فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه نیروی هوایی تهران
کلاس: Basic 12

زبان انگلیسی

مدرس: گندمی، آیدا
فعالیت: The ugly duckling movie در کلاس مشاهده شد. صفحه 69 کتاب pencil control جهت تقویت انگشتان دست و تقویت Stay in path, Stay in line skill and how to trace a curved and broken line در کلاس انجام شد.
تکلیف: ویدیو های ارسال شده در ایتا مشاهده شود.

زبان انگلیسی

مدرس: گندمی، آیدا
فعالیت: مرور Alphabets انجام شد‌. فیلم sharing toys و Steve and maggie (Toys) در کلاس مشاهده شد. صفحه های 65 و 67 کتاب pencil control جهت تقویت انگشتان دست و تقویت Stay in path, Stay in line skill and how to trace a curved and broken line در کلاس انجام شد.
تکلیف: ویدیو های ارسال شده در ایتا مشاهده شود.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: حسینی، حنانه سادات
فعالیت: صفحه 37 مبحث They are same .... They are different.... از کتاب mathematics تدریس شد .

زبان انگلیسی

مدرس: گندمی، آیدا
فعالیت: مرور Alphabets انجام شد‌. شعر If you happy در کلاس همخوانی شد. صفحه های 70 و 72 کتاب pencil control جهت تقویت انگشتان دست و تقویت Stay in path, Stay in line skill and how to trace a curved and broken line در کلاس انجام شد.
تکلیف: ویدیو های ارسال شده در گروه ایتا مشاهده شود.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: حسینی، حنانه سادات
فعالیت: مبحث my body از کتاب science مرور شد .

زبان انگلیسی

مدرس: گندمی، آیدا
فعالیت: شعر Happy and you know it در کلاس همخوانی شد. صفحه 70 کتاب pencil control جهت تقویت انگشتان دست و تقویت Stay in path, Stay in line skill and how to trace a curved and broken line در کلاس انجام شد.
تکلیف: ویدیو های ارسال شده در گروه ایتا مشاهده شود.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: حسینی، حنانه سادات
فعالیت: صفحه 37 مبحث Understanding the concept of difference and similarity از کتاب mathematics تدریس شد.

زبان انگلیسی

مدرس: گندمی، آیدا
فعالیت: Unit 19 کتاب Picture dictionary مربوط به مبحث Toys تدریس شد Letter Ss و مثال های آن تدریس شد Snake/Sun/Six تدریس شد.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: حسینی، حنانه سادات
فعالیت: صفحه 29 مبحث Understanding a few properties of objects e.g., its soft/ hard; its straight/ curved. از کتاب Science تدریس شد .
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: