1403/07/25
زبان انگلیسی
سلوکی، نوشین
صفحه 17 کتاب ODI2 مربوط به directions تدریس شد.
دانش آموزان با جمله
How do I get to the hospital,....?
و کلمات
Go straight on
Turn right
Turn left
آشنا شدند.
کتاب activity book صفحه 15 انجام شود
دانش آموزان سرمشق های داده شده در دفتر زبان را بنویسند و دانش آموزانی که سرمشق های شان را تکمیل نکرده اند تا شنبه انجام و تحویل دهند.
1403/07/24
زبان انگلیسی
سلوکی، نوشین
صفحه 16 کتاب ODI 2 مربوط به phonics ch and sh تدریس شد.
دانش آموزان با صدای ch and sh آشنا شدند.
Shop, shellfish, smash,vanish and chips, chop, chopsticks, chalk
صفحه 14 کتاب کار حل شود.
تمام فایل های آپلود شده هفته گذشته در دفتر وارد شده و حل شود و برای فردا آورده شود.
دانش آموزان برای فردا حتما کتاب،کتاب کار و notebook خود را تا صفحه 14 کامل کرده و به همراه داشته باشندحتما چک شده و در صورت عدم همراه داشتن نمره منفی تکالیف برای دانش آموزان ثبت میشود.
علوم به زبان انگلیسی
سلوکی، نوشین
مطالب تدریس شده مرور و تمرین شد
Living things
Nonliving things
Everything that is alive can,move,grow, produce younge
1403/07/23
زبان انگلیسی
سلوکی، نوشین
صفحه 15 کتاب ODI2 مربوط به grammar
(there is/there are/there isn't/there aren't)
تدریس شد.
There isn't a park but there's a school.
There isn't a hospital but there's a shop.
دانش آموزان صفحه 13 کتاب Activity book را انجام بدهند.
فایل آپلود شده در دفتر زبان وارد و یا پرینت گرفته و انجام شود.
ریاضی به زبان انگلیسی
سلوکی، نوشین
صفحه 7 و 8 کتاب mathematics مرور شد. مبحث Ones,tens, hundreds تدریس شد. دانش آموزان میتواند 3 digit numbers را بخوانند.
1403/07/22
زبان انگلیسی
سلوکی، نوشین
مبحث story از کتاب ODI 2 صفحه 14 تدریس شد
صفحه 12 activity book حل شود
و دانش آموزان یک بار از روی story صفحه 14 در دفتر زبان بنویسید.
1403/07/21
زبان انگلیسی
سلوکی، نوشین
مبحث grammar از کتاب ODI2 صفحه 13
How many ..... (books) are there?
There's one book.
There are four books.
تدریس شد.
صفحه 11 Activity book حل شود
دانش آموزانی که صفحه 1 تا 10 activity book را دوباره حل کنند،کارت امتیاز خواهند گرفت.
ریاضی به زبان انگلیسی
سلوکی، نوشین
مبحث reading addition and subtraction sentences از کتاب mathematics تدریس شد.
دانش آموزان با مفهوم minus, plus and equals آشنا شدند.
دانش آموزان با توجه به تصویر،عملیات جمع یا تفریق رو انجام داده و آن را با توجه به مدادشمعی های بالا با مداد رنگی رنگ کنند.