فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه نیروی هوایی تهران
کلاس: نیلوفر 3

ریاضی دوم

مدرس: صابری، اعظم
فعالیت: تمرین ودوره ریاضی کتاب کار انجام شد.
تکلیف: ارمغان 21 انجام شود

فارسی دوم

مدرس: صابری، اعظم
تکلیف: یک صفحه نگارش و یک صفحه املا انجام شود

قرآن دوم

مدرس: صابری، اعظم
فعالیت: تدریس درس جدید قرآن صفحه 60

ریاضی دوم

مدرس: صابری، اعظم
تکلیف: ریاضی فصل 4و5 تمرین شود. تمرینات در دفتر نوشته شود .

فارسی دوم

مدرس: صابری، اعظم
فعالیت: مسابقه ی املای توپی
تکلیف: نگارش صفحه ی صفحه ی 84 انجام شود. املا نداریم.

ورزش دوم

مدرس: نامی، الهه
فعالیت: سلام و عرض ادب خدمت والدین گرامی 1) گرم کردن با حرکات ریتمیک 2) انجام فعالیتهای هماهنگی اعضا، توجه و تمرکز ، سرعت و چابکی ، روحیه کار تیمی 3) بابازی تونل توپ هوایی 4) بازی تونل توپ زمینی

سواد مالی

مدرس: رمضان محلی، آسیه
فعالیت: تدریس درس 16 و 17 و نمایش انیمیشن و انجام فعالیت کلاسی در کلاس انجام شد.
تکلیف: فعالیت منزل درس 16 و 17 انجام شود.

رایانه

مدرس: ابوالقاسم حسینی، مرضیه سادات
فعالیت: پروژه چراغ راهنمایی در اسکرچ جونیور آموزش داده شد.

ریاضی دوم

مدرس: صابری، اعظم
فعالیت: تمرین وتکرار جمع انتقالی کتاب کار انجام شد.
تکلیف: صفحه 102 کتاب حل شود.

فارسی دوم

مدرس: صابری، اعظم
تکلیف: صفحه دوم نگارش درس پرچم انجام شود. املا 5خط نوشته شود

مهارت زندگی

مدرس: جعفری، زهره
فعالیت: مهارت مدیریت هیجانات، (مدیریت خشم)

شطرنج

مدرس: حاتمی، مریم
فعالیت: پات را یاد گرفتیم.
تکلیف: تمرین صفحه 32انجام شود. بازی انجام شود. کتاب آورده شود.

ریاضی دوم

مدرس: صابری، اعظم
فعالیت: تدریس جمع انتقالی یا تکنیکی کتاب کار انجام شد.
تکلیف: کتاب صفحه ی 100و101انجام شود.

علوم دوم

مدرس: صابری، اعظم
تکلیف: فردا فصل 7و8و9 خوب خوب مطالعه شود.

فارسی دوم

مدرس: صابری، اعظم
فعالیت: تدریس درس پرچم تمرین روخوانی وواژه ها
تکلیف: نگارش صفحه ی اول پرچم حل شود. املا 5خط انجام شود.

ریاضی دوم

مدرس: صابری، اعظم
فعالیت: کتاب کار انجام شد.
تکلیف: فصل 4و5 ریاضی تمرین شود. به تکالیف برتر کارت امتیاز داده می شود.

علوم دوم

مدرس: صابری، اعظم
فعالیت: دوره دروس انجام شد
تکلیف: فصل 7 مطالعه شود.

قرآن دوم

مدرس: صابری، اعظم
فعالیت: تمرین صفحه ی 60
تکلیف: دوره صفحات انجام شود.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: