فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه نبرد تهران
کلاس: Basic 21

زبان انگلیسی

مدرس: توکلی دخرابادی، مریم
فعالیت: Letter Vv Flashcards Song Action تدریس شد. Ai,ay,a.eمرور شد. کتابچه ی au,ay,a.eدرست شد.
تکلیف: صفحه ی36تا 39 notebook که قبلاً هم کار شده اند تکمیل شود. لطفاً همه‌ی دانش آموزان عزیز هر شب کتابچه ی au,ay,a.e را مطالعه کنند. https://aparat.com/v/lCkQH

زبان انگلیسی

مدرس: توکلی دخرابادی، مریم
فعالیت: ai ay a-e flashcards Song Actionمرور شد. Blendingبا بازی و فعالیت مرور شد. صفحه ی 35 نوشته شده است لطفاً عزیزانی که کامل نکرده اند کامل کنند.
تکلیف: لطفاً فایل بارگزاری شده روخوانی شود . فایل صوتی مربوط به روخوانی فایل بارگزاری شده است. فایل صوتی در دوبخش (یکی در بخش زبان انگلیسی و دیگری در قسمتmathریاضی به زبان انگلیسی) بارگزاری شده است.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: توکلی دخرابادی، مریم
فعالیت: مفاهیم Heavy and light Counting by tens مرور شد.

زبان انگلیسی

مدرس: توکلی دخرابادی، مریم
فعالیت: ai,a...e,ay مرور شد. A..e Flashcards Song مرور شد. Blendingبا بازی و فعالیت کار شد. Tricky wordsو روانخوانی جملات کار شد. Tricky word go تدریس شد.
تکلیف: لطفاً از صفحه ی38 notebook ate cake game make name کامل شوند. لطفاً حتما ویس مربوط به روخوانی دوبار برای دانش آموزان عزیز پخش شود و سپس خودشان روخوانی کنند و سپس بنویسند.

زبان انگلیسی

مدرس: توکلی دخرابادی، مریم
فعالیت: a_e Flashcards Song Action کار شد. ai,ayمرور شد. Blendingبا بازی و فعالیت کار شد.
تکلیف: صفحه ی 17کتابALV Phonics 2که ویس مربوط به روخوانی آن هم با گزاری شده است روخوانی شود. لطفاً حتما ویس دوبار برای دانش آموزان پخش شود و سپس خودشان روخوانی کنند. صفحه ی 14 کتاب ALV Phonics 2 حل شود.

زبان انگلیسی

مدرس: توکلی دخرابادی، مریم
فعالیت: A_e Flashcards Song Flashcards تدریس شد.
تکلیف: لطفاً فایل بارگزاری شده که ویس آن هم بارگزاری شده است رو خوانی شود. لطفاً حتما ویس را دوبار برای دانش آموزان عزیز پخش کنید و بعد از آن دانش آموزان شروع به خواندن کنند.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: