1401/08/24
ریاضی اول
حسین پوربهشتی، آزیتا
عدد نویسی : از عدد 1 تا 9 همراه با شکل و چوب خط آن تدریس شد . جهت نوشتن اعداد گفته شده و باید هنگام نوشتن جهت نوشتن رعایت شود . ریاضی از چپ نوشته می شود .
چوب خط 6 می شود .: پنج تا چوب خط با یک عدد چوب خط میشود چوب خط 6 .
چوب خط 7 می شود : پنج تا چوب خط با دو عدد چوب خط میشود چوب خط 7
و.....
از عدد 1 تا 9 در دفتر ریاضی یک خط نوشته شود .
و چوب خط هر کدام هم جلوی آن عدد کشیده شود .
1: /
2: //
3: ///
علوم اول
حسین پوربهشتی، آزیتا
تکمیل فصل جانوران
و با حیواناتی که بچه ها آورده بودند درباره ی مبحث جانوران بحث و گفت و گو شد .
فارسی اول
حسین پوربهشتی، آزیتا
تدریس نشانه ی : ر
تبریک به مادَرهای نازنینم که گل دخترای قشنگم نام مقدس و زیبای مادر را یادگرفتند . پایدار باشید عزیزای دلم. و تبریک بعدی برای سارا عزیزم که امروز توانست اسم زیبای خود را کامل بنویسد.
و از اولیا عزیز یگانه حاتم خانی هم بابت همکاری نشانه ی ر سپاسگزاریم.
عزیزان توجه کنید که به علت حجم کاری بالا در امروز سرمشق داده نشد . لطفا بچه ها در دفتر مشق از نشانه ی ر و ترکیب ها و کلمه های صفحه ی 9 روان خوانی هر کدام یک خط نوشته شود .
ورزش اول
یعقوبی، ناهید
گرم کردن با حرکات ایروبیک و موزیک و حرکات ایستا و پویا
اجرای دوی سرعت
تمرین مهارت پرش جفت پا روی استپ
تمرین مهارت پرش پا باز روی استپ
تمرین مهارت پرش جفت پا از روی مانع(استپ)
1401/08/23
ریاضی اول
حسین پوربهشتی، آزیتا
انجام کتاب کار و مرور مفاهیم آموزشی
علوم اول
حسین پوربهشتی، آزیتا
برای فردا اگر عزیزی حیوان خانگی دارد و اگر رضایت و تمایل دارید که به مدرسه آورده شود. برای درس علوم بیاورید. در غیر این صورت اسباب بازی حیوانات هم اگر بچه ها دارند میتوانند با خود بیاورند.
فارسی اول
حسین پوربهشتی، آزیتا
تمرین روان خوانی . کلمه سازی . جمله سازی . انجام کتاب کار و ....
انجام سرمشق ها
مهارت زندگی
فرهمند، الهام
رعایت بهداشت ( شستن دست و صورت و مسواک، شست و شوی دستان و حمام کردن) تدریس و صفحات 18 و 21 در کلاس تکمیل گردید.
1401/08/22
ریاضی اول
حسین پوربهشتی، آزیتا
الگوها در صفحهی شطرنجی.
عدد نویسی تمرین شد .
علوم اول
حسین پوربهشتی، آزیتا
ادامه بخش جانواران : نوع پوشش بدن حیوانات، حیوانات اهلی و وحشی. تخم گذار و بچه زا بودن آن ها . موارد استفاده از آن ها . محیط زندگی . نوع حرکت آن ها . خزندگان . پرندگان . گیاه خوار بودن. گوشت خوار بودن
فارسی اول
حسین پوربهشتی، آزیتا
تدریس نشانه ی ت ، جدول ترکیب . کلمه سازی. جمله سازی. با بازی و داستان و شعر و....
از همکاری اولیای عزیز پارمیسا موسوی بابت نشانه ی ت بسیار سپاسگزاریم.
انجام سرمشق ها
جدول ترکیب
نگارش اول
حسین پوربهشتی، آزیتا
دو صفحه کتاب نگارش مرتبط با درس و نشانه ی جدید انجام شد .
املا اول
حسین پوربهشتی، آزیتا
املا گفته شد . دفتر املا ملاحظه شود و امضا و مجدد برگردانده شود .
سواد مالی
ناطق، زهرا
کتاب سواد مالی تحویل داده شد. فعالیتهای کتاب تا حدودی انجام شد.
لطفا فعالیتهای کلاسی و منزل از درس اول تا پایان درس ششم در کتاب تکمیل شود .
1401/08/21
ریاضی اول
حسین پوربهشتی، آزیتا
تدریس تم 7 . صفحه ی آغازین و و ص 44 و شروع عدد نویسی . از عدد 1 تا 5 تدریس شد . نوع نوشتن عدد و مفهوم آن . از چپ نوشته می شود و جهت نوشتن هم بسیار مهم می باشد .
در دفتر ریاضی از عدد 1 تا 5 هر کدام دو خط نوشته شود .
فارسی اول
حسین پوربهشتی، آزیتا
تمرین روان خوانی . لطفا لطفا هر روز یک بار روان خوانی خوانده شود . جمله سازی کار شد . در جمله سازی بچه ها باید جمله ای را بگویند که کلمه ی خواسته شده در جمله باشد . از کنار هم قرار گرفتن چند کلمه ، جمله ساخته می شود . در جمله باید دقت شود که بعضی کلمه ها را باید اول و بعضی کلمه ها را باید آخر قرار بدهند .
نکته : در کلاس اول از فعل و فاعل و ... صحبتی نمی شود .
انجام جمله سازی در دفتر مشق
و یک دیکته از تمام درس ها تا نشانه ی او گفته شود .
فردا املا خواهند داشت .
املا اول
حسین پوربهشتی، آزیتا
فردا از اول تا نشانه ی او املا خواهیم داشت
قرآن اول
حسین پوربهشتی، آزیتا
تدریس سوره کوثر و پیام قرآنی : اَلحَمدُالله : الهی شکر .
طی دو هفته فرصت هست تا دختران گلم سوره ی کوثر را آرام آرام حفظ کنند .
رایانه
نیک افروز، فاطمه
ساختن پوشه: ابتدا در فضای خالی میز کار راست کلیک کرده و گزینهnewرا زده و folder را انتخاب می کنیم . ذخیره کردن نقاشی: از سربرگ fileگزینه saveو سپس میگوییم که نقاشی کجا ذخیره شود و نام آن را می نویسیم و سیو می کنیم .مطالب بالا تدریس شد.
خواهشمندم تمام مطالب بالا با دانش اموز کار شود.
بازی استراتژیک
اکبری، نشاط
وارم آپ
+بازی چوبک
در این بخش مهارت های حرکتی پایه ی دانش آموزان تقویت میگردد و بازی ترکیبی از مهارت های جابجایی ، حرکتی و دستکاری میباشد و در طی بازی تمامی این قوا در دانش آموزان تقویت میگردد .
همچنین درک و تمییز شنیداری به واسطه ی اجرای کد هایی مشخص در بخش های مشخصی از آهنگ حاصل میشود .
همچنین سبب ایجاد ارتباط بین سلول های عصبی و مغز دانش آموز میگردد و در طی این ارتباطات نورونی ، هوشیاری و خودآگاهی ، رشد زبانی ، خلاقیت و قدرت حل مسئله ی دانش آموز به میزان قابل توجهی بهبود می یابد .
1401/08/18
ریاضی اول
حسین پوربهشتی، آزیتا
تدریس مفهوم قرینه ، که در کلاس با فعالیت دستمال کاغذی و ماژیک این مفهوم تدریس شد .
علوم اول
حسین پوربهشتی، آزیتا
مرور بخش اول جانوران
فارسی اول
حسین پوربهشتی، آزیتا
مرور نشانه ی جدید و تمام کلمه ها مجدد کار شد .
دیکته امروز گفته نشد . روز یک شنبه از نشانه ی آ تا نشانه ی او املا گفته می شود .
انجام سرمشق ها . تمرین دیکته .تمرین روان خوانی م . س . او
املا اول
حسین پوربهشتی، آزیتا
به خاطر این که بچه ها تمرین و تسلط بیشتری داشته باشند دیکته روز یک شنبه گفته می شود .
مهارت اجتماعی
هدایتی، فاطمه
دانش آموزان امروز در کلاس فعالیت های داخل اتیکت که جلسات قبل یاد گرفته بودند و به کار بردند را بازگو کردند.وسایل میز را شناختند و طرز استفاده صحیح از قاشق و چنگال را یاد گرفتند.