1404/05/08
زبان انگلیسی
مدرس:
جعفری، زهرا
فعالیت:
در این جلسه، مطالب آموختهشده در جلسات قبل مرور شد. ابتدا اعضای بدن، آهنگها، و واژگان مربوط به لوازم کلاس با کمک تصاویر و تکرار گروهی مرور شدند.
سپس یک بازی حرکتی اجرا شد که در آن دانشآموزان باید روی فلشکارت مربوط به عضو بدن گفتهشده میپریدند و نام آن را بلند میگفتند.
در پایان، رنگها نیز همراه با مثال و تکرار گروهی مرور شدند تا یادگیری تثبیت شود.
1404/05/06
زبان انگلیسی
مدرس:
جعفری، زهرا
فعالیت:
در این جلسه، دانشآموزان با واژگان جدید مربوط به وسایل داخل کلاس آشنا شدند، از جمله: desk (میز)، chair (صندلی)، board (تخته)، crayon (مداد شمعی)، door (در).
ابتدای جلسه، مکالمات سادهای که در جلسات قبل تمرین شده بود مرور شد تا دانشآموزان ارتباط کلامی را بهتر یاد بگیرند.
سپس با استفاده از بازیهای متنوع، هم رنگها و هم کلمات جدید در فضای شاد و تعاملی تمرین شد. شعر های Hello song, Sing a rainbow, Head, shoulders, knees and toes تمرین شد.
در ادامه، بازی مکالمهمحور اجرا شد تا بچهها در قالب سوال و جواب ساده، کاربرد کلمات را در جمله بیاموزند. جلسه با تکرار و مرور کلمات به پایان رسید.
تکلیف:
لطفاً کلمات تدریس شده امروز تمرین شود به همراه تماشای song های قبلی.
1404/05/05
زبان انگلیسی
مدرس:
جعفری، زهرا
فعالیت:
در این دو جلسه، دانشآموزان با اعضای بدن آشنا شدند. ابتدا با آهنگ شاد Head, Shoulders, Knees and Toes فضای کلاس را شاد و پرانرژی کردیم. سپس واژههای سر، شانهها، زانوها و انگشتان پا به آنها معرفی شد.
پس از تمرین و تکرار این کلمات، بازیهایی انجام شد که در آن بچهها باید عضو بدن گفتهشده را نشان میدادند. همچنین شعر را همراه با حرکات اجرا کردند و در پایان نقاشی بدن کشیدند و قسمتهای یادگرفتهشده را رنگ کردند.
در جلسه دوم، چهار عضو دیگر یعنی چشم، گوش، دهان و بینی به آنها آموزش داده شد. پس از تمرین کلمات، بازیهایی انجام شد تا بچهها بتوانند این اعضا را سریع و درست تشخیص دهند.
تکلیف:
https://www.aparat.com/v/z26d1o9
ویدیو جلسه تماشا و به خاطر سپرده شود.
1404/05/01
زبان انگلیسی
مدرس:
جعفری، زهرا
فعالیت:
در این جلسه با هدف تقویت مهارت شنیداری و تثبیت مفاهیم پایه، ابتدا شعرهای Hello Song و Rainbow Song با همراهی دانشآموزان مرور شد تا از طریق ریتم و موسیقی، یادگیری ساختارهای ابتدایی زبان انگلیسی تقویت شود. در ادامه، رنگها به شیوهای تعاملی بازبینی شدند و برای ایجاد درک عمیقتر از زبان، مکالمات پایهای با استفاده از عروسک انگشتی تداعی و تمرین شد. استفاده از ابزارهای دیداری و شنیداری نقش مهمی در مشارکت فعال زبانآموزان در کلاس داشت.
تکلیف:
https://www.aparat.com/v/teo63yr
ویدیو Rainbow song تماشا شود و حرکات بدنی هماهنگ انجام شود.
1404/04/30
زبان انگلیسی
مدرس:
جعفری، زهرا
فعالیت:
در این جلسه، آموزش سه رنگ جدید شامل orange، black و white انجام شد. شعر Rainbow که در جلسات گذشته آموزش داده شده بود، مجدداً مرور شد تا تثبیت بهتری در ذهن زبانآموزان صورت گیرد. مکالمات سادهی مربوط به رنگها نیز با هدف تقویت مهارت گفتاری کودکان تکرار و تمرین شد. فضای کلاس بهگونهای طراحی شد که زبانآموزان بتوانند بهصورت تعاملی در یادگیری رنگها مشارکت داشته باشند.
تکلیف:
رنگ ها و شعر rainbow song تمرین شود.