1402/11/14
زبان انگلیسی
گندمی، آیدا
صفحه 33 کتاب تدریس شد
Target structure:
Who is he/she?
(He/she is a (pilot
(He/she is my (grandma
Is she/he a (dentist)?
Yes she/he is.
No she/he isn't.
تا صفحه 32 activity book انجام شود.
کاربرگ اپلود شده به یکی از سه صورت زیر حل شود:
1-در دفتر نوشته شود
2-در پرتال ارسال شود
3-پرینت شود
1402/11/11
زبان انگلیسی
گندمی، آیدا
صفحه 32 مربوط به مبحث Jobs تدریس شد.
کتاب تا صفحه 32 کامل شد.
فعالیت writing تمرین شد.
صفحه 30 activity book انجام شود.
کسانی که jolly phonics 6 and 7 را کامل نکرده و تحویل ندادند،برای شنبه تحویل بدهند.
عکس های صفحه 109 کتاب ODI(Pupils book) بریده شود و در دفتر چسبانده شود. و برای هر عکس یک جمله مربوط به Jobs با استفاده از she/he نوشته شود. برای مثال برای عکس اول از سمت چپ: He is a vet.
ریاضی به زبان انگلیسی
گندمی، آیدا
مبحث the difference between numbers تدریس شد.
صفحه 34 کتاب در کلاس انجام شد.
Target language:
The difference between (8) and (5) is (3).
1402/11/10
زبان انگلیسی
گندمی، آیدا
صفحه 31 مربوط به مبحث grammar تدریس شد
This is my (Sister)
I have got a (Brother)
I haven't got a (Cousin)
صفحه 29 Activity book حل شود.
قابل توجه اولیا:
از این هفته؛
کتاب های Activity book و notebook ها روز های سشنبه و سرمشق ها روزهای یکشنبه داده میشود.
1402/11/09
زبان انگلیسی
گندمی، آیدا
کلمات صفحه 30 و 31 کتاب ODI مربوط به مبحث family members تدریس شد.
صفحه 27 و 28 کتاب activity book حل شود.
کسانی که تکالیف امروز را نیاوردند،پرتال روز گذشته(یکشنیه) را چک کرده و آن را انجام دهند.
کسانی که کتاب jolly phonics 6 and 7 را تحویل نداده اند،فردا مهلت اخر برای تحویل است.
علوم به زبان انگلیسی
گندمی، آیدا
مبحث young of animals تدریس شد.
The young of bear is called a cub
The young of frog is called a froglet
The young of cat is called a kitten
The young of dog is called a puppy
1402/11/08
زبان انگلیسی
گندمی، آیدا
Review unit 2 انجام شد.
جمله سازی صفحه 105 کتاب در notebook انجام شد.
سرمشق های داده شده در دفتر انجام شود.
کسانی که jolly phonics 6 and 7 را کامل نکرده و تحویل ندادند،برای فردا تحویل بدهند.
عکس های صفحه 107 کتاب ODI(Pupils book) بریده شود و در دفتر چسبانده شود.
و برای هر عکس یک جمله مربوط با استفاده از she/he نوشته شود.
برای مثال برای عکس اول از سمت چپ:
She is happy.