فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه نیروی هوایی تهران
کلاس: ُStarters 24

زبان انگلیسی

مدرس: سلوکی، نوشین
فعالیت: صفحه 24 مربوط به Reading تدریس شد.
تکلیف: صفحه 22, Activity book انجام شود.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: سلوکی، نوشین
فعالیت: مبحث Animals that eat meat/Animals that eat plants تدریس شد. Shark,lion,... eats meat Horse,giraffe,...eats plants.

زبان انگلیسی

مدرس: سلوکی، نوشین
فعالیت: گرامر صفحه 23 مربوطه به Would you like (Pizza/Kebab/Gheimeh)? + Yes,I would. - No,I wouldn't. I'd like تدریس شد.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: سلوکی، نوشین
فعالیت: مبحث Telling the time از کتاب Math تدریس شد. What time is it?=What's the time? It's nine O'clock It's a quarter past ten It's a quarter to eleven It's half past eight.

زبان انگلیسی

مدرس: سلوکی، نوشین
فعالیت: گرامر صفحه 23 مربوطه به Would you like (a T-shirt)? + Yes,I would. - No,I wouldn't. تدریس شد.
تکلیف: لطفا Activity book صفحه 21 انجام شود. پاسخ کاربرگ در دفتر زبان نوشته شود. لطفا پرینت گرفته نشود لطفا پرینت گرفته نشود.

زبان انگلیسی

مدرس: سلوکی، نوشین
فعالیت: مبحث clothes از کتاب ODI2 تدریس شد. It's a shirt. It's a coat. It's a jumper. These are glasses. It's a cap. These are boots. These are pyjamas. These are trainers
تکلیف: لطفا Activity book صفحه 20 انجام شود.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: سلوکی، نوشین
فعالیت: مبحث Sorting animals based on whether or not they live in the see /have legs.

زبان انگلیسی

مدرس: سلوکی، نوشین
فعالیت: مبحثgrammar تمرین شد. What are you wearing? I'm wearing blue dress and black socks. What is he/she wearing? He is wearing brown shoes. She is wearing a white T-shirt and orange trousers. داشن آموزان می توانند به جملات زیر پاسخ دهند. What are you wearing? What is she/wearing?
تکلیف: Activity book صفحه 19 انجام شود.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: سلوکی، نوشین
فعالیت: مبحث Half past,O'clock وa quarter after از کتاب Mathematics تدریس شد. دانش آموزان با جملات It's eleven O'clock ,...It's half past five It's a quarter after nine,... آشنا شدند.
تکلیف: کاربرگ ارسالی در دفتر زبان نوشته و پاسخ داده شود.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: