1403/07/23
زبان انگلیسی
سلوکی، نوشین
صفحه 15 کتاب ODI2 مربوط به grammar
(there is/there are/there isn't/there aren't)
تدریس شد.
There isn't a park but there's a school.
There isn't a hospital but there's a shop.
دانش آموزان صفحه 13 کتاب Activity book را انجام بدهند.
فایل آپلود شده در دفتر زبان وارد و یا پرینت گرفته و انجام شود.
ریاضی به زبان انگلیسی
سلوکی، نوشین
صفحه 7 و 8 کتاب mathematics مرور شد. مبحث Ones,tens, hundreds تدریس شد. دانش آموزان میتواند 3 digit numbers را بخوانند.
1403/07/22
زبان انگلیسی
سلوکی، نوشین
مبحث story از کتاب ODI 2 صفحه 14 تدریس شد
صفحه 12 activity book حل شود
و دانش آموزان یک بار از روی story صفحه 14 در دفتر زبان بنویسید.
1403/07/21
زبان انگلیسی
سلوکی، نوشین
مبحث grammar از کتاب ODI2 صفحه 13
How many ..... (books) are there?
There's one book.
There are four books.
تدریس شد.
صفحه 11 Activity book حل شود
دانش آموزانی که صفحه 1 تا 10 activity book را دوباره حل کنند،کارت امتیاز خواهند گرفت.
ریاضی به زبان انگلیسی
سلوکی، نوشین
مبحث reading addition and subtraction sentences از کتاب mathematics تدریس شد.
دانش آموزان با مفهوم minus, plus and equals آشنا شدند.
دانش آموزان با توجه به تصویر،عملیات جمع یا تفریق رو انجام داده و آن را با توجه به مدادشمعی های بالا با مداد رنگی رنگ کنند.
1403/07/18
زبان انگلیسی
سلوکی، نوشین
صفحه 13 ODI مربوط به Places in town تدریس شد.
استفاده از How many برای شمارش تدریس شد.
?How many (mice) are there
There are (three) (mice)
How many( lorries) are there?
There are( nine) lorries
کتاب activity book صفحه 10 انجام شود و دو صفحه آپلود کاربرگ در دفتر زبان وارد و یا پرینت گرفته شود.
همچنین ویدئو ارسالی در منزل تماشا شود.
1403/07/17
زبان انگلیسی
سلوکی، نوشین
صفحه 12 ODI مربوط به Places in town تدریس شد.
استفاده از How many برای شمارش تدریس شد.
?How many (buses) are there
There are (three) (buses)
دانش آموزان فردا به مناسبت روز جهانی پست یک نامه به دوست خود بنویسید .
همچنین، دانش آموزان می توانند از فایل ارسالی که یک نمونه نامه هست در نوشتن نامه خود استفاده کنند و یا به دلخواه یک نامه نوشته شود.
علوم به زبان انگلیسی
سلوکی، نوشین
صفحه 10 کتاب science مربوط به different kinds of fingerprints و Sorting humans تدریس شد و دانش آموزان با مفهوم similar و different آشنا شدند.