فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه نیروی هوایی تهران
کلاس: Starters 11

زبان انگلیسی

مدرس: شیهانی، مبینا
فعالیت: صفحه‌ی 37 از کتابِ ODI تدریس شد. Target vocabs: Grandparents Parents Children Young Old
تکلیف: کتابِ activity book تا صفحه‌ی 35 کامل انجام شود. سرمشق هایِ داده شده در دفتر کامل شود‌. باتشکر.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: شیهانی، مبینا
فعالیت: جهتِ تثبیت؛ صفحه‌ی 28 از کتابِ Math مرور شد و صفحه ی 29 تدریس و تکمیل شد. Target structure: Where is ... in the queue? What is between? Ordinal numbers: (1st 2nd 3rd 4th 5th...)

زبان انگلیسی

مدرس: شیهانی، مبینا
فعالیت: صفحه‌ی 35 (Phonics) از کتابِ ODI تدریس شد. Target Letters: Cc, Oo, Gg C like: cousin uncle O like: pilot jornalist G like: grandma grandad
تکلیف: کتابِ activity book تا صفحه‌ی 34 کامل انجام شود. لطفا عزیزان activity book و دفترِ خود را به همراه داشته باشند‌. باتشکر.

زبان انگلیسی

مدرس: شیهانی، مبینا
فعالیت: صفحه‌ی 35 (Writing) از کتابِ ODI تدریس شد. Target structure: Possessive 's and contractions. Examples: Possessive 's like Cara's mum is a doctor. Contractions like she's a doctor.
تکلیف: کتابِ activity book تا صفحه‌ی 33 کامل انجام شود. باتشکر.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: شیهانی، مبینا
فعالیت: صفحه‌ی 28_29 از کتابِ Math تدریس و تکمیل شد. Target structure: Queue for the waterhole Exapmle: Where is the tiger in the queue?

زبان انگلیسی

مدرس: شیهانی، مبینا
فعالیت: صفحه‌ی 34 (Story) از کتابِ ODI تدریس شد. Target structures: This is my dad/mum. He's/She's... I've got a brother/sister.
تکلیف: کتابِ activity book تا صفحه‌ی 32 کامل انجام شود. سرمشق هایِ داده شده در دفتر کامل شود‌. باتشکر.

زبان انگلیسی

مدرس: شیهانی، مبینا
فعالیت: صفحه‌ی 33 (Grammar) از Unit 3 کتابِ ODI تدریس شد. Target grammar: He's/She's a ... Is he/she a pilot? Yes he/she is. No he/she isn't.
تکلیف: لطفا عزیزان activity book و دفترِ خود را به همراه داشته باشند‌. باتشکر.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: شیهانی، مبینا
فعالیت: صفحه‌ی 28 از کتابِ Science تدریس شد. Target structure: Living thing uses oxygen, has senses, produce young, needs water and food, moves, grows
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: