فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه نیروی هوایی تهران
کلاس: آفتاب گردان 2

ریاضی دوم

مدرس: خسرو آبادی، سحر
فعالیت: کتاب ریاضی تا پایان صفحه ی 43 پاسخ داده شد . ممنون از همکاری گل های زیبای کلاس آفتابگردان دو خدا قوت
تکلیف: تمام فعالیت های خواسته شده تا پایان صفحه ی 43 انجام شود.

فارسی دوم

مدرس: خسرو آبادی، سحر
فعالیت: روانخوانی درس توسط دخترانم انجام شد.
تکلیف: ارمغان شماره ی 10 پاسخ داده شود .

نگارش دوم

مدرس: خسرو آبادی، سحر
فعالیت: کتاب نگارش تا پایان صفحه ی 44 توسط دخترانم مورد بررسی قرار گرفت.
تکلیف: درصورت پاسخ ندادن به سوالات تا پایان صفحه ی 44 تکمیل شود .

ورزش دوم

مدرس: اسدی، محبوبه
فعالیت: جهت اطلاع اولیای عزیز، ورزش مجازی به صورت ،حرکات کششی،انعطافی، جنبشی،قدرتی صورت گرفت،بازی های شاد و مفرح مجازی که زمینه ،شادی و دقت،سرعت العمل هماهنگی عصب ,عضله برای تمامی دانش آموزان محیا نموده بود به اتمام رسید.

زیبانویسی

مدرس: مصطفوی، منیره
فعالیت: حرف ف و اتصالاتش، اموزش داده شد.
تکلیف: کتاب خطاط‌شو، صفحات 26 و 27 نوشته شود.

ریاضی دوم

مدرس: خسرو آبادی، سحر
فعالیت: صفحه ی 40 کتاب ریاضی توسط دخترانم پاسخ داده شد مسابقه ی خانم و آقای ریاضی شماره ی پنج برگزار شد.
تکلیف: چند شکل هندسی به دلخواه کشیده تعدادگوشه و ضلع های آنها را مشخص کرده و بنویسید .

علوم دوم

مدرس: خسرو آبادی، سحر
فعالیت: قسمت اول پیام رمز را پیدا کن 2 تدریس شد .
تکلیف: کشیدن نقاشی چراغ راهنمایی و رانندگی فراموش نشود.

فارسی دوم

مدرس: خسرو آبادی، سحر
فعالیت: فارسی درس هفت تدریس و درست و نادرست آن مشخص شد ، دخترانم برای علامت های نگارشی ( علامت تعجب ! و علامت سوال ) جملات زیبا ساختند.
تکلیف: کلمات مهم املایی درس مشخص و نوشته شود و با پنج مورد از آنها جملات تعجبی زیبا نوشته شود.

رایانه

مدرس: ابوالقاسم حسینی، مرضیه سادات
فعالیت: ابزارهای text box، word art و تایپ حروف ا، آ و ل در نرم افزار ورد آموزش داده شد.

شطرنج

مدرس: نبی یان جوردی، محبوبه سادات
فعالیت: گرفتن ستاره با محاسبه کمترین تعداد حرکات و اموزش نامگذاری خانه ها
تکلیف: لطفا بازی شطرنج در منزل انجام شود و دفتر تمرین تا ص16 تکمیل شودممنون

ریاضی دوم

مدرس: خسرو آبادی، سحر
فعالیت: کتاب کار ریاضی تا پایان سوال 7 صفحه ی 57 پاسخ داده شد . تفاوت و شباهت در اشکال هندسی تدریس و صفحه ی 39 در کتاب ریاضی پاسخ داده شد. دست ورزی اشکال هندسی انجام شد .

فارسی دوم

مدرس: خسرو آبادی، سحر
فعالیت: روانخوانی درس توسط دخترانم انجام شد.
تکلیف: یک نامه برای حضرت فاطمه نوشته شود.

املا دوم

مدرس: خسرو آبادی، سحر
فعالیت: املا از درس کوشا و نوشا و چوپان درست کار گرفته شد.

قرآن دوم

مدرس: خسرو آبادی، سحر
فعالیت: انواع تنوین تدریس شد . تا پایان صفحه ی 31 روانخوانی شد. داستان سوره ی فلق و ناس با روش داستان گویی گفته شد .

هنر دوم

مدرس: ثمری، مینا
فعالیت: رنگ‌آمیزی با رنگ اکرلیک؛ جان‌بخشی به آثار سفالی پس از ساخت شکل‌های خمیری، بچه‌ها با رنگ‌های شاد و زنده‌ی اکرلیک، به آثارشون روح بخشیدن. رنگ‌ها روی سفال‌ها نشستند و هر اثر به یک دنیای کوچک و رنگارنگ تبدیل شد.
تکلیف: در صورت تمایل با خمیر سفال حلزون که آموزش داده شد درست کنند و جلسه آینده همراه خود بیاورند .

ریاضی دوم

مدرس: خسرو آبادی، سحر
فعالیت: مبحث ضلع و گوشه تدریس و فعالیت صفحه ی 38 پاسخ داده شد .
تکلیف: با استفاده از خط کش شابلون دار و رسم اشکال هندسی یک نقاشی زیبا بکشید. اشکال هندسی خواسته شده برای فردا آورده شود. ( مربع ، مثلث ، دایره و مستطیل )

فارسی دوم

مدرس: خسرو آبادی، سحر
فعالیت: بیاموز و بگو درس کوشا و نوشا تدریس حکایت ( خوش اخلاقی ) روانخوانی و درک مطلب آن پاسخ داده شد.
تکلیف: املا از درس فراموش نشود .

زیبانویسی

مدرس: مصطفوی، منیره
فعالیت: حرف س و اتصالاتش، اموزش داده شد. تکالیف تصحیح شد. کتاب خطاط‌شو، صفحات 24 و 25 نوشته شد.

بازی استراتژیک

مدرس: بیک وردی، بهار
فعالیت: درود بر والدین محترم. نام بازی امروز : چرخش کیسه‌ها نوع فعالیت: گروهی، حرکتی - ریتمیک. در این فعالیت، حلقه‌های چابکی به صورت دایره‌ای روی زمین چیده می‌شود و دانش‌آموزان دور حلقه‌ها می‌ایستند. بازی به‌صورت کاملاً گروهی انجام شده و جهت حرکت، مطابق با آهنگ، به سمت راست است. دانش‌آموزان همراه با پخش موسیقی، به ترتیب شماره‌ها تا 8 حرکت انجام می‌دهند:شماره 1 تا 6: اجرای ضرب پا (ریتمیک و هماهنگ با موسیقی) شماره 7: پرتاب کیسه‌ی کوچک به سمت بالا و شماره 8: جابه‌جایی سریع به جایگاه دوست سمت راست و گرفتن کیسه‌ی او. این چرخه با ریتم موسیقی چند بار تکرار می‌شود و بچه‌ها باید تلاش کنند حرکات را هماهنگ، دقیق و گروهی انجام دهند. اهداف آموزشی و تربیتی بازی: تقویت هماهنگی حرکتی (چشم، دست، پا و ریتم موسیقی).افزایش دقت و تمرکز در انجام حرکات پشت سر هم.تقویت مهارت‌های اجتماعی مثل همکاری، رعایت نوبت و توجه به گروه.تقویت واکنش سریع و چابکی هنگام جابه‌جایی.افزایش حس مسئولیت‌پذیری (گرفتن و تحویل صحیح کیسه‌ها).تجربه شادی، فعالیت بدنی و مشارکت مثبت در یک گروه.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: