1402/08/02
ریاضی چهارم
تقی زاده، معصومه
تدریس فصل دوم ریاضی (کسر) آغاز گردید و صفحات 24 تا 26 کتاب ریاضی با هدف آشنایی با مهارت حل مسئله از طریق رسم شکل و حل مسئله ی ساده تر و هم چنین آشنایی با کسرها با شکل های متصل و منفصل حل شد.
صفحه 31 کتاب کار ریاضی حل شود.
فارسی چهارم
کاوه، مطهره
املا پاتخته ای گفته شد.
کتاب فارسی آورده شود.
مطالعات اجتماعی چهارم
کاوه، مطهره
کتاب کار اجتماعی فردا آورده شود. درس 5 پیش خوانی شود.
هنر چهارم
آقایی، مرجان
امروز در کلاس نقاشی داستانی کشیده و طراحی شد.
بازی استراتژیک
قمری، ندا
وارم آپ به منظور آمادگی بدنی و تغییر جهت ها و گردش خون و جابجایی غیر انتقالی صورت گرفت .
بازی چوبک و کاپ گیم و حلقه چابکی ( ترکیبی ) با هدف : تقویت دونیم کره ی مغز و هماهنگی عصب و عضله ، چابکی و سرعت عمل ، مهارت دست ورزی و هماهنگی چشم و دست ، انجام گرفت .
بازی با چوبک و لیوان هم به شکل ترکیبی متناسب با موزیک انجام شد .
بازی حرکتی و جابجایی انتقالی ،نگهبان موزه هم صورت گرفت .
آزمایشگاه
تقی زاده، معصومه
دانش آموزان در حیاط دبستان حضور پیدا کردند و فعالیت های مربوط به درس 3 علوم (انرژی نیاز هر روز ما)، را با هدف یادگیری از طریق آزمایش انجام دادند.
1402/08/01
ریاضی چهارم
تقی زاده، معصومه
صفحات 22، 23، 24 و 26 کتاب کار ریاضی با هدف تکرار و تمرین مبحث های ماشین ورودی و خروجی و میلیون حل شد.
فارسی چهارم
کاوه، مطهره
معنی و همخانواده کلمات درس 4 تدریس شد و مسابقه روانخوانی برگزار شد.
از هر کدام از کلمات مهم املایی درس 4 دوبار در انتهای دفتر املا رونویسی شود. دفتر املا امضا و آورده شود کتاب کار فارسی نیز آورده شود.
نگارش چهارم
کاوه، مطهره
بندنویسی با جمله موضوع تمرین شد و دانشآموزان نوشتههای خود را در کلاس خواندند.
قرآن چهارم
کاوه، مطهره
پرسش کلاسی انجام شد و جلسه دوم درس 2 تدریس شد.
مهارت زندگی
فرهمند، الهام
در راستای مهارت مدیریت استرس ، جرات مندی و مهارت نه گفتن همچنین تاثیر ورزش در مدیریت استرس تدریس و صفحات 14و 15 و 16 در کلاس کامل شد.
کتاب ها تا پایان جلسه 5 ملاحظه شد.