فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: ابن سینا

ریاضی دوم

مدرس: جعفری، سمیرا
فعالیت: ریاضی جمع و تفریق به روشهای مختلف کار شد .صفحه 10 و 11 کتابای کار شد .
تکلیف: کاربرگ که در دفتر چسبانده شده حل شود .

فارسی دوم

مدرس: جعفری، سمیرا
فعالیت: درس مسجد محله ما به کمک فیلم آموزشی و پاور تدریس شد.
تکلیف: از روی کلمات مهم درس سه باربنویسید با به رنگ های قرمز و آبی و سیاه بنویسید. معنی لغات را در دفتر لغت و معنی بچسبانید وبچه هابخوانند. روان خوانی ومعنی لغات کارشود.

املا دوم

مدرس: جعفری، سمیرا
فعالیت: املا توپی گفته شد و بچه ها با بازی املا و جمله سازی انجام دادند.
تکلیف: ندارند

مهارت اجتماعی

مدرس: صادقی، مهتا
فعالیت: با سلام و احترام مرور جلسه اول تا سوم (یادآوری و عمل کردن به رفتار های صحیح و ناصحیح ، اتیکت کلمات جادویی متشکرم ، لطفا، بفرمایید، خواهش میکنم ، ببخشید، معذرت خواهی میکنم و تمرین مراحل عذر خواهی و تعارف کردن ) یادگیری نحوه ی خداحافظی و مراقب خودت باش.
تکلیف: با سلام دانش آموزان مهارت هایی که یاد گرفتند را به کار ببرند.

ریاضی دوم

مدرس: جعفری، سمیرا
فعالیت: ساخت اعداد به صورت شاخه ای آموزش داده شد.مثلا با سه رقم 5و 7و 9 هر چقدر میتوانید عدد دو رقمی بسازید.لطفا نمونه این تمرین در خانه کار شود .و همچنین ساخت اعداد با کارت . لطفا هر روز کتاب ریاضی در کیف بچه ها باشد.
تکلیف: کاربرگ هایی که داده شده حل شود و حتما اسم داشته باشد و شنبه به مدرسه بیاورند .بچه هایی که پوشه دکمه دار ندارند ،شنبه باخود مدرسه بیاورند .2. کتاب نگارش صفحه 18 و 19 حل شود.

علوم دوم

مدرس: جعفری، سمیرا
فعالیت: کتاب کار علوم کار شد. درباره آزمایشگاه مطلبی عرض کنم .چون همه درسهای علوم نیاز به آزمایشگاه ندارد .تنها زمانی که درس جدید داده می شود بچه ها به آزمایشگاه می روند .و هفته های دیگر خود معلم به صلاح دید درسی را جایگزین می کند .دلیل آوردن آزمایشگاه در برنامه صرفا جهت رزرو آزمایشگاه برای کلاس مربوطه می باشد .
تکلیف: ندارند

فارسی دوم

مدرس: جعفری، سمیرا
فعالیت: پیک بید پا با هدف افزایش سواد خواندن ، درک مطلب انجام شد.
تکلیف: ندارند

زیبانویسی

مدرس: پیرقدیم، میترا
فعالیت: ص6و7 تدریس شد.
تکلیف: ص7 تمرین و تکمیل شود.

رایانه

مدرس: فرخی، فرید
فعالیت: آشنایی با کامپیوتر(اجزای آن) و کاربردهای آن
تکلیف: کشیدن یک نقاشی از یک کامپیوتر قابل دسترس در منزل

ریاضی دوم

مدرس: جعفری، سمیرا
فعالیت: ریاضی جمع و تفریق با ابزارهای مختلف آموزش داده شد .
تکلیف: 1. از عدد 36 تا 96 ده تا ده تا بنویس.2.تفریق های زیر رابا شکل انجام دهید( 10_4)(9_5)(12_5)

علوم دوم

مدرس: جعفری، سمیرا
فعالیت: تدریس علوم درس مشاهده و زنگ علوم کامل شد .
تکلیف: کتاب کار علوم صفحه 14 و15 و16 حل شود.

فارسی دوم

مدرس: جعفری، سمیرا
فعالیت: کتاب کار فارسی تمرین شد
تکلیف: دفتر املا تحویل داده شد لطفا امضا کنید .و به مدرسه بفرستید

هنر دوم

مدرس: ایروانی، سارا
فعالیت: با سلام در این جلسه دانش آموزان با استفاده کاغذرنگی و مدادرنگی کلاژ روباه را درست کردند و زمینه را رنگ آمیزی کردند.
تکلیف: لطفاً برای جلسه آینده دانش آموزان دفتر نقاشی و مدادرنگی همراه داشته باشند. در صورتی که به مدرسه تحویل دادند نیاز به تهیه مجدد نیست. ممنونم

سواد مالی

مدرس: نادری، نرگس
فعالیت: در شروع کلاس کلیپی آموزشی برای دانش آموزان پخش شد. در مورد کلیپ توضیحات مربوطه ارائه شد. -معلم از دانش آموزان سوال می کند، پول توجیبی چیست؟ -خوراکی مدرسه را با پول توجیبی خودتان می خرید یا پدر مادر شما برایتان خوراکی می گذارند؟ -آیا پول توجیبی می گیرید؟ -پول توجیبی روزانه می گیرید یا هفتگی یا ماهانه؟ -برای خرج کردن پول توجیبی خود فکر می کنید؟ -به نظر شما تمام پول توجیبی را باید یکمرتبه خرج کرد؟ -فعالیت کلاسی را با استفاده از پاور پوینت و با بررسی موردی به کمک دانش آموزان حل می گردد. -ایجاد یک فروشگاه با اقلام کاغذی ، دادن مقداری پول توجیبی به یکی از دانش آموزان و بررسی نحوه خرج کردن. ادامه بازی و شرکت بقیه دانش آموزان به جلسه بعد واگذارشد.
تکلیف: 1-گوش دادن به کتاب صوتی اولین پول توجیبی من و نتیجه گیری دانش آموزان در صورت دسترسی 2-انجام تکلیف جلسه گذشته برای دانش آموزانی که انجام نداده اند آخرین فرصت هفته آینده( شعار پشت اسکناس ده هزار تومانی و شعار پشت اسکناس پنج هزار تومنی)

مهارت زندگی

مدرس: احمدی زاده، فرزانه
فعالیت: کمک کردن به دیگران در خانه و مدرسه (همدلی کردن )
تکلیف: از امروز (سه شنبه تا دوشنبه هفته بعد ) هر روز یک کمک به والدین انجام دهید و لیست کنید و جلسه بعد همراه داشته باشید . مثال: سه شنبه : آماده کردن میز شام چهارشنبه : انجام دادن تکالیف به تنهایی

بازی دبستانی

مدرس: جعفری، سمیرا
فعالیت: بازی دبستان .بازی پاس دادن با توپ با هدف آموزش بازی گروهی و یادگیری قواعد بازی انجام شد.
تکلیف: ندارند
فعالیت: باسلام.به اطلاع می رسانیم کارگاه آموزش خانواده با موضوع سلامت روانی کودکان با سخنرانی خانم دکتر سیما فردوس ، جهت مشاهده و استفاده اولیای گرامی ، شنبه 23 مهر ساعت 18:00 در پرتال علوی قسمت پخش زنده برگزار می گردد.

ریاضی دوم

مدرس: جعفری، سمیرا
فعالیت: حل مسئله به روشهای مختلف آموزش داده شد. از روش رسم شکل و رسم چوب خط و محور
تکلیف: تمرین های وارد شده در دفتر تلاش حل شود. 1-برای اعداد داده شده با دسته های ده تایی ویکی شکل بکشید ودر جدول ارزش مکانی قراردهید، به عدد و حروف بنویسید( 29،54،71،86) 2-بگو چه عددی هستم ( یکانم 5 ودهگانم 3تابیشتر از یکانم هست) 3-ازعدد 25 پنچ تا پنج تا بشمار تا به عدد 60 برسی4-از عدد10 شمارش 10 تا 10 تا انجام بده تا به عدد 90 برسی 5-روی محور اعداد حاصل (4-2+6) و (3-3+9)و (5+12) رابدست آورید.

فارسی دوم

مدرس: جعفری، سمیرا
فعالیت: درس کتابخانه کلاس ما به صورت کامل تدریس شد. واژه اموزی و بیاموز و بگو تدریس شد.
تکلیف: کلماتی که ِ ربط (کسره ربط) یا ِ دوستی (کسره دوستی) دارد را از درس کتاب خانه کلاس ما پیدا کنید و در دفتر تلاش بنویسید. مثل کلاسِ ما. واردِکلاس

املا دوم

مدرس: جعفری، سمیرا
فعالیت: از درس کتاب خانه کلاس ما املانوشتند.
تکلیف: لطفادفتر املا ملاحظه شود و امضا کنید واگر کلمه ای را اشتباه نوشتند تصحیح شود و باآن کلمه چمله بسازند.

قرآن دوم

مدرس: جعفری، سمیرا
فعالیت: قران درس اول کامل تدریس شد. وعلامت ساکن والف مقصوره (ا کوچولو) مثل هذا تدریس شد.
تکلیف: روانخوانی درس اول کارشود.

بازی استراتژیک

مدرس: علی محمدی، صدف
فعالیت: با سلام و احترام ابتدا به کلاس رفته و تقاضای نظم و برقراری آرامش را به وجود آورده شروع حضور و غیاب دانش آموزان قمقمه های آب روی میز و ایجاد تشکیل صف منظم جهت رفتن به حیاط مدرسه جهت بازی های ریتمیک ایجاد دایره جهت قرارگیری برای شروع حرکات ریتمیک و صرفا جهت دیدار همه دانش آموزان با همدیگر ابتدا وارم آپ جهت گرم کردن برای جلوگیری از گرفتگی عضلات بدن بازی بادی پرکاشن جهت هماهنگی دست با بدن بازی دست و چرخش همراه با چوبک جهت هماهنگی و شناخت بهتر ریتم با استفاده از حرکت های دست و بدن وقت جهت نوشیدن آب و استفاده از سرویس بهداشتی ایجاد صف منظم جهت بازگشت به کلاس مربوطه
تکلیف: تکلیف ندارند
فعالیت: با سلام و احترام به اطلاع اولیا گرامی میرسانیم، روز سه شنبه 19 مهر ماه، جشن تولد کلیه متولدین شهریور و مهر ماه در دبستان برگزار خواهد شد. روش اجرای این جشن، بدین ترتیب می باشد که دکور با تم تولد در حیاط دبستان اجرا و در زنگ تفریح همکاران با پخش آهنگهای تولد، جشن برگزار خواهد نمود. اولیا گرامی متولدین شهریور و مهر ماه در صورت تمایل می توانند، با هماهنگی معلم پایه، اقدام به تهیه اقلام پذیرایی از دانش آموزان همکلاسی خود نمایند. لازم به تذکر است، اولیا به هیچ عنوان اجازه ارسال کیک تولد و غذاهای ناسالم برای پذیرایی ندارند. پذیرایی کیک در دبستان، مغایر با پروتکلهای بهداشتی می باشد و در فضای دبستان امکانپذیر نیست. پذیرایی صرفا با انواع خوراکیهای سالم بسته بندی از قبیل بیسکوییت، آبمیوه و پاستیل و به تعداد نفرات هر کلاس انجام می شود. اولیا متولدین هرماه می توانند اقلام پذیرایی کلاس خود را زمان ورود به دبستان به معلم پایه تحویل دهند تا در کلاس پذیرایی انجام شود.

ریاضی دوم

مدرس: جعفری، سمیرا
فعالیت: کتاب کار ریاضی عدد و رقم سودوکو کار شد .
تکلیف: کتاب کاریابی صفحه 14 و 15 در منزل حل شود .و درس نامه صفحه 16 و17 کامل مطالعه شود.کتابهاراهمراه بچه هافردا به مدرسه بفرستید.

علوم دوم

مدرس: جعفری، سمیرا
فعالیت: درس اول تدریس شد و بچه ها به صورت گروهی به حیاط رفتند و به مشاهده پرداختند یادداشت برداری کردند.
تکلیف: ندارند

فارسی دوم

مدرس: جعفری، سمیرا
فعالیت: نداشتند.
تکلیف: کتاب نگارش صفحه ی 16 و17 حل شود . یک املاازدرس کتاب خانه کلاس مابنویسند. حتما معنی لغات کار شود پرسیده میشود ،غلطهای املایی جلسه پیش تمرین شود و حتما دفتر املا را فردا همراه بچه هابفرستید .اونهایی که دفترشان را نیاوردند فردا بیاورند .

هدیه‌های آسمان دوم

مدرس: جعفری، سمیرا
فعالیت: درس دوم پرنده ها چه می گویند تدریس شد .
تکلیف: ندارند

هنر دوم

مدرس: ایروانی، سارا
فعالیت: با سلام دانش آموزان امروز با استفاده از کاغذرنگی و مدادرنگی و اوریگامی کلاژ روباه را درست کردند و کارها را به منزل بردند.
تکلیف: لطفابرای جلسه آینده دانش آموزان دفتر نقاشی و مدادرنگی همراه داشته باشند. ممنون
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: