فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه نیروی هوایی تهران
کلاس: نیلوفر 2

ریاضی دوم

مدرس: خضایی، طاهره
فعالیت: کتاب ریاضی: صفحه ی 76 حل شد.کتاب کار صفحه ی 114 حل شد . دست ورزی اندازه گیری انجام شد .
تکلیف: کتاب کار صفحات 115 و 116 حل شود .

علوم دوم

مدرس: خضایی، طاهره
فعالیت: پرسش انجام شد .
تکلیف: فردا هر دانش آموز یک میوه مانند پرتقال، خیار، نارنگی ، سیب و یا ..... که دانه داشته باشد همراه خود بیاورند.

فارسی دوم

مدرس: خضایی، طاهره
فعالیت: معنی و مخالف کلمات پرسیده شد .کتاب کار صفحات 82 و 83 به صورت گروهی حل شد .

املا دوم

مدرس: خضایی، طاهره
تکلیف: از 2 درس اول یک املا نوشته شود . فردا از 2 درس اول املا دانش آموز به معلم خواهیم داشت.

قرآن دوم

مدرس: خضایی، طاهره
فعالیت: پرسش انجام شد .

مهارت زندگی

مدرس: جعفری، زهره
فعالیت: ارتباط موثر، آموزش زبان بدن و اجرای پانتومیم

شطرنج

مدرس: حاتمی، مریم
فعالیت: آچمز و انواع آن را یاد گرفتیم
تکلیف: تمرین صفحه 20 و 21 انجام شود. بازی انجام شود. کتاب آورده شود.

آزمایشگاه

مدرس: خضایی، طاهره
فعالیت: فردا تکالیف + کتاب علوم + کتاب ریاضی + کتاب کار فارسی و گواش یا آبرنگ همراه داشته باشید.

فارسی دوم

مدرس: خضایی، طاهره
فعالیت: پرسش روانخوانی انجام شد. املا بادکنکی و حافظه ای انجام شد .بیاموز و بگو درس هنرمند تدریس شد .
تکلیف: روانخوانی و معنی کلمات درس هنرمند و زیارت پرسیده می شود.

نگارش دوم

مدرس: خضایی، طاهره
تکلیف: صفحات 65 و 66 انجام شد.

قرآن دوم

مدرس: خضایی، طاهره
فعالیت: صفحات 48 تا 50 تدریس شد.
تکلیف: صفحه ی 50 تمرین شود

هنر دوم

مدرس: فرسمانه، زهرا
تکلیف: با سلام و احترام برای جلسه آینده لطفا این وسایل همراه دانش آموزان باشد گواش. قلمو آبرنگی(سر گِرد). مقوا a4 فابریانو. ظرف آب. کاور. دستمال کاغذی.

ورزش دوم

مدرس: نامی، الهه
فعالیت: سلام و عرض ادب خدمت والدین گرامی 1) گرم کردن با حرکات کششی و جنبشی 2) آموزش شوت تک پا با پنجه به دروازه 3) آموزش شوت تک پا با کنار پا به دروازه 4) بازی

زیبانویسی

مدرس: شایسته، محبوبه
فعالیت: حروف(س.ش)واتصالات مربوط به آن تدریس شد .شکل مربوط به درس انجام شد .کلمه های مربوط به درس انجام‌شد

آزمایشگاه

مدرس: خضایی، طاهره
تکلیف: فردا تکالیف+ کتاب علوم،کتاب ریاضی، کتاب کار ریاضی و کتاب کار فارسی را همراه داشته باشید.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: