فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه نیروی هوایی تهران
کلاس: دانشمندان 1

ریاضی اول

مدرس: حسین پوربهشتی، آزیتا
فعالیت: تدریس تم 16 دسته های ده تایی و یکی

فارسی اول

مدرس: حسین پوربهشتی، آزیتا
فعالیت: تمرین و تکرار تمام دروس . املا گفته شد. روان خوانی تمرین شد . عزیزای دلم توجه داشته باشید که از امروز به بعد برنامه ی درسی روز بعد را در پرتال همراه تکالیف می‌گذارم. تا دانش آموزان فقط کتاب ها و دفترهایی که برنامه ی آن گذاشته می شود را به همراه بیاورند . سپاس از توجه شما .
تکلیف: تکلیف. انجام پلی کپی املای تصویری و نوشتن انشا با موضوع مَن می تَوانَم .... برنامه ی درسی فردا .. دفتر انشا/کتاب فارسی امین و آزاده/ کتاب کار فارسی علوی/ کتاب ریاضی / کتاب علوم /کتاب سواد مالی .

رایانه

مدرس: نیک افروز، فاطمه
فعالیت: تمرین مطالب قبلی و انتخاب قسمتی از تصویر با دو حالت تدریس شد.
تکلیف: لطفا حتما تمام مطالب کار شود نحوه ماوس در دست گرفتن بازهم کار شود.

بازی استراتژیک

مدرس: اکبری، نشاط
فعالیت: فعالیت و بازیِ جلسه ی امروز بازی با چوبک بوده که این بازی در راستای تقویت و یادگیری جهت ها بوده ، همچنین در بخشِ بازی با سرعتِ بالا ، افزایش سرعت عمل دانش آموزان تحریک و تقویت شده . دانش آموزان بسیار موفق عمل کرده اند و با کیفیتِ رضایت بخشی در کلاس امروز مشارکت کرده اند. با تشکر
فعالیت: با سلام و احترام لطفا در صورت حضوری بودن کلاس های فردا، دخترانم دفتر املا دفتر مشق فارسی کتاب قرآن کتاب روان خوانی و کتاب ریاضی همراه داشته باشند.
فعالیت: با سلام و احترام لطفا در صورت حضوری بودن کلاس های روز شنبه 17 دی ماه، دخترانم دفتر املا دفتر مشق فارسی کتاب قرآن کتاب روان خوانی و کتاب ریاضی همراه داشته باشند.

ریاضی اول

مدرس: حسین پوربهشتی، آزیتا
فعالیت: تدریس کامل تم 15 و انجام تمرین های آن انجام کتاب کار ریاضی
تکلیف: انجام و تکمیل کتاب کار ریاضی علوی تا آخر تم 15 بعد از انجام در پرتال بارگذاری شود . سپاسگزارم

فارسی اول

مدرس: حسین پوربهشتی، آزیتا
فعالیت: تمرین و تکرار درس ها . انجام کتاب نگارش خواندن کتاب روان خوانی درس پ و پاسخ به سوالات آن . دیکته در کلاس هم گفته شد . و چند نفر از دانش آموزان هم انشا هایشان را خواندند .
تکلیف: تکمیل کتاب نگارش . انجام ارمغان 14 و 15 تمرین روان خوانی تمام درس ها . تمرین و نوشتن دیکته در دفتر مشق . بعد از انجام در پرتال بارگذاری شود. انجام و بارگذاری تکالیف تا روز جمعه ساعت 22 فرصت می باشد. شنبه املا خواهیم داشت .

املا اول

مدرس: حسین پوربهشتی، آزیتا
فعالیت: شنبه 10/17 املا خواهیم داشت .

ریاضی اول

مدرس: حسین پوربهشتی، آزیتا
فعالیت: تمرین و تکرار مفاهیم آموزشی با انجام کتاب کار ریاضی.

علوم اول

مدرس: حسین پوربهشتی، آزیتا
فعالیت: انجام کتاب کار علوم و تکرار مفاهیم آموزشی .

فارسی اول

مدرس: حسین پوربهشتی، آزیتا
فعالیت: تدریس نشانه ی جدید پ با نمایش خلاق پدر بزرگ و پرنده..... کلمه سازی . جمله سازی و ....
تکلیف: تکالیف : جدول ترکیب پ . از هر کدام از کلمه های درس جدید که در کلاس گفته شد یک خط نوشته شود . 5 تا از کلمه های جدید انتخاب شود و با آن ها جمله سازی انجام شود . دیکته هم نوشته شود . فردا دیکته خواهیم داشت . بعد از انجام در پرتال بارگذاری شود . سپاس

ورزش اول

مدرس: یعقوبی، ناهید
فعالیت: تعادل ایستا https://aparat.com/v/lrZ2U لطفا مدت زمانی که دانش آموز می تواند به حالت صحیح بایستد و هیچ خطایی نداشته باشد ثبت شود.( نکته: به خطاهای رایج که در آخر فیلم آمده است دقت کنید). پلانک با دستهای صاف https://aparat.com/v/ZSFMd لطفا مدت زمانی که دانش آموز می تواند به حالت صحیح بدن خود را نگه دارد ثبت شود. ( نکته: لطفا به خطاهای رایج که در پایان فیلم آمده است دقت کنید.)
تکلیف: دخترگلم لینک فیلم حرکات ورزشی را در خانه با دقت ببین و تمرین کن و مدت زمان حرکات ورزشی را ارسال کن.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: