فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: ابن سینا

ریاضی دوم

مدرس: جعفری، سمیرا
فعالیت: تدریس ساعت و اشنایی با ساعت مانده و گذشته انجام شد و راهبردهای حل مساله بررسی شد. دقت بفرمایید دانش آموزان برای حل مساله حتما باید 5 مرحله را پشت سر بگذارند 1.مرحله اول خواندن مساله با دقت 2.مرحله دوم خط کشیدن زیر اعداد 3.مرحله سوم حدس زدن اینکه از جمع یا تفریق باید استفاده کنند. 4.مرحله چهارم نوشتن عبارت 5.مرحله پنجم نوشتن جلونویسی
تکلیف: ساعتهای خواسته شده را روی ساعتی که در دفتر بچه ها نوشته شده نشان دهید کاربرگ ارسالی را حل کنند.کاربرگها داخل دفتر بچه ها است

علوم دوم

مدرس: جعفری، سمیرا
فعالیت: آشنایی با انواع دماسنج و اینکه دما چیست نحوه تشخیص دما به کمک دماسنج آشنا شدند و کاربرگ مربوطه انحام شد.
تکلیف: به منظور تثبیت یادگیری درس آهن ربا لطفا بچه ها به کمک کاغذ یا مقوای رنگی چند ماهی رنگارنگ درست کنند و گیره ی کاغذی به دهان ماهی ها بچسبانند و به کمک نی یا چوب قلاب ماهیگیری بسازند و به نخ قلاب آهنربا بچسبانند و تا روز دوشنبه با خود به مدرسه بیاورند

مهارت زندگی

مدرس: علوی، زهره
فعالیت: توضیح در مورد تفاوت‌های فردی در زمینه ویژگی ها و توانمندی های فردی دانش آموزان در گروه های 4 نفری تقسیم شدند و هر گروه یک پوستر تحت عنوان دیوار دوستی تهیه کرد. هر دانش آموز در برگه a5 خودش و توانمندی های فردی اش را رسم کرد و در نهایت روی پوستر نصب کردند.
تکلیف: از پسر گلم بخواهید توانمندی های فردی خودش یا اعضای خانواده رو بگوید و در مورد این ویژگی یا توانمندی صحبت کنید.

فارسی دوم

مدرس: جعفری، سمیرا
فعالیت: املا خلاق داشتند. بچه ها روی بادکنک املا نوشتند.
تکلیف: یک صفحه املا از درس خوا استثنا و استثنا بنویسید.

زنگ تفریح

مدرس: جعفری، سمیرا
فعالیت: امروز دستپخت سالاد میوه داشتند. بچه ها میوه ها را خرد کرده و با عسل ترکیب نموده و میل مردند. هدف مهارت درست چاقو در دست گرفتن و تقویت ماهیچه های کوچک دست.

ریاضی دوم

مدرس: جعفری، سمیرا
فعالیت: با عرض سلام و احترام امروز ریاضی الگویابی کار شد با انواع الگوهای شکلی وعددی و ریتمیک آشنا شدند و برای خود الگو ساختند.
تکلیف: لطفا الگو های زیر را در دفتر بنویسید و ادامه دهید.

مهارت زندگی

مدرس: علوی، زهره
فعالیت: مرور احساسات با بازی روی برگه های کوچک مصداق های احساسات مثبت و منفی نوشته شده و در اختیار دانش آموزان قرار می گیره تا بر اساس آنچه نوشته شده است احساسشون رو نشون بدن مثلا دوستم خوراکیم رو ازم گرفت... و بعد از تشخیص احساس توسط دیگر دانش آموزان راه های پیشنهادی مقابله با اون احساس و کنترلش رو به روش بارش فکری بیان کردیم.
تکلیف: لطفا این بازی را در منزل با فرزندان خود انجام دهید.

علوم دوم

مدرس: جعفری، سمیرا
فعالیت: با عرض سلام و احترام اوقاتتون به خیر و نیکی و عزاداری هاتون قبول. امروز تدریس و مرور مبحث اهن ربا داشتند و با اشکال مختلف آهن ربا آشنا شدند و با اجسامی که جذب ذهن ربا میشود وجذب نمیشود آشنا شدند.
تکلیف: کاربرگی که در دفتر چسبانده شده را انجام دهند. فایلی ارسال می شود لطفا توسط بچه ها روان خوانی شده و به صورت ویس ارسال شود و یک دیکته از متن ارسالی نوشته شود.

فارسی دوم

مدرس: جعفری، سمیرا
فعالیت: داستان یک توپ برای همه و داستان تصویری جنگل برای همه برای بچه ها خوانده شد و بچه ها به سوالات مربوطه پاسخ دادند.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: