1401/08/23
ریاضی پنجم
عزیزی، مژگان
کاردرکلاس صفحه ی 33 و سوال داده شده حل شد.
علوم پنجم
عزیزی، مژگان
کتاب هایی در مورد فسیل ها، توسط بچه ها در کلاس خوانده شد.
فارسی پنجم
عزیزی، مژگان
نمایش چنار و کدوبن توسط بچه ها اجرا شد.
درس 4 کتاب نگارش کامل شود
مطالعات اجتماعی پنجم
عزیزی، مژگان
فعالیت های درس 6 در کلاس کامل شد.
لطفا کسانی که کاربرگ 4 را ننوشته اند، آن را کامل کنند.
کتاب کار درس 6 حل شود.
متن اطلاعاتی پنجم
عزیزی، مژگان
سنجش مداد قرمز علوم از کسانی که غایب بودند فردا 24 آبان گرفته می شود.
لطفا کتاب کار ریاضی فردا آورده شود.
ورزش پنجم
یعقوبی، ناهید
اجرای برنامه ی اختتامیه مسابقات ورزشی درون مدرسه ای ،گرم کردن با حرکات ایروبیک و موزیک ،تمرین مهارت دریبل بسکتبال ،تمرین مهارت پاس دو دست سینه بسکتبال ،تمرین مهارت پاس دو دست زمینی بسکتبال ،آموزش مهارت پاس بیسبالی در بسکتبال انجام شد.
رباتیک
خامه چی آرانی، مریم
ساخت مدار و روشن کردن LED انجام شد.
آزمایشگاه
عزیزی، مژگان
ایجاد طرحی از اشیاء و طرحی از کف دست بر روی خمیر و اسلایم برای درک شباهت طرح ایجاد شده از شئ و خود شئ و درک چگونگی ایجاد طرحی از جاندار در فسیل های سنگی ایجاد شده از آن ها انجام شد.
1401/08/22
ریاضی پنجم
عزیزی، مژگان
سوال رسم شکل ضرب داده شده در کلاس حل شد و فعالیت صفحه ی 33 تدریس شد.
کتاب کار صفحه ی 24 تا سر سوالات پیشرفته حل شد.
کاردرکلاس صفحه ی 33 و سوال داده شده در دفتر ریاضی حل شود.
علوم پنجم
عزیزی، مژگان
درس 4 ،برگی از تاریخ زمین تدریس شد.
فارسی پنجم
عزیزی، مژگان
درس چنار و کدوبن با پخش فیلم آموزشی مربوطه و توضیح متن آن، درس داده شد .درک مطلب و دانش زبانی آن در کلاس کار شد.
رونویسی از درس چنار و کدوبن انجام شود.
متن اطلاعاتی پنجم
عزیزی، مژگان
سنجش فارسی از غایبین فردا دوشنبه 23 آبان گرفته می شود.
برای زنگ ورزش فردا ،لباس ورزشی و مقنعه پوشیده شود.
بازی استراتژیک
اکبری، نشاط
وارم آپ + بازی همراه با چوبک انجام شد.
این بازی سبب تقویت حس دهلیزی میشود و با چرخش همراه است . همچنین سبب میشود که مهارت های حرکتی پایه ی کودکان به صورتِ ترکیبی (اعم از جابجایی ، دستکاری و پایداری) در دانش آموزان تقویت گردد .
1401/08/21
ریاضی پنجم
عزیزی، مژگان
سنجش مداد قرمز ریاضی برگزار شد.
صفحه 32 کتاب ریاضی مبحث ضرب عدد در کسر تدریس شد.
سوال داده شده در دفتر مشق حل شود.
مطالعات اجتماعی پنجم
عزیزی، مژگان
درس 6 منابع آب ایران تدریس شد و فیلم آموزشی مربوطه در کلاس پخش شد.
فعالیت های داخل کتاب مربوط به درس 6 انجام شود.
قرآن پنجم
عزیزی، مژگان
روخوانی آیات، صفحه ی 10 کار شد.
تکرار و تمرین روانخوانی آیات ،صفحه 10 انجام شود.
متن اطلاعاتی پنجم
عزیزی، مژگان
لطفا کتاب کار علوم و مطالعات را فردا همراه خود داشته باشید.
سواد مالی
ناطق، زهرا
کتابهای دانش آموزان بررسی شد. فعالیت منزل درس سود و زیان با همکاری دانش آموزان بررسی شد. درس ششم ( پس انداز ) توسط دانش آموز معلم ،تدریس شد. پاورپوینت درس نشان داده شد. فعالیت کلاسی درس پس انداز با مشارکت دانش آموزان انجام شد.
فعالیت کلاسی و منزل ،صفحات 40و 41 انجام شود.
زیبانویسی
عزیزیان، فرانک
حرف «ک،گ» و اتصالات مرتبط با آن تدریس شد.
کتاب کار صفحهی 10 و 11 در کلاس تمرین شد.
تکالیف جلسهی قبل ملاحظه گردید.
لطفا از کلمات صفحهی 11 کتاب، از هرکدام یک خط در دفتر تمرین شود.
1401/08/18
ریاضی پنجم
عزیزی، مژگان
صفحات 22 ، 23 ، 28 ،30 ، 35 ، 36 و 37 کتاب کار در کلاس کار شد.
کتاب درسی از صفحه 1 تا 31 تکرار و تمرین شود.
کتاب کار از صفحه ی 1 تا 43 تکرار و تمرین شود.
متن اطلاعاتی پنجم
عزیزی، مژگان
تمرین های کتاب درسی ریاضی حل شود(در چک نویس حل کنید)سوالات کتاب کار از هر صفحه گزینشی (در چک نویس)حل شود.چک نویس ها روز شنبه آورده شود.
پیک ارمغان هفته شماره ی 7 حل شود و روز شنبه به من تحویل داده شود.
صفحه ی دوم درس بازرگان و پسران در دفتر مشق نوشته شود و شنبه آورده شود.
استعداد تحلیلی پنجم
عزیزی، مژگان
سنجش مداد قرمز مطالعات برگزار شد.
رایانه
نیک افروز، فاطمه
مطالب جلسه قبل مرور شد.
باز کردن تصویر به دو روش - ذخیره کردن تصویر با save as - فرق دو گزینه save , save as توضیح داده شد .پسوند psd توضیح داده شد.
لطفا تمام مطالب کار شود .
1401/08/17
ریاضی پنجم
عزیزی، مژگان
کتاب کار صفحات 41 و 42 با مشارکت بچه ها در کلاس حل شد.
صفحه های 24 و 37 کتاب کار حل شود.
علوم پنجم
عزیزی، مژگان
سنجش مداد قرمز استعداد فضایی برگزار شد.
متن اطلاعاتی پنجم
عزیزی، مژگان
متن درس های 1 تا 5 از کتاب درسی و درسنامه کتاب کار خوانده شود .
سوالات کتاب کار مطالعه شود.
مهارت اجتماعی
هدایتی، فاطمه
دانش آموزان امروز در کلاس، فعالیت های جلسات قبل را بازگو کردند.وسایل میز را شناختند و طرز استفاده صحیح از کارد و چنگال و برش میوه را یاد گرفتند و به کار بردند.