1404/01/23
زبان انگلیسی
مدرس:
حسینی، حنانه سادات
فعالیت:
صفحه 88 مبحث
Vocabulary ( geographical features ) از کتاب ODI 4 تدریس شد.
دانش آموزان با انواع موقعیت های جغرافیایی آشنا شدند.
تکلیف:
دانش آموزان لطفاً صفحه 82 Activity book خود را کامل حل کنند و در پرتال ارسال نمایند.
همچنین دانش آموزان سرمشق بارگذاری شده در پرتال را وارد دفتر زبان خود کرده و کامل نمایند.
ریاضی به زبان انگلیسی
مدرس:
حسینی، حنانه سادات
فعالیت:
مبحث
Determining the likelihood of something happening, e.g.
there is poor chance that it rains today.
It is likely/ unlikely that (it rains today. مرور شد.
صفحه 51 مبحث .... is more/ less/ equally likely. از کتاب mathematics تدریس شد.
1404/01/20
زبان انگلیسی
مدرس:
حسینی، حنانه سادات
فعالیت:
صفحه 86 مبحث
Culture ( charity shop)
از کتاب ODI 4 تدریس شد.
تکلیف:
دانش آموزان صفحه 80 Activity book خود را کامل کنند.
دانش آموزان پروژه مربوط به صفحه 86 کتاب را انجام دهند.
1404/01/19
زبان انگلیسی
مدرس:
حسینی، حنانه سادات
فعالیت:
صفحه 85 مبحث
Social study (advice for shoppers)
از کتاب ODI 4 تدریس شد.
دانش آموزان درباره راه های پس انداز پول صحبت کردند.
تکلیف:
دانش آموزان صفحه 79 Activity book خود را کامل حل کنند.
فردا تمامی Activity book ها چک می شود.
علوم به زبان انگلیسی
مدرس:
حسینی، حنانه سادات
فعالیت:
صفحه 50 مبحث
Explaining the stages in germination of a bean seed
از کتاب science تدریس شد.
تکلیف:
دانش آموزان ویدیو آفلاین مربوط به مبحث
Explaining the stages in germination of a bean seed در کانال ایتا مشاهده کنند.
1404/01/18
زبان انگلیسی
مدرس:
حسینی، حنانه سادات
فعالیت:
صفحه 84 مبحث
Phonics ( _ge,_dge) از کتاب
ODI 4 تدریس شد.
مباحث
How much is it?
How much does it cost?
مرور شد.
تکلیف:
دانش آموزان صفحه 78 کتاب کار خود را کامل حل کنند.
1404/01/17
زبان انگلیسی
مدرس:
حسینی، حنانه سادات
فعالیت:
صفحه 83 مبحث
Writing ( a shop conversation)
از کتاب ODI 4 تدریس شد.
دانش آموزان در کلاس writing مربوط به مبحث shop conversation نوشتند.
تکلیف:
دانش آموزان صفحه 77 کتاب کار خود را کامل حل کنند.
علوم به زبان انگلیسی
مدرس:
حسینی، حنانه سادات
فعالیت:
صفحه 49 مبحث
Identifying different parts of a seed از کتاب science تدریس شد.
دانش آموزان در دفتر خود دانه را کشیدند و بخش های مختلف آن را نشان دادند.