فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه نیروی هوایی تهران
کلاس: Starters 15

زبان انگلیسی

مدرس: گندمی، آیدا
فعالیت: Vocab, blending,tricky word,sentences,صدا، ou از کتاب phonics 7 تدریس شد. صفحه 5 از کتاب jolly phonics 7 در کلاس انجام شد. فعالیت reading به صورت game انجام شد.
تکلیف: دانش آموزانی که تکالیف روز شنبه را انجام ندادند: ویدیو ارسال شده در ایتا مشاهده شود و کلمات موجود در ویدیو در دفتر نوشته شود. Worksheet زیر در دفتر وارد شده،یکبار به صورت سرمشق نوشته شود و دور تصویر آن خط کشیده شود

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: گندمی، آیدا
فعالیت: مبحث counting from 1 to 100 تدریس شد. فعالیت fill the blanks with the correct number برای یادگیری writing و reading اعداد 1 تا 100 انجام شد.

زبان انگلیسی

مدرس: گندمی، آیدا
فعالیت: Vocab, blending,tricky word,sentences,صدا، qu از کتاب phonics 7 تدریس شد. صفحه 3 از کتاب jolly phonics 7 در کلاس انجام شد.
تکلیف: ویدیو ارسال شده در ایتا مشاهده شود و کلمات موجود در ویدیو در دفتر نوشته شود. Worksheet زیر در دفتر وارد شده،یکبار به صورت سرمشق نوشته شود و دور تصویر آن خط کشیده شود.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: گندمی، آیدا
فعالیت: تدریس مبحث light source and it's examples در کلاس کامل شد. دانش آموزان قادر به شناختن light sources هستند: Sun/star/head light is a light source Moon isn't a light source کتاب تا صفحه 21 کامل شد.

زبان انگلیسی

مدرس: گندمی، آیدا
فعالیت: مرور صداهای کتاب jolly phonics 6 انجام شد.board dictationاز صداهای jolly phonics 6 در کلاس گرفته شد. کتاب jolly phonics 6 در کلاس کامل شد و پاسخ های درست چک شد.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: گندمی، آیدا
فعالیت: مبحث numbers pairs for 100،در کلاس تدریس شد
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: