1404/08/14
ریاضی دوم
مدرس:
بهادرپور، فاطمه
فعالیت:
جمع و تفریق اعداد دورقمی در کلاس امروز تدریس شد.
تکلیف:
15 جمع و تفریق دورقمی ستونی بنویسید و پاسخ دهید.
یک ساعت رسم کنید و دقیقه ها را روی ساعت مشخص کنید.
ارمغان شماره 7 پاسخ داده شود .
شنبه همراه دانش آموز باشد .
علوم دوم
مدرس:
بهادرپور، فاطمه
فعالیت:
کتاب کار علوم درس چهارم کامل شد .
فارسی دوم
مدرس:
بهادرپور، فاطمه
فعالیت:
کتاب کار فارسی درس سوم کامل شد.
تکلیف:
ده جمله خبری بنویسید و سپس جملات را به پرسشی تبدیل کنید.
از درس 3و 4 یک صفحه املای کامل بنویسید .
زیبانویسی
مدرس:
مصطفوی، منیره
فعالیت:
حرف ( واو ) و اتصالاتش، آموزش داده شد. کتاب خطاطشو، صفحات 18و 19 نوشته شد.
1404/08/13
ریاضی دوم
مدرس:
بهادرپور، فاطمه
فعالیت:
کتاب ریاضی ص 26 تدریس شد.
رایانه
مدرس:
ابوالقاسم حسینی، مرضیه سادات
فعالیت:
نحوه انتخاب کل متن، انتخاب کلمه و پاراگراف و تایپ حروف ن و ی آموزش داده شد.
1404/08/12
فارسی دوم
مدرس:
بهادرپور، فاطمه
تکلیف:
کتاب کار فارسی ص 28 و 29 پاسخ داده شود.
فردا کتاب کار فارسی همراه دانش آموز باشد.
ورزش دوم
مدرس:
اسدی، محبوبه
فعالیت:
جهت اطلاع اولیای عزیز، گرم کردن شامل حرکات کششی، جنبشی، درجا،دو،بازی های هدفمند بصورت گروهی و انفرادی برگزار شد.سرد کردن در پایان کلاس.
مهارت اجتماعی
مدرس:
طاهری، ملیکا
فعالیت:
سلام و درود،
امروز در کلاس، داستانی دربارهی حریم خصوصی برای دانشآموزان تعریف شد. پس از پایان داستان، از آنان پرسشهایی در همین زمینه مطرح گردید و دانشآموزان با همفکری یکدیگر نمونههایی از حریم خصوصی را نام بردند.
تکلیف:
همچنین از دانشآموزان خواسته شد همواره، چه در کلاس و چه در منزل، حریم خصوصی دیگران را رعایت کنند تا موجب دلخوری یا ناراحتی کسی نشوند.
1404/08/11
ریاضی دوم
مدرس:
بهادرپور، فاطمه
فعالیت:
کتاب کار ریاضی تا پایان ص 43 کامل شد .
اهمیت و ضرورت حفظ جمع های دو قلو در محاسبات ذهنی تکرار شد.
تکلیف:
جمع نظام دار عددهای 8*9*10و 11 در دفتر مشق به ترتیب نوشته شود.
جمع دو قلوهای
2+2
تا
19+19
حفظ شود.
فارسی دوم
مدرس:
بهادرپور، فاطمه
تکلیف:
از درس مدرسه ی خرگوش ها و خرس کوچولو با دقت روانخوانی کنید .
سپس 6 نقل قول بنویسید .
انواع نقل قول پرسشی .تعجبی و خبری آموزش داده شده است .
املا دوم
مدرس:
بهادرپور، فاطمه
فعالیت:
در زنگ املای امروز
املا به صورت مشارکتی در گروه برگزار شد .
با این هدف که دانش آموزان همکاری و همفکری در گروه را فرابگیرند .
تکلیف:
در منزل
ابتدا درس 3و 4 را مطالعه کنند و سپس جملات پرسشی ،خبری و نقل قول با رعایت علائم نگارشی نوشته شود.
لطفا اجازه دهید دانش آموزان این فعالیت رابه تنهایی انجام دهند تا در این زمینه به مهارت کافی برسند.
قرآن دوم
مدرس:
بهادرپور، فاطمه
فعالیت:
تنوین آموزش داده شد.
کتاب های قرآن جهت مطالعه تحویل دانش آموزان داده شد.
تکلیف:
صفحات 14 تا 16 روانخوانی شود.
هنر دوم
مدرس:
ثمری، مینا
فعالیت:
پروژهی نقاشی دانشآموزان با محوریت نجات زمین و موضوع زبالهها با موفقیت به پایان رسید. دانشآموزان با خلاقیت و احساس مسئولیت، آثار ارزشمندی خلق کردند که پیامهایی روشن درباره حفظ محیط زیست و کاهش زبالهها را منتقل میکنند.
این نقاشیها نه تنها جلوهای از هنر کودکانه، بلکه پژواکی از دغدغههای نسل آینده برای زمین پاک هستند.
تکلیف:
برای هفته آینده، لطفاً یک متن کوتاه و زیبا بنویسید با عنوان زیر درباره موضوع نقاشی زباله :
«اگر زمین حرف میزد، میگفت...»
اندازه متن: حدود 2 تا 3 بند
میتوانید از تخیل، احساسات، شعر یا تجربههای خودتان استفاده کنید.
هدف ما این است که صدای زمین را بشنویم و با دل و جان پاسخ دهیم.
وسایل لازم برای جلسه آینده دانش اموزان:
- خمیر گل سفالگری (اگر تهیه نشده)
- ابزار موجود در منزل مانند: غلتک خمیر بازی ، لیوان پلاستیکی، چاقو پلاستیکی خمیر بازی ، لیوان یکبار مصرف ، در پلاستیکی، سفره یکبار مصرف مقداری ، کیسه فریزر دو یا سه عدد(جهت اضافه آمدن گل سفال)
- رنگ اکرلیک کوچک (زرد ،قرمز، ابی، سفید)
- قلمو سرتخت متوسط
سواد مالی
مدرس:
رمضان محلی، آسیه
فعالیت:
تدریس درس ششم و نمایش انیمیشن و فعالیت کلاسی در کلاس انجام شد.
تکلیف:
فعالیت منزل درس ششم انجام شود.
1404/08/10
ریاضی دوم
مدرس:
بهادرپور، فاطمه
فعالیت:
درس دوم (جمع و تفریق) صفحه 41 و 42 حل شد
فارسی دوم
مدرس:
بهادرپور، فاطمه
فعالیت:
درس چهارم صفحه 23 خوانده شد و تمرینات آن تا صفحه 27 حل شد
نگارش دوم
مدرس:
بهادرپور، فاطمه
فعالیت:
درس سوم صفحه 26 و 27 حل شد
بازی استراتژیک
مدرس:
بیک وردی، بهار
فعالیت:
درود بر والدین محترم.
امروز بازی «برج کاپها» یا برج لیوان ها با بچه ها بازی شد.
اهداف آموزشی و تربیتی فعالیت عبارتند از:
1. تقویت هماهنگی چشم و دست
2. توسعه مهارتهای حرکتی و ریتمیک
3. پرورش کار گروهی و همکاری
4. افزایش تمرکز و دقت
5. تقویت اعتماد بهنفس و روحیه رقابت سالم. در این بازی بچه ها با انگیزه و انرژی بالا شرکت کردند و در دو گروه قرار گرفتند و با خواندن ریتم 5 ضربی عقب/جلو/دست /دست /دست ضرب ها را اجرا کردند سپس با بیان کلمه لیوان جا به جا به نوبت هر کسی لیوان را برداشته و بر روی لیوان قبلی قرار میدهد و برج کم کم شکل میگیرد.