فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه نبرد تهران
کلاس: Movers 12

زبان انگلیسی

مدرس: توکلی دخرابادی، مریم
فعالیت: کتاب ODI3 صفحه 25 گرامر تدریس و جمله سازی در دفتر زبان نوشته شد . The lion is as big as the tiger . I am as tall as my friend . She is as clever as her sister.
تکلیف: زبان آموزان گرامی لطفاً با استفاده از .....as.....as ..... Eg: Alex is as tall as Max. برای کاربرگ بارگذاری شده جمله‌سازی کنند.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: توکلی دخرابادی، مریم
فعالیت: Environment man-made disasters natural disasters تدریس و تمرین شد.

زبان انگلیسی

مدرس: توکلی دخرابادی، مریم
فعالیت: Physical characteristics صفحه ی 24 کتاب Our Discovery Island 3 تدریس شد.
تکلیف: زبان آموزان گرامی برای هر یک از سه تصویر موجود در کاربرگ بارگذاری شده با موارد ذکر شده در کاربرگ سوال ساخته و پاسخ دهند.

زبان انگلیسی

مدرس: توکلی دخرابادی، مریم
فعالیت: صفحه 23 کتاب Our Discovery Island3 توصیف ویژگی‌های ظاهر خود و دیگران و پرسش و پاسخ کوتاه در این باره تدریس و با فعالیت‌های متفاوت تمرین و تکرار شد.
تکلیف: صفحه 19 کتاب کار حل شود . زبان آموزان گرامی با توجه به شکلکی که در دفتر هر فرد چسبانده شده است رسش و پاسخ‌های مربوطه را کامل کنند.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: توکلی دخرابادی، مریم
فعالیت: Input ,output machine با تمرکز بر شناخت و تشخیص pattern, output تدریس و تمرین شد.

زبان انگلیسی

مدرس: توکلی دخرابادی، مریم
فعالیت: صفحه ی بیست و سه کتاب Our Discovery Island 3 ساخت جملات
تکلیف: صفحه 18 کتاب کار حل شود. زبان آموزان گرامی لطفاً پنج جمله در رابطه باخود,پدر،مادر پنج جمله مانند نمونه I've got brown hair. I've got a small nose. I haven't got a beard. I haven't got a moustache. I've got black eyes. She has got black eyes. She has got brown hair. She hasn't got a beard.بنویسید.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: توکلی دخرابادی، مریم
فعالیت: مفاهیم melting, boiling, freezing در کلاس مرور و تکرار شد.

زبان انگلیسی

مدرس: توکلی دخرابادی، مریم
فعالیت: صفحه 22 کتاب Our Discovery Island 3 در رابطه با توصیف اجزای صورت افراد تدریس و تمرین شد.
تکلیف: سرمشق‌های دفتر کامل شوند. فایل‌های صوتی شماره 28،29 و 30 در منزل با دقت گوش داده شوند.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: