فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه نیروی هوایی تهران
کلاس: آفتاب گردان 1

ریاضی دوم

مدرس: بهادرپور، فاطمه
فعالیت: جمع و تفریق اعداد دورقمی در کلاس امروز تدریس شد.
تکلیف: 15 جمع و تفریق دورقمی ستونی بنویسید و پاسخ دهید. یک ساعت رسم کنید و دقیقه ها را روی ساعت مشخص کنید. ارمغان شماره 7 پاسخ داده شود . شنبه همراه دانش آموز باشد .

علوم دوم

مدرس: بهادرپور، فاطمه
فعالیت: کتاب کار علوم درس چهارم کامل شد .

فارسی دوم

مدرس: بهادرپور، فاطمه
فعالیت: کتاب کار فارسی درس سوم کامل شد.
تکلیف: ده جمله خبری بنویسید و سپس جملات را به پرسشی تبدیل کنید. از درس 3و 4 یک صفحه املای کامل بنویسید .

زیبانویسی

مدرس: مصطفوی، منیره
فعالیت: حرف ( واو ) و اتصالاتش، آموزش داده شد. کتاب خطاط‌شو، صفحات 18و 19 نوشته شد.

ریاضی دوم

مدرس: بهادرپور، فاطمه
فعالیت: کتاب ریاضی ص 26 تدریس شد.

رایانه

مدرس: ابوالقاسم حسینی، مرضیه سادات
فعالیت: نحوه انتخاب کل متن، انتخاب کلمه و پاراگراف و تایپ حروف ن و ی آموزش داده شد.

فارسی دوم

مدرس: بهادرپور، فاطمه
تکلیف: کتاب کار فارسی ص 28 و 29 پاسخ داده شود. فردا کتاب کار فارسی همراه دانش آموز باشد.

ورزش دوم

مدرس: اسدی، محبوبه
فعالیت: جهت اطلاع اولیای عزیز، گرم کردن شامل حرکات کششی، جنبشی، درجا،دو،بازی های هدفمند بصورت گروهی و انفرادی برگزار شد.سرد کردن در پایان کلاس.

مهارت اجتماعی

مدرس: طاهری، ملیکا
فعالیت: سلام و درود، امروز در کلاس، داستانی درباره‌ی حریم خصوصی برای دانش‌آموزان تعریف شد. پس از پایان داستان، از آنان پرسش‌هایی در همین زمینه مطرح گردید و دانش‌آموزان با همفکری یکدیگر نمونه‌هایی از حریم خصوصی را نام بردند.
تکلیف: همچنین از دانش‌آموزان خواسته شد همواره، چه در کلاس و چه در منزل، حریم خصوصی دیگران را رعایت کنند تا موجب دلخوری یا ناراحتی کسی نشوند.

ریاضی دوم

مدرس: بهادرپور، فاطمه
فعالیت: کتاب کار ریاضی تا پایان ص 43 کامل شد . اهمیت و ضرورت حفظ جمع های دو قلو در محاسبات ذهنی تکرار شد.
تکلیف: جمع نظام دار عددهای 8*9*10و 11 در دفتر مشق به ترتیب نوشته شود. جمع دو قلوهای 2+2 تا 19+19 حفظ شود.

فارسی دوم

مدرس: بهادرپور، فاطمه
تکلیف: از درس مدرسه ی خرگوش ها و خرس کوچولو با دقت روانخوانی کنید . سپس 6 نقل قول بنویسید . انواع نقل قول پرسشی .تعجبی و خبری آموزش داده شده است .

املا دوم

مدرس: بهادرپور، فاطمه
فعالیت: در زنگ املای امروز املا به صورت مشارکتی در گروه برگزار شد . با این هدف که دانش آموزان همکاری و همفکری در گروه را فرابگیرند .
تکلیف: در منزل ابتدا درس 3و 4 را مطالعه کنند و سپس جملات پرسشی ،خبری و نقل قول با رعایت علائم نگارشی نوشته شود. لطفا اجازه دهید دانش آموزان این فعالیت رابه تنهایی انجام دهند تا در این زمینه به مهارت کافی برسند.

قرآن دوم

مدرس: بهادرپور، فاطمه
فعالیت: تنوین آموزش داده شد. کتاب های قرآن جهت مطالعه تحویل دانش آموزان داده شد.
تکلیف: صفحات 14 تا 16 روانخوانی شود.

هنر دوم

مدرس: ثمری، مینا
فعالیت: پروژه‌ی نقاشی دانش‌آموزان با محوریت نجات زمین و موضوع زباله‌ها با موفقیت به پایان رسید. دانش‌آموزان با خلاقیت و احساس مسئولیت، آثار ارزشمندی خلق کردند که پیام‌هایی روشن درباره حفظ محیط زیست و کاهش زباله‌ها را منتقل می‌کنند. این نقاشی‌ها نه تنها جلوه‌ای از هنر کودکانه، بلکه پژواکی از دغدغه‌های نسل آینده برای زمین پاک هستند.
تکلیف: برای هفته آینده، لطفاً یک متن کوتاه و زیبا بنویسید با عنوان زیر درباره موضوع نقاشی زباله : «اگر زمین حرف می‌زد، می‌گفت...» اندازه متن: حدود 2 تا 3 بند می‌توانید از تخیل، احساسات، شعر یا تجربه‌های خودتان استفاده کنید. هدف ما این است که صدای زمین را بشنویم و با دل و جان پاسخ دهیم. وسایل لازم برای جلسه آینده دانش اموزان: - خمیر گل سفالگری (اگر تهیه نشده) - ابزار موجود در منزل مانند: غلتک خمیر بازی ، لیوان پلاستیکی، چاقو پلاستیکی خمیر بازی ، لیوان یکبار مصرف ، در پلاستیکی، سفره یکبار مصرف مقداری ، کیسه فریزر دو یا سه عدد(جهت اضافه آمدن گل سفال) - رنگ اکرلیک کوچک (زرد ،قرمز، ابی، سفید) - قلمو سرتخت متوسط

سواد مالی

مدرس: رمضان محلی، آسیه
فعالیت: تدریس درس ششم و نمایش انیمیشن و فعالیت کلاسی در کلاس انجام شد.
تکلیف: فعالیت منزل درس ششم انجام شود.

ریاضی دوم

مدرس: بهادرپور، فاطمه
فعالیت: درس دوم (جمع و تفریق) صفحه 41 و 42 حل شد

فارسی دوم

مدرس: بهادرپور، فاطمه
فعالیت: درس چهارم صفحه 23 خوانده شد و تمرینات آن تا صفحه 27 حل شد

نگارش دوم

مدرس: بهادرپور، فاطمه
فعالیت: درس سوم صفحه 26 و 27 حل شد

بازی استراتژیک

مدرس: بیک وردی، بهار
فعالیت: درود بر والدین محترم. امروز بازی «برج کاپ‌ها» یا برج لیوان ها با بچه ها بازی شد. اهداف آموزشی و تربیتی فعالیت عبارتند از: 1. تقویت هماهنگی چشم و دست 2. توسعه مهارت‌های حرکتی و ریتمیک 3. پرورش کار گروهی و همکاری 4. افزایش تمرکز و دقت 5. تقویت اعتماد به‌نفس و روحیه رقابت سالم. در این بازی بچه ها با انگیزه و انرژی بالا شرکت کردند و در دو گروه قرار گرفتند و با خواندن ریتم 5 ضربی عقب/جلو/دست /دست /دست ضرب ها را اجرا کردند سپس با بیان کلمه لیوان جا به جا به نوبت هر کسی لیوان را برداشته و بر روی لیوان قبلی قرار میدهد و برج کم کم شکل میگیرد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: