فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه نیروی هوایی تهران
کلاس: Basic 12

زبان انگلیسی

مدرس: قطبی، زینب
فعالیت: با عرض سلام و ادب امروز با بچها Animals رو مرور کردیم. درس vegetables رو کامل یاد گرفتیم. Carrot Broccoli Lettuce Tomato Potato Onion Cucumber Cabbage آهنگ های: Wind the bobbin up Do you like...? The wheels on the bus Finger family Quran تمرین شد.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: توکل، رویا
فعالیت: اعداد 1 تا3 مرور و اعداد 4 و 5 با پاور و فیلم آموزش داده شد. شعر wined the bobbin up و wheels on the bus مرور شد. اعداد 1 تا 3 در دفتر نوشته شد.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: توکل، رویا
فعالیت: اعداد 1 تا3 مرور و اعداد 4 و 5 با پاور و فیلم آموزش داده شد. شعر wined the bobbin up مرور شد. قسمت دوم شعر جدید warm up آموزش داده شد. اعداد 1 تا 3 در دفتر نوشته شد.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: توکل، رویا
فعالیت: مبحث موجودات زنده living things مرور شد. سوره والعصر مرورشد. موجودات غیرزنده آموزش داده شد. مثال هایی مانند pencil is a non-living thing. chair is a non-living thing. گفته شد. فیلم مربوط به تشخیس موجودات زنده و غیرزنده دیده شد و از دانش آموزان درمورد آن سوال پرسیده شد. قسمت اول شعر جدید warm up تدریس شد. شعر wheels on a bus- wined a bobbin up تمرین شد.

زبان انگلیسی

مدرس: قطبی، زینب
فعالیت: با عرض سلام و ادب امروز با بچها vegetables Carrot Onion Potato Tomato Cucumber Corn تمرین شد. Lettuce Cabbage تدریس شد. آهنگ های Wind the bobbin up Wheels on the bus Colour song Quran تمرین شد.

زبان انگلیسی

مدرس: قطبی، زینب
فعالیت: سلام و عرض ادب امروز با بچها Animals: Cat Dog Rabbit Horse Kitten Puppy Mouse Vegetables: Carrot Tomato Onion Mm مرور شد. Dd Corn Potato تدریس شد. آهنگ های: Wind the bobbin up Wheels on the bus Quran تمرین شد.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: توکل، رویا
فعالیت: شعر wine a bobbin up مرور شد. سوره والعصر مرورشد. مبحث موجودات زنده (living things) با مثال های بیشتری مانند حیوانات، انسان ها و گیاهان تدریس شد. فیلم مربوط به رشد گیاهان و حیوانات دیده شد. دانش آموزان با ویژگی های موجودات زنده مانند رشد کردن گیاهان (flowers grow) ، حرکت کردن حیوانات و انسان ها (animals move) آشنا شدند. درتوضیح بخش انسان ها از تصاویر خود دانش آموزان استفاده شد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: