1404/08/10
علوم ششم
مدرس:
ناظری، مینا
فعالیت:
علوم فصل سوم از همه پرسیده شد .مبحث اسیدها و فلزها تکرارو تمرین شد .
تکلیف:
دخترخوشگلای من لطفا برای جلسه ی آینده علوم درس سوم به طور کامل مطالعه شود .
مطالعات اجتماعی ششم
مدرس:
ناظری، مینا
فعالیت:
مطالعات درس 5 و 6 از همه پرسیده شد .
تکلیف:
دخترخوشگلای من برای جلسه ی آینده حتما درس 1،2،3 رو دقیق مطالعه کنید .حتما از همه می پرسم .
هدیههای آسمان ششم
مدرس:
ناظری، مینا
فعالیت:
هدیه درس تولی و تبری تدریس شد .
تکلیف:
دختران عزیز هدیه دودرس پایانی از همه پرسیده خواهد شد .
ورزش ششم
مدرس:
اسدی، محبوبه
فعالیت:
جهت اطلاع اولیای عزیز، گرم کردن شامل حرکات کششی، جنبشی، انعطافی، دو،بازی رالی هندبال بصورت گروهی انجام گردید.سرد کردن پایان کلاس.
زیبانویسی
مدرس:
مصطفوی، منیره
فعالیت:
حرف د و اتصالاتش، آموزش داده شد. کتاب خطاطشو، صفحات 25 و 26 نوشته شد. تکالیف تصحیح شد.
1404/08/07
ریاضی ششم
مدرس:
ناظری، مینا
فعالیت:
بازی ومسابقه ی جمع و تفریق و ضرب کسرها برگزارشد .صفحه ی 30کتاب درسی تدریس شد .
تکلیف:
دخترهای گلم تمرین صفحه ی 31 کتاب درسی ریاضی حل شود.ارغوان هفته ی 6 حل شود .
علوم ششم
مدرس:
ناظری، مینا
فعالیت:
کتاب کار علوم درس سوم حل شد .
تکلیف:
درس سوم علوم ،کتاب کار از همه پرسیده میشود. درسنامه ی کتاب کار حتما دقیق مطالعه شود .
هنر ششم
مدرس:
ثمری، مینا
فعالیت:
پویش هنری با موضوع "نجات دریاها"
با افتخار اعلام میکنیم که جمعی از دانشآموزان خلاق و دغدغهمند، نقاشیهای خود را با موضوع مهم "هدررفت آب" به پایان رساندهاند. این آثار، بازتابی از نگاه دقیق و مسئولانه آنان به محیط زیست و منابع حیاتیمان است.
تعدادی از دانشآموزان نیز همچنان در حال تکمیل آثار خود هستند، و ما با امید و حمایت، منتظر خلقهای زیبای آنان خواهیم بود.
با آرزوی موفقیت برای همهی عزیزان، در مسیر آگاهیبخشی و حفاظت از طبیعت.
تکلیف:
برای هفته آینده، لطفاً یک متن کوتاه و زیبا بنویسید با عنوان:
«اگر زمین حرف میزد، میگفت...»
اندازه متن: حدود 2 تا 3 بند
میتوانید از تخیل، احساسات، شعر یا تجربههای خودتان استفاده کنید
هدف ما این است که صدای زمین را بشنویم و با دل و جان پاسخ دهیم.
وسایل برای جلسه آینده:
بوم سایز دلخواه(بزرگ نباشد)
رنگ اکرلیک 6 رنگ کوچک
پالت رنگ
قلمو سه سایز (بزرگ و متوسط و کوچک ) سر تخت و سر گرد .
رباتیک
مدرس:
بهرام بیگی پور، میترا
فعالیت:
جلسه اتمام چرخ و فلک
1404/08/06
ریاضی ششم
مدرس:
ناظری، مینا
فعالیت:
کتاب کار ریاضی صفحه ی 37 سوال 7،8،9،10 حل شد .کتاب درسی ریاضی صفحه ی 28 و 29تدریس شد .
تکلیف:
کتاب کار ریاضی تمرین صفحه ی 41 از سوال یک تا پایان سوال 7 حل شود .
فارسی ششم
مدرس:
ناظری، مینا
فعالیت:
هم معنی ها و کلمات هم آوا و هم نویسه از همه پرسیده شد .بخوان و بدان کتاب کار فارسی صفحه ی 27 تدریس شد .هم معنی های درس هوشیاری گفته شد.
تکلیف:
دخترهای گلم درس هوشیاری به طور کامل از همه پرسیده می شود . (هم معنی+ درک متن + سوالات کتاب کار + دانش زبانی و... )
10 کلمه ی هم آوا و هم نویسه پیدا کنید وبنویسید سپس به کتاب درسی فارسی با چسب بچسبانید.
از ابتدای بند 5 تا پایان درس هوشیاری رونویسی کنید .
سواد مالی
مدرس:
رمضان محلی، آسیه
فعالیت:
تدریس درس ششم و نمایش انیمیشن و فعالیت کلاسی در کلاس انجام شد
تکلیف:
فعالیت منزل درس ششم انجام شود.
1404/08/05
ریاضی ششم
مدرس:
ناظری، مینا
فعالیت:
کتاب کار ریاضی صفحه ی 35،36،37حل شد .
تکلیف:
صفحه ی 37 کتاب کار ریاضی سوال 6،9و3بسیارمهم هست.لطفا مجدد تکراری تمرین شود .
فارسی ششم
مدرس:
ناظری، مینا
فعالیت:
صفحه 28 و 29 کتاب کار فارسی حل شد .
تکلیف:
جعبه ی کلمات درس اول و دوم + بخوان و بدان درس اول و دوم کتاب کار از همه پرسیده می شود .
درس هوشیاری از بند یک تا پایان بند 4 رو نویسی شود .
تفکر و پژوهش ششم
مدرس:
طاهری، ملیکا
فعالیت:
امروز در کلاس، دربارهی گردشگران خارجی که قصد سفر به ایران داشتند و از ما درخواست راهنمایی کرده بودند، گفتوگو شد. از دانشآموزان خواسته شد شهرهای مختلف ایران را معرفی کرده و دربارهی ویژگیهای هر شهر توضیح دهند. همچنین در ادامه، نکاتی در خصوص موارد قابلتوجه هنگام خرید بلیت مورد بررسی قرار گرفت.
تکلیف:
جلسهی آینده، روز دوشنبه، کتاب مهارتهای زندگی همراه دانشآموزان باشد.
اولیای گرامی، خواهشمند است نسبت به انجام تکالیف و همراه داشتن کتابهای درسی توسط فرزندان خود دقت فرمایید.
بازی استراتژیک
مدرس:
بیک وردی، بهار
فعالیت:
درود بر والدین محترم. نام بازی امروز : «چرخش هماهنگ». در این فعالیت گروهی، بچه ها در حلقههای چابکی ایستادند و هرکدام یک چوبک در دست داشتند، و به دو دستهی زوج و فرد تقسیم شدند و با پخش آهنگ، به نوبت حرکات هماهنگ چرخش و ضرب چوبک و دویدن را اجرا کردند. در بخشی از آهنگ نیز همه با حرکات پای راست و چپ و همراهی چوبکها تمرینهای ریتمیک و ورزشی انجام دادند. اهداف آموزشی و تربیتی: تقویت هماهنگی حرکات دست و پا(راست و چپ)، افزایش تمرکز و دقت شنیداری، پرورش حس همکاری و انضباط گروهی، ایجاد نشاط، اعتماد بهنفس و تخلیهی انرژی مثبت، و در نهایت ایجاد حس شادی برای بچه ها بود.
1404/08/04
ریاضی ششم
مدرس:
ناظری، مینا
فعالیت:
کتاب درسی ریاضی صفحه ی 26 و 27 حل شد .
تکلیف:
کتاب کار ریاضی تمرین صفحه ی 36 و 37 حل شود .
فارسی ششم
مدرس:
ناظری، مینا
فعالیت:
دانش زبانی هم آوا و هم نویسه صفحه ی 29 تدریس شد .
تکلیف:
کتاب کار فارسی صفحه ی 28 و 29 حل شود .
رایانه
مدرس:
ابوالقاسم حسینی، مرضیه سادات
فعالیت:
بلوک های تا وقتی که تکرار کن و توقف در نرم افزار اسکرچ آموزش داده شد و پروژه مربوط به آن در کلاس انجام شد.
مهارت اجتماعی
مدرس:
طاهری، ملیکا
فعالیت:
امروز در ابتدا فیلمی کوتاه با محتوای انگیزشی و آهنگی شاد برای ایجاد فضایی بانشاط پخش شد.
در ادامه، دربارهی فراموش کردن برنامههای روزمره و اهمیت برنامهریزی منظم گفتوگو شد. همچنین چند نرمافزار کاربردی برای برنامهریزی روزانه معرفی گردید و ویژگیهای هر یک از برنامه ها مورد بررسی قرار گرفت.
تکلیف:
بهعنوان تکلیف، از دانشآموزان خواسته شد برای داشتن برنامهریزی دقیقتر و سهولت در انجام امور روزانه، نسبت به نصب نرمافزارهای برنامهریزی یا نوشتن برنامهی روزمرهی خود اقدام کنند.
آزمایشگاه
مدرس:
ناظری، مینا
فعالیت:
آزمایش مقایسه ی چگالی مایعات انجام شد . آزمایش مقایسه ی چگالی روغن ،سکه ،آب ،چوب پنبه انجام شد .