1404/08/10
ریاضی دوم
مدرس:
خسرو آبادی، سحر
فعالیت:
کلاس بدون دیوار با موضوع جمع و تفریق انجام شد .
حل مسئله با روش الگوسازی ( روش خوشه ای ، شاخه ای ) و تفکر نظام دار تدریس شد .
صفحه ی 26 در کتاب ریاضی پاسخ داده شد.
تفریق تکنیکی رفع اشکال شد .
فارسی دوم
مدرس:
خسرو آبادی، سحر
فعالیت:
روانخوانی درس پرسیده شد .
بیاموز و و بگو (تنوین ) تدریس و حالا تو بگو انجام شد .
بازی و نمایش ( چغندر پر برکت ) توسط دخترانم اجرا شد .
کتاب کار درس خرس کوچولو با پرسش کلاسی پاسخ داده شد.
تکلیف:
جعبه ی کلمات سه درس اول فارسی با دقت مطالعه شود پرسیده خواهد شد.
املای فردا از درس خرس کوچولو و مدرسه ی خرگوش ها می باشد روانخوانی از هر دو درس فراموش نشود.
نگارش دوم
مدرس:
خسرو آبادی، سحر
فعالیت:
صفحه ی 33 توسط دخترانم پاسخ داده شد .
زیبانویسی
مدرس:
مصطفوی، منیره
فعالیت:
حرف و و اتصالاتش، آموزش داده شد. کتاب خطاطشو، صفحات 18 و 19 نوشته شد. تکالیف تصحیح شد.
بازی استراتژیک
مدرس:
بیک وردی، بهار
فعالیت:
درود بر والدین محترم. امروز بازی «برج کاپها» یا برج لیوان ها با بچه ها بازی شد. اهداف آموزشی و تربیتی فعالیت عبارتند از: 1. تقویت هماهنگی چشم و دست 2. توسعه مهارتهای حرکتی و ریتمیک 3. پرورش کار گروهی و همکاری 4. افزایش تمرکز و دقت 5. تقویت اعتماد بهنفس و روحیه رقابت سالم. در این بازی بچه ها با انگیزه و انرژی بالا شرکت کردند و در دو گروه قرار گرفتند و با خواندن ریتم 5 ضربی عقب/جلو/دست /دست /دست ضرب ها را اجرا کردند سپس با بیان کلمه لیوان جا به جا به نوبت هر کسی لیوان را برداشته و بر روی لیوان قبلی قرار میدهد و برج کم کم شکل میگیرد.
1404/08/07
ریاضی دوم
مدرس:
خسرو آبادی، سحر
فعالیت:
صفحه ی 25 پاسخ داده شد.
علوم دوم
مدرس:
خسرو آبادی، سحر
فعالیت:
درس اول و دوم علوم تکرارو تمرین و تمام فعالیت های آن در کتاب علوم پاسخ داده شد.
فارسی دوم
مدرس:
خسرو آبادی، سحر
تکلیف:
ارمغان شماره ی شش پاسخ داده شود.
قرآن دوم
مدرس:
خسرو آبادی، سحر
فعالیت:
جشن قرآن برگزار شد .
ورزش دوم
مدرس:
اسدی، محبوبه
فعالیت:
جهت اطلاع اولیای عزیز، گرم کردن شامل حرکات کششی، جنبشی، انعطافی، درجا،بازی های مفرح هدفمند بصورت گروهی و رقابتی برگزار شد،سرد کردن پایان کلاس.
مهارت زندگی
مدرس:
طاهری، ملیکا
فعالیت:
با سلام و احترام
امروز در کلاس، فعالیتهای کتاب از جمله نقاشی مربوط به سفرهی غذا و ترسیم مواد غذایی سالم و ناسالم توسط دانشآموزان انجام شد.
تکلیف:
از دانشآموزان خواسته شد همواره از غذاهای سالم استفاده کنند و بر روی میز غذای خود، مواد غذایی سالم و مفید قرار دهند.
1404/08/06
ریاضی دوم
مدرس:
خسرو آبادی، سحر
فعالیت:
جمع و تفریق سطری و ستونی یادآوری و صفحه ی 23 و 24 پاسخ داده شد.
جمع و تفریق ذهنی تدریس شد .
تکلیف:
جمع و تفریق های نوشته شده در کلاس پاسخ داده شود.
فارسی دوم
مدرس:
خسرو آبادی، سحر
فعالیت:
علامت تنوین تدریس شد .
تکلیف:
املا فراموش نشود.
ساعت شروع و پایان تکالیف مشخص شود.
نگارش دوم
مدرس:
خسرو آبادی، سحر
فعالیت:
نگارش صفحه ی 32 پاسخ داده شد.
رایانه
مدرس:
ابوالقاسم حسینی، مرضیه سادات
فعالیت:
سطر پایگاه و تایپ حروف ت و پ در نرم افزار ورد آموزش داده شد.
هوش و ریاضی
مدرس:
خسرو آبادی، سحر
فعالیت:
قستی از کتاب هوش پاسخ داده شد.
شطرنج
مدرس:
نبی یان جوردی، محبوبه سادات
فعالیت:
تمرین کتاب حل شد آموزش حمله دو بعدی وزیر به رخ
تکلیف:
عزیزانی که کتاب تهیه نکردند لطفا زودتر تهیه کنند تا از بقیه عقب نمونند ممنون
1404/08/05
علوم دوم
مدرس:
خسرو آبادی، سحر
فعالیت:
درس سه پرسیده شد .
( دخترانم بسیار عالی و به نحو احسنت به سوالات پاسخ صحیح دادند .)
فارسی دوم
مدرس:
خسرو آبادی، سحر
فعالیت:
کلمات مهم املایی درس مدرسه ی خرگوش ها مشخص ، درست و نادرست درس پاسخ و واژه سازی ( کلمات هم معنی ) تدریس شد .
صفحه ی 31 کتاب نگارش با پرسش کلاسی کامل شد .
تکلیف:
یک مرتبه از روی کلمات مهم املایی درس نوشته شود.
هدیههای آسمان دوم
مدرس:
خسرو آبادی، سحر
فعالیت:
درس 5 میخواهم وضو بگیرم تدریس و مراحل وضو گرفتن و آداب وضو نیز آموزش داده شد .
تکلیف:
صفحه ی 29 با نظارت اولیا تکمیل شود .
سواد مالی
مدرس:
رمضان محلی، آسیه
فعالیت:
تدریس درس پنجم پس انداز و فعالیت کلاسی و نمایش انیمیشن در کلاس انجام شد.
تکلیف:
فعالیت منزل درس پنجم انجام شود .تمام فعالیت های کلاسی و منزل درس اول تا پنجم کامل شود.
مهارت اجتماعی
مدرس:
طاهری، ملیکا
فعالیت:
با سلام و احترام
امروز در کلاس، دربارهی نکات و قوانین مربوط به رفتار در محیطهای عمومی، بهویژه در رستوران و هنگام صرف غذا، گفتوگو شد. همچنین دانشآموزان در قالب بحث و گفتوگو با یکدیگر، با این قوانین و شیوهی رعایت آنها آشنا شدند.
تکلیف:
دانشآموزان در جلسهی آیندهی کلاس اتیکت، که روز دوشنبه برگزار میشود، باید در یک برگ کاغذ نقاشی، یک رفتار صحیح و یک رفتار ناصحیح در رستوران را ترسیم کرده و آن را به کلاس بیاورند. لطفاً این نقاشیها توسط خودِ دانشآموزان و با بهرهگیری از خلاقیت و ابتکار شخصی آنان انجام شود.
اولیای گرامی، خواهشمند است نسبت به انجام تکالیف و همراه داشتن کتابهای درسی توسط فرزندان خود دقت فرمایید
1404/08/04
ریاضی دوم
مدرس:
خسرو آبادی، سحر
فعالیت:
جمع و تفریق با روش تکنیکی ( ستونی ) تدریس و فعالیت های مربوط به آن در کتاب ریاضی پاسخ داده شد.
روش کار با ذره بین تدریس شد .
علوم دوم
مدرس:
خسرو آبادی، سحر
فعالیت:
درس 3 از روی کتاب کار با دقت مطالعه شود برای فردا پرسیده خواهد شد.
فارسی دوم
مدرس:
خسرو آبادی، سحر
فعالیت:
درس مدرسه ی خرگوش ها با روش اجرای نمایشی تدریس و روانخوانی شد .
نگاه کن و بگو توسط دخترانم مورد بررسی قرار گرفت.
شعر حفظی پرسیده شد.
املا دوم
مدرس:
خسرو آبادی، سحر
فعالیت:
املا از درس خرس کوچولو گرفته شد .
قرآن دوم
مدرس:
خسرو آبادی، سحر
فعالیت:
صفحه ی 14 کتاب قرآن روانخوانی و بصورت بخش بخش پرسیده شد .
قصه ی حضرت موسی در کلاس با تولید محتوا پخش و گفته شد .
سوره ی کوثر روانخوانی شد .
تکلیف:
سوره ی فلق حفظ شود.
هنر دوم
مدرس:
ثمری، مینا
فعالیت:
امروز، رنگآمیزی نقاشیها با موضوع زباله آغاز شد.آموزش رنگ آمیزی با آبرنگ و مداد رنگی به دانش آموزان داده شد . هر رنگ، نمادی از امید، آگاهی و تعهد به حفظ زمین است.