فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: ابن سینا

ریاضی دوم

مدرس: جعفری، سمیرا
فعالیت: امروز مرور جمع و تفریق به روش تقریبی انحام شد. فصل سوم ریاضی اشنایی با اشکال هندسی تدریس شد و با ضلع و گوشه اشنا شدند.
تکلیف: کاربرگ ارسالی انجام شود.

فارسی دوم

مدرس: جعفری، سمیرا
فعالیت: واژه سازی درس کوشا و نوشا تدریس شد و روان خوانی درس انجام شد. بچه ها ضرب المثلهایی را که نوشته بودند را در کلاس خواندند.
تکلیف: کتاب نگارش صفحه 42 و 43 انجام شود.

نگارش دوم

مدرس: جعفری، سمیرا
فعالیت: کتاب نگارش صفحه 40 و 41 انجام شد با ساخت سوال برای جدول اشنا شدند. کتاب کارفارسی انجام شد.
تکلیف: ندارند.

سرود

مدرس: صدر بایگی، فرحناز
فعالیت: باسلام و احترام جلسه امروز تکرار و تمرین سرود صدای نور
تکلیف: دانش آموزان عزیز خواهشمندم برای جلسه آینده متن سرود حفظ شود باتشکر

مهارت اجتماعی

مدرس: صادقی، مهتا
فعالیت: با سلام و احترام جلسه امروز تدریس پارت سوم اتیکت میز غذاخوری همراه با پاور پوینت ، ویدئو ، پرسش و پاسخ بارش فکری، نحوه ی درست گرفتن کارد و چنگال(کاتلری) یادگیری نکات مهم هنگام غذا خوردن.
تکلیف: دانش آموزان هنگام خوردن یک وعده غذایی از خود فیلم بگیرند ،کارد و چنگال را درست بگیرند و نکاتی که هنگام غذا خوردن را یاد گرفته اند را توضیح دهند.

ریاضی دوم

مدرس: جعفری، سمیرا
فعالیت: امروز مرور فصل تمرین شد و جمع و تفریق تقریبی دوباره تمرین شد.
تکلیف: کاربرگ ارسالی دردفترنوشته شود.

فارسی دوم

مدرس: جعفری، سمیرا
فعالیت: مرور ضرب المثلهای جلسه پیش درباره درس نوشته بودند .انیمیشن ایجاد انگیزه درباره از این شاخه به اون شاخه پریدن گذاشته شد .روان خوانی درس کوشا نوشا انجام شد و زیر کلماتی که ارزش املایی داشت خط کشیدند.
تکلیف: از روی کلماتی که زیر آنها کشیدین سه بنویسید. یک املا از درس اول ادرس کوشا نوشا به والدین خود بگویید و صحیح کنید .ایندفعه نوبت والدین است که املا بنویسند .(والدین عزیز لطفا به هیچ وجه نشانه های چند شکلی را اشتباه ننویسید .فقط میتوانید دندانه نقطه و تشدید...کم یا زیاد بگذارید ،) والدین عزیز حتما ویس من را گوش کنید . بچه ها جونم از روی درس روان خوانی کنید وبرای من ویس بفرستید.

ریاضی دوم

مدرس: جعفری، سمیرا
فعالیت: امروز ریاضی مرور و تمرین جمع و تفریق فرایندی به کمک جدول را داشتیم. داستان تقریب دوباره تعریف شد. وجمع و تفریق تقریبی آموزش داده شد.
تکلیف: صفحه 33 کتاب ریاضی کامل شود. مرور فصل صفحه 34 و 35 را بنویس. لطفا مرور فصل حتما به تنهایی و بدون کمک والدین انجام شود. فعالیتهایی را که در کلاس نوشتی را برای من بفرست.

فارسی دوم

مدرس: جعفری، سمیرا
فعالیت: فیلم ضرب المثل قطره قطره جمع گردد وانگهی دریا شود را دیدند و درباره ضرب المثل صحبت شد. ساخت جمله با کلمات به هم ریخته تمرین شد.
تکلیف: تکلیف فارسی:5 ضرب المثل پیدا کن با خط زیبا روی برگه ی A4بنویس و برای هرکدام تصویر مرتبط بکش(معنی و پند آن ها را یاد بگیر و آماده باش که در کلاس برای همکلاسی هایت تعریف کنی.)
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: