فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه نیروی هوایی تهران
کلاس: ارکیده

ریاضی پنجم

مدرس: جنگی جزین، مرضیه
فعالیت: مبحث ضرب را با استفاده از ضرب مساحتی آغاز کردیم .. در ادامه دانش آموزان مساحت شکل‌های مختلف را محاسبه کردند.
تکلیف: بازی مار و پله را طوری طراحی کنید که در آن از ضرب استفاده شده باشد. ترجیحاً این بازی را روی یونولیت یا مقوا طراحی کنید.

فارسی پنجم

مدرس: جنگی جزین، مرضیه
فعالیت: انواع جملات خبری، پرسشی، تعجبی و امری با استفاده از بازی آموزش داده شد. همراه با بچه هاکتاب کاشفان دنیا را روان خوانی کردیم و درباره ی این کتاب به گفتگو پرداختیم.

خلاقیت

مدرس: فرسمانه، زهرا
تکلیف: باسلام و احترام خدمت اولیای گرامی با عرض پوزش بجای آبرنگ برای دانش آموزان گواش تهیه کنید جهت یادآوری دانش آموزان فردا این وسایل را حتما همراه داشته باشند کاغذ سفید/مقوای a4 فابریانو/گواش و قلمو آبرنگی

ریاضی پنجم

مدرس: جنگی جزین، مرضیه
تکلیف: برای فردا کاغذ شطرنجی و کاور برگه a4 و تاس به همراه داشته باشید.

علوم پنجم

مدرس: جنگی جزین، مرضیه
فعالیت: آموزش دسته بندی گیاهان دانش آموزان گروهبندی شدند و به هر گروه تعدادی دانه مشخص داده شد و هر گروه دانه ها را سر جای خودش در برگه ی طبقه بندی گیاهان چسباند. درباره ی اهمیت گیاهان در زندگی تبادل نظر شد.
تکلیف: از گیاهانی که در منزل داریم مراقبت کنیم و در حفظ و نگهداری آنها کوشا باشیم.

ورزش پنجم

مدرس: نامی، الهه
فعالیت: عرض سلام خدمت والدین گرامی عزیز 1)گرم کردن بدن با حرکات ریتمیک با آهنگ 2) تقویت دیداری و هماهنگی اعضا بابازی دست رشته گروهی 2) برآورد و تخمین زدن فاصله با بازی دارت 3) توجه و تمرکز و هماهنگی عصب عضله و بهبود هدف گیری با بازی پرتاب توپ به سبد بسکت 4) سرد کردن با حرکت کششی

زنگ تفریح

مدرس: جنگی جزین، مرضیه
فعالیت: ساخت دست سازه ی برج چوبی.. دانش آموزان با استفاده از گیره و چوب بستنی به کمک همدیگر برج‌هایی را طراحی کردند و ساختند.

خلاقیت

مدرس: فرسمانه، زهرا
تکلیف: با سلام و احترام خدمت اولیای گرامی دانش آموزان در روز سه شنبه حتما این وسایل را همراه داشته باشند دو عدد مقوای a4 فابریانو آبرنگ و قلموی آبرنگی همچنین حتما حتما لباس نو و رنگ روشن تن دانش آموز نباشد ممنون

ریاضی پنجم

مدرس: جنگی جزین، مرضیه
فعالیت: مروری بر مبحث ضرب و تقسیم
تکلیف: دانش آموزان حتماً ضرب دو رقم در 2 رقم و بالاتر و تقسیم چند رقمی در منزل تمرین داشته باشند. برای روز دوشنبه کاغذ شطرنجی و کاورِ برگه a4 و دو عدد تاس به همراه داشته باشند.

زنگ تفریح

مدرس: جنگی جزین، مرضیه
فعالیت: یک روز شاد و با نشاط همراه با دانش آموزان در زنگ خیس مدرسه
تکلیف: برای روز یکشنبه یک بسته چوب بستنی ترجیحاً رنگی و یک بسته گیره ی لباس چوبی برای ساخت دست سازه به همراه داشته باشید.

ریاضی پنجم

مدرس: جنگی جزین، مرضیه
فعالیت: مروری بر مبحث الگوهای سال چهارم یادگیری الگوهای منظم از طریق به دست آوردن رابطه بین شکل ها مروری بر مبحث عدد نویسی با استفاده از بازی صفحه ی اعداد و پرتاب تاس
تکلیف: با استفاده از سنگ های کوچک یا حبوبات الگوهای منظمی طراحی کنید و رابطه ی بین شماره ی شکل و تعداد را بنویسید. و برای جلسه ی بعد ریاضی به همراه داشته باشید.

زنگ تفریح

مدرس: جنگی جزین، مرضیه
فعالیت: یک روز شاد و خوشمزه با درست کردن ژله ی میوه در زنگ دستپخت(جبرانی روز یکشنبه)
تکلیف: همون طوری که امروز با کمک همدیگه یه ژله خوشمزه درست کردیم تو خونه به مامان و بابا در درست کردن غذاها و دسرهای مختلف کمک می‌کنیم و خدا رو به خاطر نعمت های بی شمارش شکر میکنیم.

فارسی پنجم

مدرس: جنگی جزین، مرضیه
فعالیت: مروری بر دستور زبان فارسی چهارم+ شناخت ارکان جمله
تکلیف: از روزنامه یا مجله 3 یا 4 کلمه به طور دلخواه برش دهید و جمله سازی نمادین انجام دهید ..به این ترتیب که به جای بعضی کلمات می توانید نقاشی آن را بکشید یا طرحی از آن را بچسبانید.. حتما روی برگه یا مقوای a4 انجام شود.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: