فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه نبرد تهران
کلاس: نخبگان 1

فارسی چهارم

مدرس: میرزائی، طیبه
فعالیت: دانش آموزان در قالب بازی گروهی کلمات بی نقطه و یک نقطه تا پنج نقطه را از کتاب فارسی پیدا کردند و نوشتند. از کلمات گروه خود ترکیبات جدید با پسوند «ستان، زار، مند، بان» ساختند.

پرتال هوش

مدرس: میرزائی، طیبه
فعالیت: برای تقویت هوش و قدرت تفکر بچه ها در کلاس معماهایی مطرح شد و بعد از پیدا کردن پاسخ معما ها، امتیاز گروه ها محاسبه شد.

ریاضی چهارم

مدرس: میرزائی، طیبه
فعالیت: «دانش آموزانی که کتاب فارسی کلاس سوم را دارند، جلسه بعد همراه خود بیاورند» دانش آموزان در فروشگاه کلاسی قیمت گذاری کالا ها را انجام دادند. با اسکناس های گروه خود خرید کردند و مجموع خرید گروه را محاسبه کردند. مفهوم ارزش پول و واحد پولی رایج (ریال) مرور شد.

هنر چهارم

مدرس: خسروی چهره برق، زهره
فعالیت: امروز بچه های گلم آموزش سایه زنی با وسایل مختلف رو آموزش دیدند و انجام دادند.
تکلیف: دانش آموزان گلم حتما در منزل سایه زنی کار شود.

زنگ تفریح

مدرس: میرزائی، طیبه
فعالیت: فعالیت بشمار و بدوز (طرح قلب) شروع شد و نوع کوک زدن آموزش داده شد.

فارسی چهارم

مدرس: میرزائی، طیبه
فعالیت: دانش آموزان با مفهوم جمله و اجزای آن (فعل، فاعل، مفعول) آشنا شدند. مفعول در جمله ها معرفی شد. جمله سازی با دست ورزی و کارت بازی به صورت گروهی تمرین شد.

ورزش چهارم

مدرس: کاظمی، محدثه
فعالیت: نرمش و گرم کردن تکرار و تمرین حرکات انجام دادند تمرین ریتمیک روی موزیک انجام شد سرد کردن

پرتال هوش

مدرس: میرزائی، طیبه
فعالیت: کاربرگ «فکر بکر» به صورت گروهی و در قالب بازی ( با به کارگیری هوش و خلاقیت دانش آموزان) انجام شد.

زنگ تفریح

مدرس: میرزائی، طیبه
فعالیت: اردو رویا پارک دانش آموزان برگزار شد.

ریاضی چهارم

مدرس: میرزائی، طیبه
فعالیت: انواع الگو ها (الگوی هندسی و الگوی عددی) و تبدیل آن ها به یکدیگر یادآوری شد. دانش آموزان با همکاری همدیگر با استفاده از دست ورزی الگوهای خواسته شده را ساختند.

علوم چهارم

مدرس: میرزائی، طیبه
فعالیت: درباره گیاهان و جانوران و ویژگی های آن ها گفت و گو کردیم. با سلول و ساختار آن آشنا شدند. با استفاده از میکروسکوپ سلول های پوست پیاز(سلول گیاهی) و سلول های بزاق دهان(سلول جانوری) را مشاهده کردند. دانش آموزان با تفاوت ساختار سلول گیاهی و سلول جانوری آشنا شدند و شکل آن ها را رسم کردند.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: