فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه نیروی هوایی تهران
کلاس: نیلوفر

فارسی ششم

مدرس: منشیا، فائزه
تکلیف: دختران عزیزم برای روز یکشنبه ،دفتر ،لوازم التحریر شخصی و قیچی همراهشان باشد.

زنگ تفریح

مدرس: منشیا، فائزه
فعالیت: دختران عزیزم امروز هنر شماره دوزی را یاد گرفتند و بعضی از دانش آموزان یک طرح را به طور کامل به پایان رساندند. در ساعات پایانی اردوی کف بازی در حیاط مدرسه برگزار شد.

ریاضی ششم

مدرس: منشیا، فائزه
فعالیت: هر کدام از دختران عزیزم با استفاده از مروارید در رنگهای مختلف یک دستبند درست کردند و الگوی مثلثی و مربعی را نشان دادند.

علوم ششم

مدرس: منشیا، فائزه
فعالیت: در این جلسه همراه با دانش آموزان روش علمی را مرور کردیم.مراحل روش علمی بر روی چرخنده نوشته شد و به صورت اتفاقی هر گروه یک مرحله را انتخاب کرده و گزینه مربوط به آن را از روی تخته مشخص کرد.

پرتال هوش

مدرس: منشیا، فائزه
فعالیت: در این جلسه دختران عزیزم گروهبندی شدند و به صورت اتفاقی هر کدام 4 سوال انتخاب کردند و به تعداد پاسخهای صحیح با پرتاب به دارت امتیاز کسب کردند.

ریاضی ششم

مدرس: منشیا، فائزه
فعالیت: در این جلسه دخترهای عزیزم بازی صفحه اعداد را به صورت گروهی انجام دادند و جدول ارزش مکانی و عدد نویسی را مرور کردند.
تکلیف: لطفا برای روز سه شنبه یک دفتر و لوازم التحریر شخصی همراهتان باشد.

ورزش ششم

مدرس: نامی، الهه
فعالیت: سلام و عرض ادب خدمت والدین گرامی 1) گرم کردن با حرکات کششی 3) تقویت مهارت کارتیمی ،توجه و دقت، سرعت در عکس العمل ، هماهنگی دست و چشم با بازی دست رشته 4) تقویت چابکی ، هدف گیری،استقامت عضلانی و هوازی با بازی وسطی

ریاضی ششم

مدرس: منشیا، فائزه
تکلیف: دخترهای عزیزم برای روز دوشنبه یک دفتر و لوازم التحریر شخصی را همراهتان بیاورید.

فارسی ششم

مدرس: منشیا، فائزه
فعالیت: آرایه های ادبی را همراه با دانش آموزان مرور کردیم.یکی از اشعار حافظ در کلاس خوانده شد.دانش آموزان گروه بندی شدند، در گروه های خود معنی کلمه هایی که با آنها آشنایی داشتند و همچنین آرایه های ادبی را مشخص کردند.

زنگ تفریح

مدرس: منشیا، فائزه
فعالیت: دختران عزیزم،در گنبد آسمان نما با منظومه شمسی و اجزای بدن انسان آشنا شدند. همچنین با استفاده از عینک VR واقعیت مجازی را تجربه کردند
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: