1404/07/09
ریاضی دوم
مدرس:
خسرو آبادی، سحر
فعالیت:
تشخیص عددهای دورقمی یادآوری مبحث حل مسئله تدریس و صفحه ی 8 پاسخ داده شد .
علوم دوم
مدرس:
خسرو آبادی، سحر
فعالیت:
درس یک پرسیده بود .
فارسی دوم
مدرس:
خسرو آبادی، سحر
فعالیت:
شعر یار مهربان تدریس و به همراه دخترانم روانخوانی شد.
تکلیف:
ارمغان شماره دو پاسخ داده شود.
شعر یارمهربان حفظ شود .
متن اطلاعاتی دوم
مدرس:
خسرو آبادی، سحر
فعالیت:
گنجینه ( داستان شماره ی یک ) با روش قصه گویی انجام و توسط دخترانم پاسخ داده شد.
ورزش دوم
مدرس:
اسدی، محبوبه
فعالیت:
جهت اطلاع اولیای عزیز، گرم کردن شامل حرکات کششی، جنبشی، درجا،دو ،انجام بازی های شاد هدفمند، در پایان کلاس سرد کردن صورت پذیرفت.
تکلیف:
خواهشمندم اولیای عزیز لطفا فرم سلامت را کامل و دانش آموزان به مدرسه بیاورند.
مهارت زندگی
مدرس:
طاهری، ملیکا
فعالیت:
امروز در کلاس دوم، در زنگ مهارتها به اهمیت نظم، آراستگی، مرتب بودن و تمیزی لباسها پرداخته شد. در نخستین درس نیز موضوع «چگونگی آراستگی» مورد بحث و گفتوگو قرار گرفت تا دانشآموزان با ضرورت رعایت این اصل مهم در زندگی روزمره بیشتر آشنا شوند.
تکلیف:
همچنین از دانشآموزان خواسته شد که اتاق خود را بهصورت مستقل و بدون کمک دیگران تمیز کنند و در مدرسه و خانه به رعایت نظم، آراستگی و نظافت توجه ویژه داشته باشند.
اولیای گرامی، خواهشمند است در زمان برگزاری درس مهارت، کتاب مهارتها را همراه دانشآموزان ارسال فرمایید. همچنین تأکید میشود که دانشآموزان پیش از تدریس، صفحات کتاب را حل نکرده و یا رنگآمیزی نکنند.
1404/07/08
ریاضی دوم
مدرس:
خسرو آبادی، سحر
فعالیت:
صفحه ی 6 و 7 کتاب ریاضی پاسخ داده شد.
تکلیف:
عددهای دو رقمی داده شده را در جدول ارزش مکانی قرار داده و برای آنها شکل کشیده و به عدد و حروف بنویسید .
( به صورت دلبخواه از کوئیزنر استفاده شود )
56 ، 32 ، 19 ، 44 ، 69 ، 78
فارسی دوم
مدرس:
خسرو آبادی، سحر
فعالیت:
واژه آموزی و بیاموزو بگو درس اول تدریس و فعالیت های آن با مثال های مختلف پاسخ داده شد .
تکلیف:
چهار مرتبه از روی درس روانخوانی شود .
املای شب فراموش نشود.
نگارش دوم
مدرس:
خسرو آبادی، سحر
فعالیت:
صفحه ی 15 کتاب نگارش با پرسش کلاسی پاسخ داده شد.
رایانه
مدرس:
ابوالقاسم حسینی، مرضیه سادات
فعالیت:
دانش آموزان عزیز با نحوه کار کردن با دکمه های صفحه کلید آشنا شده و توانستند در نرم افزار ورد تایپ کنند.
هوش و ریاضی
مدرس:
خسرو آبادی، سحر
فعالیت:
قسمتی از کتاب هوش توسط دخترانم پاسخ داده شد .
1404/07/07
ریاضی دوم
مدرس:
خسرو آبادی، سحر
فعالیت:
قسمتی از کتاب کار ریاضی در کلاس پاسخ داده شد.
تکلیف:
از عدد 60 تا 99 به عدد و حروف نوشته شود.
علوم دوم
مدرس:
خسرو آبادی، سحر
فعالیت:
درس اول علوم پرسیده و فعالیت های آن در کتاب کار پاسخ داده شد .
فارسی دوم
مدرس:
خسرو آبادی، سحر
تکلیف:
روانخوانی از درس انجام و یک املا از نوشته شود .
نگارش دوم
مدرس:
خسرو آبادی، سحر
فعالیت:
کتاب نگارش تا پایان صفحه ی 13 با پرسش کلاسی پاسخ داده شد .
سواد مالی
مدرس:
رمضان محلی، آسیه
فعالیت:
تدریس درس اول پول و نمایش انیمیشن و فعالیت کلاسی در کلاس انجام شد.
تکلیف:
فعالیت منزل درس اول پول انجام شود.
مهارت اجتماعی
مدرس:
طاهری، ملیکا
فعالیت:
در کلاس اتیکت پایه دوم، کلمات جادویی مورد مرور قرار گرفت و فیلمها و تصاویر آموزشی مرتبط با موضوع اتیکت بهعنوان ابزار آموزشی ارائه شد. همچنین از دانشآموزان خواسته شد تا نکات مطرحشده را رعایت کنند و در محیط خانه، بهویژه در گفتوگوهای خود، بر بهکارگیری کلمات جادویی تأکید داشته باشنددر کلاس اتیکت پایه دوم، کلمات جادویی مورد مرور قرار گرفت و فیلمها و تصاویر آموزشی مرتبط با موضوع اتیکت بهعنوان ابزار آموزشی ارائه شد. همچنین از دانشآموزان خواسته شد تا نکات مطرحشده را رعایت کنند و در محیط خانه، بهویژه در گفتوگوهای خود، بر بهکارگیری کلمات جادویی تأکید داشته باشند.
تکلیف:
همچنین به عنوان تکلیف، از دانشآموزان خواسته شد نکات آموزشی اتیکت و استفاده از کلمات جادویی را در زندگی روزمره رعایت کنند.
1404/07/06
ریاضی دوم
مدرس:
خسرو آبادی، سحر
فعالیت:
کتاب کار ریاضی تا پایان صفحه ی 12 با پرسش کلاسی پاسخ داده شد .
مبحث دسته های ده تایی و یکی یادآوری و صفحه ی 5 کتاب ریاضی با روش دست ورزی پاسخ داده شد .
تکلیف:
از عدد 40 تا 60 با عدد و حروف نوشته شود .
تکالیف توسط اولیای گرامی بررسی و حتما حتما امضا شود .
فارسی دوم
مدرس:
خسرو آبادی، سحر
فعالیت:
روانخوانی از درس توسط دخترانم انجام و کلمات مهم املایی درس به طور کامل مشخص شد .
تکلیف:
کلمات مهم املایی درس( کتاب خانه ی کلاس ما) نوشته شود .
املا دوم
مدرس:
خسرو آبادی، سحر
فعالیت:
املا دیداری از ستایش نوشته شد .
تکلیف:
دانش آموزان عزیزی که دفتر املا نداشتند املای نوشته شده در دفتر مشق را در دفتر املا وارد کنند .
قرآن دوم
مدرس:
خسرو آبادی، سحر
فعالیت:
درس جلسه ی اول و دوم در کلاس انجام و یادآوری شد .
هنر دوم
مدرس:
ثمری، مینا
فعالیت:
امروز در کلاس درباره موضوع مهم «زباله و محیط زیست» با دانشآموزان گفتوگو کردیم و با هدف افزایش آگاهی و خلاقیت، مسابقهای با همین موضوع معرفی شد. بچهها با اشتیاق در فعالیت عملی شرکت کردند و با استفاده از آبرنگ، آثار زیبایی با محوریت حفظ پاکیزگی طبیعت خلق کردند.
امیدواریم این تجربه، گامی کوچک اما مؤثر در مسیر مسئولیتپذیری و عشق به زمین باشد .
1404/07/05
ریاضی دوم
مدرس:
خسرو آبادی، سحر
فعالیت:
از عدد یک تا عدد صد به ترتیب و به صورت معکوس یادآوری شد .
صفحه ی 4 کتاب ریاضی در کلاس پاسخ داده شد .
تکلیف:
برای فردا ساعت آموزشی آورده شود .
از عدد بیست تا عدد چهل به رقم و حروف نوشته شود .
فارسی دوم
مدرس:
خسرو آبادی، سحر
فعالیت:
درس یک ( کتاب خانه ی کلاس ما ) تدریس شد . قسمتی از کلمات مهم املایی درس مشخص شد .
تکلیف:
چهار مرتبه از روی درس روانخوانی شود و سپس کتاب را بسته و ده کلمه به دلخواه و به صورت حافظه ای نوشته شود .
نگارش دوم
مدرس:
خسرو آبادی، سحر
فعالیت:
کتاب نگارش تمرین های یادآوری صفحات 9 ، 10 و 11 درس کلاس پاسخ داده شد.
زیبانویسی
مدرس:
مصطفوی، منیره
فعالیت:
توضیحاتی در مورد زیبانویسی، داده شد: مثل: انواع ابزار زیبانویسی، فاصله ی چشم تا دفتر و درست گرفتن مداد در دست اموزش داده شد.
حرف الف، آموزش داده شد.
تکلیف:
کتاب خطاطشو و دفتر خط دار 40 برگ، هر جلسه اورده شود.
بازی استراتژیک
مدرس:
بیک وردی، بهار
فعالیت:
درود بر شما
امروز جلسه اول کلاس با هدف آشنایی نام دانش آموزان و معلم به صورت زدن ریتم 4تایی (پا /پا/دست/دست) آغاز گردید.
سپس ریتم دوم ( راست /چپ /دست /دست) همراه آهنگ با سرعت مختلف با دانش آموزان کار شد.
و در آخر این دو ریتم شماره گذاری (کدگذاری شد) و برای تقویت حافظه و حس دیداری و شنیداری دانش آموزان با آهنگ تمرین و کار شد.