1401/08/22
ریاضی اول
مولایی، اعظم
صفحات 46 و 47 تم 7 کتاب ریاضی تدریس شد و تمرینات آن حل شد .
صفحه 40 کتاب کار ریاضی علوی توضیح داده و تمرین مربوط به آن انجام شد .
اعداد 12 و 10و 5 و 7 نوشته شود و از دانش آموزان خواسته شود قبل و بعد این اعداد را بنویسند .
علوم اول
مولایی، اعظم
دو صفحه از کتاب کار علوم علوی آموزش داده و تمرینات آن انجام شد .
برای فردا دوشنبه تمامی دانش آموزان هر کدام فقط یک عروسک حیوان همراه خود داشته باشند .
فارسی اول
مولایی، اعظم
تکرار و تمرین روانخوانی انجام شد .
نگارش اول
مولایی، اعظم
صفحه 48 کتاب نگارش توضیح داده و تمرین آن انجام شد .
سه صفحه از کتاب کار فارسی علوی آموزش داده شد و تمرینات آن حل شد .
سرمشق داده شده در دفتر مشق انجام شود .
یک املای 5 خطی نوشته شود .
ورزش اول
یعقوبی، ناهید
گرم کردن با حرکات ایستا و پویا
دویدن سرعتی
انجام حرکت پرش جفت روی استپ
انجام حرکت پرش پا باز رو استپ
تمرین پرتاب و دریافت با توپ مینی والیبال
1401/08/21
ریاضی اول
مولایی، اعظم
صفحات 43 تا 45 تم هفتم از کتاب ریاضی تدریس شد و تمرینات مربوط به آن انجام شد .
مبحث قبل و بعد اعداد تا 15 با دانش آموزان کار شد .
اعداد از صفر تا 15 یک مرتبه به ترتیب و یک مرتبه معکوس نوشته شود ، قبل و بعد اعداد حتما با دانش آموزان تمرین شود .
فارسی اول
مولایی، اعظم
درس چهارم ، بخش دوم ، نشانه ت ، تدریس شد .
جدول ترکیب ، صداکشی و بخش کلمات جدید آموزش داده شد .
جدول دوستی سر مشق داده شده کامل شود .
از روی کلمات (ماست ،تمام ، بستم ، دوستم ،سوت ) هر کدام یک خط نوشته شود .
نگارش اول
مولایی، اعظم
صفحات 46و47 کتاب نگارش آموزش داده شد و تمرینات آن حل گردید .
قرآن اول
مولایی، اعظم
صفحات 24تا 26 کتاب قرآن تدریس شد .
سوره توحید و کوثر به صورت گروهی تمرین شد . پیام قرآنی شماره 3 آموزش داده شد و تمرین گردید .
پیام های قرآنی حتما در منزل تمرین شود .
رایانه
نیک افروز، فاطمه
ساختن پوشه: ابتدا در فضای خالی میز کار راست کلیک کرده و گزینهnewرا زده و folder را انتخاب می کنیم .
ذخیره کردن نقاشی: از سربرگ fileگزینه saveو سپس میگوییم که نقاشی کجا ذخیره شود و نام آن را می نویسیم و سیو می کنیم .مطالب بالا تدریس شد.
لطفا حتما با بچه ها کار شود.
بازی استراتژیک
اکبری، نشاط
وارم آپ
+بازی چوبک
در این بخش مهارت های حرکتی پایه ی دانش آموزان تقویت میگردد و بازی ترکیبی از مهارت های جابجایی ، حرکتی و دستکاری میباشد و در طی بازی تمامی این قوا در دانش آموزان تقویت میگردد .
همچنین درک و تمییز شنیداری به واسطه ی اجرای کد هایی مشخص در بخش های مشخصی از آهنگ حاصل میشود .
همچنین سبب ایجاد ارتباط بین سلول های عصبی و مغز دانش آموز میگردد و در طی این ارتباطات نورونی ، هوشیاری و خودآگاهی ، رشد زبانی ، خلاقیت و قدرت حل مسئله ی دانش آموز به میزان قابل توجهی بهبود می یابد .
1401/08/18
ریاضی اول
مولایی، اعظم
صفحه 42 کتاب ریاضی تدریس شد .
به وسیله کاغذ و دستمال کاغذی خط تقارن آموزش داده شد و توسط دانش آموزان انجام شد .
مطابق صفحه 42 بر روی کاغذ A4 کشیده شود و خط تقارن مشخص شده و همراه دانش آموزان باشد .
فارسی اول
مولایی، اعظم
املا در دفتر املای علوی دانش آموزان گفته شد .
نگارش اول
مولایی، اعظم
بر روی تخته وایت برد به صورت همگانی و انفرادی بر روی تخته کلمه نویسی و جمله نویسی تکرار و تمرین شد .
ارمغان هفتگی به دانش آموزان داده شده است ، حل شده و شنبه در کیف دانش آموزان باشد .
مهارت اجتماعی
هدایتی، فاطمه
دانش آموزان امروز در کلاس فعالیت های داخل اتیکت که جلسات قبل یاد گرفته بودند و به کار بردند را بازگو کردند.وسایل میز را شناختند، طرز استفاده صحیح از قاشق و چنگال را یاد گرفتند.
1401/08/17
ریاضی اول
مولایی، اعظم
صفحات 44 و 45 تم ششم از کتاب ریاضی تدریس شد و تمرینات آن با چوب خط حل شد .
تمریناتی از کتاب ریاضی و هوش توضیح داده شد و تمرین آن حل گردید .
علوم اول
مولایی، اعظم
مابقی سوالات فصل سوم کتاب کار علوم علوی توضیح داده شد و تمرینات آن حل شد .
فارسی اول
مولایی، اعظم
روانخوانی نشانه جدید توسط دانش آموزان انجام شد .
پیک بیدپای فارسی هفته سوم آبان در کلاس خوانده و در مورد آن با دانش آموزان گفتگو شد .
فردا چهارشنبه املا گفته می شود لطفا دانش آموزان آمادگی کامل داشته باشند .
نگارش اول
مولایی، اعظم
صفحات 44 و 45 کتاب نگارش توضیح داده و تمرینات آن حل شد .
با سینی نمک تمرین کلمات انجام شد .
یک املا از نشانه های تدریس شده نوشته شود .
جدول دوستی سرمشق داده شده انجام شود .
از جملات ( بابا بادام داد . سام با اسب آمد .
داماد با ادب بود . دود بد بو بود ، او با سبد آمد . آب مسموم بود . ) هر کدام دو مرتبه نوشته شود . لطفا توجه شود بعد از هر کلمه کمی فاصله گذاشته شود که روخوانی آن آسان باشد .
سواد مالی
ناطق، زهرا
کتاب سواد مالی به دانش آموزان تحویل داده شد . درس ششم ( بانک) تدریس شد . فعالیت منزل درس بانک در کلاس انجام شد .
صفحات 16 و30 و 38 و 51 و 52 کتاب سواد مالی
1401/08/16
ریاضی اول
مولایی، اعظم
تکرار و تمرین جدول سودوکو چهار خانه ای انجام شد . اعداد یک تا پانزده به ترتیب و معکوس به صورت همگانی خوانده و پرسش شد .
یک جدول سودوکو چهار خانه ای کشیده و حل شود .
علوم اول
مولایی، اعظم
تثبیت نیمی فصل چهارم که روز قبل تدریس شده بود به وسیله پاورپینت انجام شد .
در مورد موجودات زنده و غیر زنده و همچنین غذای حیوانات اهلی و وحشی پرسش و پاسخ شود .
فارسی اول
مولایی، اعظم
درس چهارم بخش اول ( نشانه او ) تدریس شد .
فلش کارتهای مربوط به نشانه صدا کشی و بخش شد .
از روی کتابچه روانخوانی توسط دانش آموزان خوانده شد .
کلمات ( سود. بودم . آمدم . بدبو . مسموم .دود ) صدا کشی و بخش شود .
یک املای پنج خطی در دفتر مشق نوشته شود .
نگارش اول
مولایی، اعظم
صفحه 43 از کتاب نگارش توضیح و تمرینات آن حل شد .
یک صفحه از کتاب کار فارسی علوی در کلاس انجام شد .
در دفتر مشق دو شکل به دلخواه کشیده شود که صدای اول آنها ( س ) باشد .