.
آزمایشگاه
مدرس:
تقی زاده، معصومه
فعالیت:
فعالیت های مربوط به درس 3 علوم (انرژی نیاز هر روز ما)، با هدف تثبیت یادگیری از طریق آزمایش انجام گردید.