فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه نیروی هوایی تهران
کلاس: آفتاب گردان 1

ریاضی دوم

مدرس: بهادرپور، فاطمه
فعالیت: کتاب کار ریاضی ص 17 پاسخ داده شد.
تکلیف: ارمغان شماره 2 پاسخ دهید و شنبه همراه دانش آموز باشد.

علوم دوم

مدرس: بهادرپور، فاطمه
فعالیت: هوای سالم و ناسالم تدریس شد .
تکلیف: چند راهکار جالب و علمی برای جلوگیری از آلودگی هوای شهر در قالب جمله یا نقاشی ارائه دهید . روی برگه A4 شنبه همراه دانش آموز باشد.

فارسی دوم

مدرس: بهادرپور، فاطمه
فعالیت: درس اول تا پایان بیاموز و بگو مرور شد . لطفا جهت آمادگی و پاسخ دادن به کتاب کار دقیق مطالعه شود.
تکلیف: ** 5 کلمه با (می) کاری نوشته شود و سپس جمله بسازید. ** 5 کلمه که در آخر (ای ) مستقل داشته باشد بنویسید و سپس جمله بسازید.

نگارش دوم

مدرس: بهادرپور، فاطمه
فعالیت: کتاب نگارش تا پایان ص 12 کامل شد.
تکلیف: دانش آموزان تمام کتاب های کار از جمله کتاب کار فارسی را حتما شنبه همراه داشته باشند و به بنده تحویل دهند.

املا دوم

مدرس: بهادرپور، فاطمه
فعالیت: دانش آموزان از درس اول املا نوشتند ،دفترچه های املا جهت ملاحظه و پیگیری اولیا تحویل دانش آموزان داده می شود . شنبه حتما همراه دانش آموزان باشد.
تکلیف: از روی درس اول بادقت روانخوانی شود و سپس یک املا نوشته شود.

مهارت زندگی

مدرس: طاهری، ملیکا
فعالیت: امروز در کلاس دوم، در زنگ مهارت‌ها به اهمیت نظم، آراستگی، مرتب بودن و تمیزی لباس‌ها پرداخته شد. در نخستین درس نیز موضوع «چگونگی آراستگی» مورد بحث و گفت‌وگو قرار گرفت تا دانش‌آموزان با ضرورت رعایت این اصل مهم در زندگی روزمره بیش‌تر آشنا شوند.
تکلیف: همچنین از دانش‌آموزان خواسته شد که اتاق خود را به‌صورت مستقل و بدون کمک دیگران تمیز کنند و در مدرسه و خانه به رعایت نظم، آراستگی و نظافت توجه ویژه داشته باشند. اولیای گرامی، خواهشمند است در زمان برگزاری درس مهارت، کتاب مهارت‌ها را همراه دانش‌آموزان ارسال فرمایید. همچنین تأکید می‌شود که دانش‌آموزان پیش از تدریس، صفحات کتاب را حل نکرده و یا رنگ‌آمیزی نکنند.

زیبانویسی

مدرس: مصطفوی، منیره
فعالیت: حرف ب و اتصالاتش، آموزش داده شد. کتاب خطاط‌شو، نوشته شد.
تکلیف: سرمشق‌های داده شده، نوشته شود و جلسه‌ی آینده همراه دختران اورده شود.

آزمایشگاه

مدرس: بهادرپور، فاطمه
فعالیت: فعالیت کتاب کار مربوط به حواس پنجگانه انجام شد.

ریاضی دوم

مدرس: بهادرپور، فاطمه
فعالیت: ساخت عددهای دورقمی و جدول ارزش مکانی تدریس شد.
تکلیف: با رقم های 1تا 9 ده عدد دو رقمی بسازید و در جدول ارزش مکانی قرار دهید .و برای 5 تا از عددهای دورقمی که ساختید شکل بکشید.

هدیه‌های آسمان دوم

مدرس: بهادرپور، فاطمه
فعالیت: درس اول هدیه ها تمرین و تکرار شد.

متن ادبی دوم

مدرس: بهادرپور، فاطمه
فعالیت: داستان شماره ی یک گنجینه ،در کلاس مطالعه شد و به سوالات پاسخ داده شد.
تکلیف: دانش آموزان عزیز در منزل کتاب های داستان نویسنده های ایرانی مناسب با سن خودشان را مطالعه کنند تا در روانخوانی به مهارت برسند. یک داستان تصویری 3 قسمتی مانند ص کتاب فارسی در دفتر مشق رسم کنند.

رایانه

مدرس: ابوالقاسم حسینی، مرضیه سادات
فعالیت: دانش آموزان عزیز با نحوه کار کردن با دکمه های صفحه کلید آشنا شده و توانستند در نرم افزار ورد تایپ کنند.

علوم دوم

مدرس: بهادرپور، فاطمه
فعالیت: درس اول علوم تمرین و تکرار شد. کتاب کار علوم تا پایان فصل اول پاسخ داده شد.
تکلیف: یک نقاشی مربوط به حواس پنجگانه روز برگه ی A4 بکشید .

فارسی دوم

مدرس: بهادرپور، فاطمه
فعالیت: کتاب نگارش تا پایان ص 10 کامل شد.
تکلیف: 1_ متن درس را با دقت بخوانید و دو جمله درست و دو جمله نادرست پیدا کرده در دفتر بنویسید. 2_ پنج کلمه بنویسید که با (هم ) شروع شده باشد‌. 3_پنج کلمه از درس کتابخانه بنویس که نقطه نداشته باشد. 4- از درس کتاب خانه کلمه هایی که ه چسبان و ه آخر تنها دارند بنویس . 5- شش کلمه بی نقطه از درس پیدا کن .

ورزش دوم

مدرس: اسدی، محبوبه
فعالیت: جهت اطلاع اولیای عزیز، گرم کردن شامل حرکات ،کششی،جنبشی،دو،درجا،انجام بازی های شاد هدفمند برگزار شد.سرد کردن در پایان کلاس.

مهارت اجتماعی

مدرس: طاهری، ملیکا
فعالیت: امروز در کلاس، به آموزش کلمات جادویی از جمله «لطفاً» و «ممنونم» پرداخته شد. در این بخش، اهمیت به‌کارگیری این واژه‌ها در ایجاد ارتباطی محترمانه و مؤدبانه برای دانش‌آموزان تشریح گردید. همچنین، شیوه‌ی معرفی صحیح خود به دیگران آموزش داده شد تا دانش‌آموزان بتوانند در جمع‌های مختلف با اعتمادبه‌نفس و ادب بیشتری حضور پیدا کنند. در ادامه، موضوع عذرخواهی کردن به شکل صحیح و مؤثر مطرح شد و دانش‌آموزان با نقش و جایگاه این رفتار ارزشمند در روابط اجتماعی آشنا شدند. این آموزش‌ها با هدف تقویت مهارت‌های ارتباطی و اجتماعی دانش‌آموزان ارائه گردید تا بتوانند در محیط مدرسه و جامعه، تعامل سازنده‌تری با دیگران داشته باشند.
تکلیف: به عنوان تکلیف کلاسی از دانش‌آموزان خواسته شد که آموخته‌های امروز را برای اعضای خانواده‌ی خود توضیح دهند و در محیط خانه نیز این موارد را به کار بگیرند تا به مرور زمان به بخشی از عادت‌های روزمره‌ی آنان تبدیل شود.

ریاضی دوم

مدرس: بهادرپور، فاطمه
فعالیت: کتاب کار تا پایان صفحه 13 کامل شد. کتاب ریاضی تا پایان صفحه 5 تدریس شد. دقیقه با داستان مورچه و گندم تدریس شد. دانش آموزان فردا ساعت های آموزشی را همراه خوددبیاورند.
تکلیف: از عدد 40 تا 50 با رقم و حروف بنویسید و در جدول ارزش مکانی قرار دهید . برای اعداد 50 _53_ 58 دسته های یکی ده تایی رسم کنید .

فارسی دوم

مدرس: بهادرپور، فاطمه
فعالیت: روانخوانی تمرین و تکرار شد .پرسش روانخوانی انجام شد.
تکلیف: با کلماتی که در دفتر مشق نوشته شده جمله بسازید .

قرآن دوم

مدرس: بهادرپور، فاطمه
فعالیت: کتاب قرآن تا پایان صفحه 8 تدریس شد.

هنر دوم

مدرس: ثمری، مینا
فعالیت: امروز در کلاس درباره موضوع مهم «زباله و محیط زیست» با دانش‌آموزان گفت‌وگو کردیم و با هدف افزایش آگاهی و خلاقیت، مسابقه‌ای با همین موضوع معرفی شد. بچه‌ها با اشتیاق در فعالیت عملی شرکت کردند و با استفاده از آبرنگ، آثار زیبایی با محوریت حفظ پاکیزگی طبیعت خلق کردند. امیدواریم این تجربه، گامی کوچک اما مؤثر در مسیر مسئولیت‌پذیری و عشق به زمین باشد .

سواد مالی

مدرس: رمضان محلی، آسیه
فعالیت: تدریس درس اول پول و نمایش انیمیشن و فعالیت کلاسی در کلاس انجام شد.
تکلیف: فعالیت منزل درس اول پول انجام شود.

ریاضی دوم

مدرس: بهادرپور، فاطمه
فعالیت: کتاب کار ریاضی تا پایان صفحه 11 کامل شد .
تکلیف: از عدد بیست تا چهل با رقم و حروف نوشته شود.

فارسی دوم

مدرس: بهادرپور، فاطمه
فعالیت: درس اول تدریس شد . ستایش مرور و تکرار شد.
تکلیف: ستایش و درس اول حتما روانخوانی شود. سپس ده کلمه را که بخاطر سپرده اید در دفتر مشق بنویسید .(املا حافظه ای ) فردا پرسش روانخوانی داریم .

نگارش دوم

مدرس: بهادرپور، فاطمه
فعالیت: کتاب نگارش تا پایان صفحه 9 کامل شد.

بازی استراتژیک

مدرس: بیک وردی، بهار
فعالیت: درود بر شما امروز جلسه اول کلاس با هدف آشنایی نام دانش آموزان و معلم به صورت زدن ریتم 4تایی (پا /پا/دست/دست) آغاز گردید. سپس ریتم دوم ( راست /چپ /دست /دست) همراه آهنگ با سرعت مختلف با دانش آموزان کار شد. و در آخر این دو ریتم شماره گذاری (کدگذاری شد) و برای تقویت حافظه و حس دیداری و شنیداری دانش آموزان با آهنگ تمرین و کار شد.

هوش و ریاضی

مدرس: بهادرپور، فاطمه
فعالیت: کتاب هوش تا پایان سوال 3 صفحه ی 7 کامل شد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: