1401/08/09
ریاضی دوم
خاکسار، اکرم
صفحه ی 27 الگو یابی و آشنایی با دقیقه ، تدریس و تمرینات حل شد.
کتاب کار صفحه ی 49 سوال 3 و صفحه ی 51 سوال 5و8 با مبحث تقریب به همراه داستان حل شد.
فارسی دوم
خاکسار، اکرم
جعبه ی کلمات درس 2و3 کتاب کار توسط دانش آموزان نوشته شد.
از درس 3 کلماتی را پیدا کنید که بتوان با آنها مخالف نوشت.(کثیف#تمیز)
در دفتر تکلیف با مداد قرمز و مشکی با خط زیبا و خوانا نوشته شود.
نگارش دوم
خاکسار، اکرم
نگارش صفحه ی 30 کامل حل شود.
کتاب نگارش داخل کیف دانش آموز می باشد.
هدیههای آسمان دوم
خاکسار، اکرم
درس 4 مهربان تر از مادر تدریس شد.
پرسش از درس های گذشته انجام شد.
قرآن دوم
خاکسار، اکرم
از صفحه ی 13 تا 20 تدریس و روانخوانی شد.
صفحات 13 تا 20 روانخوانی شود پیام قرآنی به همراه معنی آن حفظ شود.
کتاب کار داخل کیف دانش آموز می باشد.
سرود
طلوع میرزاده نوید، الهام
اجرای شعر یلدا و شعر جدید زمستان بصورت تلفیقی و آموزش کار گروهی انجام شد.
1401/08/08
علوم دوم
خاکسار، اکرم
فعالیت صفحه 23 کتاب درسی حل شد.
نگارش دوم
خاکسار، اکرم
نگارش صفحه 29 با خط زیبا و خوانا با رعایت علائم نگارشی نوشته شود.
متن اطلاعاتی دوم
خاکسار، اکرم
با سلام و عرض ادب
لطفا کاربرگ ارمغان پس از بررسی و رفع اشکال امضا و فردا به کلاس برگردانده شود.
مهارت زندگی
فرهمند، الهام
مرور آسیبهای جسمانی و احساسی انجام شد، درس 4( آسیب نرساندن به دیگران) صفحات 14و15 در کلاس کامل گردید.
بازی استراتژیک
اکبری، نشاط
در بازی چوبک بخش مهارت هاب حرکتی پایه،درک و تمییز شنیداری که سبب ایجاد ارتباط بین سلول های عصبی و مغز،هوشیاری و خود آگاهی و خلاقیت در دانش اموزان می شود، تقویت شد.
1401/08/07
ریاضی دوم
خاکسار، اکرم
صفحه ی 25 حل و تدریس شد.
کتاب کار صفحه ی 43 حل شود.
کتاب کار داخل کیف دانش آموز می باشد.
فارسی دوم
خاکسار، اکرم
تمرینات صفحه ی 19 درس خرس کوچولو حل شد.
درس حکایت راه سلامتی و شعر ستاره تدریس شد.
شعر ستاره حفظ شود.
کتاب کار فارسی صفحه ی 30 حل شود.
روخوانی درس سوم لغات متضاد و هم معنی خوانده شود،فردا پرسش می شود.
کتاب کار فارسی داخل کیف دانش آموز می باشد.
نگارش دوم
خاکسار، اکرم
نگارش صفحه ی 28 نوشته شود.
کتاب نگارش داخل کیف دانش آموز می باشد.
املا دوم
خاکسار، اکرم
دانش آموزانی که دفتر املا رو نیاورده اند از روی غلط ها در دفتر املا نوشته و لطفا امضا شود و به کلاس باز گردانند.
ورزش دوم
یعقوبی، ناهید
گرم کردن با حرکات ریتمیک همراه با موزیک
انجام حرکات ایستگاهی جهت آمادگی برای مسابقات
1. پرش طول
2. دارت
3. تعادل
4.پرتاب توب به داخل سبد
سواد مالی
ناطق، زهرا
درس چهارم ( مشارکت ) از روی فایل کتاب تدریس شد. کارتون خرید عاقلانه نمایش داده شد. قصه صوتی وقت خرید با مامان شنیده شد.
از وسایلی که در مدرسه و خانه میتوان به صورت مشارکتی استفاده کرد نقاشی زیبا بکشید.
1401/08/04
ریاضی دوم
خاکسار، اکرم
صفحه ی 24 تدریس و حل شد.کتاب کار صفحه ی38 حل شد .
کتاب کار ریاضی صفحات 39 و 40 کامل حل شود.
کتاب ریاضی و کار علوی در کیف دانش آموز می باشد .
علوم دوم
خاکسار، اکرم
فصل سوم تدریس شد .
فارسی دوم
خاکسار، اکرم
نکات دستوری درس سوم تدریس شد و تمرینات کتاب نگارش حل شد.
نگارش دوم
خاکسار، اکرم
صفحات 26و27کامل نوشته شود.
کتاب در کیف دانش آموز می باشد.
املا دوم
خاکسار، اکرم
املا پایانی فصل اول گفته شد.
لغات غلط در دفتر املا نوشته و امضا شود . شنبه به کلاس آورده شود.
متن اطلاعاتی دوم
خاکسار، اکرم
پیک ارمغان 5 حل شود .
لطفا شنبه به کلاس آورده شود .
رایانه
نیک افروز، فاطمه
مطالب جلسه گذشته مرور شد.
طریقه ی ایجاد فایل جدید و بستن آن از داخل منوی فایل تدریس شد .
اولیای محترم برنامه ورد از سری مجموعه ی نرم افزار افیس می باشد و قابل نصب در تمام سیستم ها از جمله لپ تاپ و کامپیوتر های رومیزی می باشد و نسخه داخل گوشی و تبلت مناسب نیست بچه ها میتوانند از هر دو مدل رایانه استفاده کنند.
1401/08/03
ریاضی دوم
خاکسار، اکرم
تقریب و صفحه ی 23 کتاب درسی حل و تدریس شد.
تمرین های ارسال شده حل و در دفتر تکلیف چسبانده شود.
علوم دوم
خاکسار، اکرم
کتاب کار صفحات 25و 26 و 27 و28 با مشارکت دانش آموزان حل شد.
کاربرگ ارسال شده حل و فردا به کلاس بر گردانده شود.
فارسی دوم
خاکسار، اکرم
درس خرس کوچولو نگاه کن و بگو ،درست و نادرست حل شد.
یک صفحه املا از درس 1 و 2 و3 در دفتر تکلیف نوشته شود.
نگارش دوم
خاکسار، اکرم
صفحات 26 تمرین 2 و صفحه 27 تمرین 3 حل شد.
املا دوم
خاکسار، اکرم
دانش آموزانی که دفتر املا را به کلاس نیاورده اند فردا املا گفته می شود، لطفا دفتر املا امضا شده به کلاس آورده شود.
متن اطلاعاتی دوم
خاکسار، اکرم
لطفا کاربرگ های ارمغان 3 و 4 و بیدپا امضا و فردا به کلاس بازگردانده شود.
مهارت اجتماعی
هدایتی، فاطمه
دانش آموزان امروز در کلاس فعالیت های داخل اتیکت که جلسات قبل یاد گرفته بودند را بازگو کردند.دانش آموزان کلمه های جادویی ممکنه، بله حتما،عذرخواهی میکنم را شناختند و به کار بردند.