فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه نبرد تهران
کلاس: پژوهشگران 2

ریاضی دوم

مدرس: ریاضی، عادله
فعالیت: مبحث ساعت «گذشته و مانده ، طرز نوشتن صحیح ساعت ، ربع و نیم» در ساعت وایت بردی توسط دانش آموزان تمرین شد.

علوم دوم

مدرس: ریاضی، عادله
فعالیت: سنجش مداد قرمز 4 «علوم» برگزار شد.

فارسی دوم

مدرس: ریاضی، عادله
تکلیف: درس فارسی« درس 1 تا 17» مطالعه شود فردا پرسش کلاسی داریم.

متن ادبی دوم

مدرس: ریاضی، عادله
فعالیت: گنجینه شماره 14 «ماجراجویی فضایی» با هدف افزایش سواد خواندن و درک مطلب با مشارکت دانش آموزان انجام شد.

مهارت زندگی

مدرس: محمدی، محدثه
فعالیت: این جلسه درباره احساس غم نقاشی کشیدند.

ریاضی دوم

مدرس: ریاضی، عادله
فعالیت: مبحث «جمع و تفریق تکنیکی» مرور و تمرین های در دفتر تکلیف نوشته و توسط دانش آموزان حل شد.

علوم دوم

مدرس: ریاضی، عادله
فعالیت: تمامی نکات مهم «درس اول تا چهاردهم» مرور و پرسش کلاسی انجام شد.
تکلیف: درس اول تا چهاردهم « نکات خط کشیده شده ، فعالیت ها و تمرین های کتاب کار ، نکات خط کشیده شده و آزمایش ها ، کار در کلاس و فعالیت های کتاب درسی» به صورت کامل مطالعه و برای روز شنبه آمادگی لازم را داشته باشید.

فارسی دوم

مدرس: ریاضی، عادله
فعالیت: درس هفدهم مرور و پرسش کلاسی از تمامی دانش آموزان انجام شد. شعر «درخت کاری» پرسیده شد.

سواد مالی

مدرس: زمانی، زهرا
فعالیت: کتاب «سواد مالی» با مشارکت فعال و علاقه‌مندی دانش‌آموزان، به طور کامل به پایان رسید. در طول این دوره، بچه‌ها با مفاهیم مهمی مانند پس‌انداز، مدیریت هزینه، تفاوت نیاز و خواسته، و تصمیم‌گیری مالی آشنا شدند. تمام فعالیت‌های کتاب انجام شده و هدف اصلی، آشنایی دانش‌آموزان با رفتارهای مالی درست و هوشمندانه، به زبانی ساده و قابل درک بود. امید است این آموزش‌ها در آینده‌ی آن‌ها تأثیرگذار و مفید باشد.

ریاضی دوم

مدرس: ریاضی، عادله
فعالیت: کاربرگ فصل هشتم توسط دانش آموزان حل شد. تمرین های مربوط به «جمع و تفریق فرآیندی» در دفتر تکلیف نوشته و توسط دانش آموزان حل شد.

علوم دوم

مدرس: ریاضی، عادله
فعالیت: درس سیزدهم «بعد از جشن» مرور و از تمامی دانش آموزان پرسش کلاسی انجام شد.
تکلیف: درس چهاردهم مطالعه شود.

فارسی دوم

مدرس: ریاضی، عادله
فعالیت: تمامی نکات مهم درس شانزدهم مرور و از تمامی دانش آموزان پرسش کلاسی انجام شد.
تکلیف: شعر «درخت کاری» حفظ شود.

املا دوم

مدرس: ریاضی، عادله
تکلیف: یک صفحه املا از کلمات درس دوازدهم تا هفدهم نوشته و تصحیح شود. فردا املا از این دروس گرفته خواهد شد.

متن اطلاعاتی دوم

مدرس: ریاضی، عادله
فعالیت: برنامه روز چهارشنبه: دفتر تکلیف ، دفتر املا

ورزش دوم

مدرس: عابدین، مهری
فعالیت: حرکت کردن صحیح از پشت مخروط ها،برخورد نکردن به مخروط ها،پرتاب صحیح توپ با دو دست به داخل دروازه آزمون گرفته شد.

هوش و ریاضی

مدرس: ریاضی، عادله
فعالیت: تمرین های صفحه 22، 45 ، 59 ، 70 ، 71 با مشارکت دانش آموزان حل شد.

ریاضی دوم

مدرس: ریاضی، عادله
فعالیت: کاربرگ فصل هفتم توسط دانش آموزان حل شد.
تکلیف: سوالات فصل هشتم تمرین شود. ارمغان شماره 32 حل و تا روز چهارشنبه آورده شود.

علوم دوم

مدرس: ریاضی، عادله
فعالیت: درس دوازدهم مرور و پرسش کلاسی از تمامی دانش آموزان انجام شد.
تکلیف: درس سیزدهم مطالعه شود.

فارسی دوم

مدرس: ریاضی، عادله
فعالیت: تمامی مطالب مهم درس پانزدهم «نوروز» مرور و پرسش کلاسی از تمامی دانش آموزان انجام شد.
تکلیف: درس شانزدهم مطالعه شود.

شطرنج

مدرس: علیزاده عطار، فتانه
فعالیت: بازی با تمام مهره ها انجام شد .

مهارت اجتماعی

مدرس: محمدی، محدثه
فعالیت: این جلسه درباره دوستی و ارتباط گیری آموختند.

ریاضی دوم

مدرس: ریاضی، عادله
فعالیت: «فصل هفتم» مرور و تمرین هایی در دفتر تکلیف نوشته و حل شد.

علوم دوم

مدرس: ریاضی، عادله
فعالیت: «درس یازدهم» مرور و پرسش کلاسی از تمامی دانش آموزان انجام شد.
تکلیف: درس دوازدهم مطالعه شود.

فارسی دوم

مدرس: ریاضی، عادله
فعالیت: درس چهاردهم «پرچم» مرور و پرسش کلاسی از تمامی دانش آموزان انجام شد.
تکلیف: درس پانزدهم مطالعه شود.

املا دوم

مدرس: ریاضی، عادله
تکلیف: یک صفحه املا از درس «سیزدهم و چهاردهم» نوشته شود.

متن ادبی دوم

مدرس: ریاضی، عادله
فعالیت: سنجش «گنجینه» با هدف افزایش سواد خواندن و درک مطلب برگزار شد .

متن اطلاعاتی دوم

مدرس: ریاضی، عادله
تکلیف: برنامه فردا: دفتر تکلیف، دفتر املا لازم به ذکر است دفتر املای برخی از دانش آموزان در کلاس می باشد.

زیبانویسی

مدرس: شایسته، محبوبه
فعالیت: درس (م) تدریس شد نقاشی مربوط به درس کشیده شد کلمه های مربوط به درس تمرین شد

رایانه

مدرس: مشایخی، ریحانه
فعالیت: پروژه حرکت در زیر دریا در برنامه اسکرچ تدریس و توسط دانش آموزان اجراشد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: