فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: ابن سینا

ریاضی دوم

مدرس: جعفری، سمیرا
فعالیت: با عرض سلام و احترام امروز بچه ها با اعداد آشنا شدند. به این صورت که با دست راست یک عدد انتخاب کرده و در قسمت دهگان و با دست چپ یک عدد انتخاب کرده ودر قسمت یکان وذاشتند عدد ساخته شده را با چوب خط نشان داده و در جدول ارزش مکانی قرار دادند و به عدد و حروف نوشتند.
تکلیف: عددهای زیر را به حروف نوشته و در جدول ارزش مکانی قرار دهید و برای انها شکل بکشید (برای کشیدن ده تایی ها میتوانید از یک مستطیل بزرگ که روی آن 10 نوشتید و به جای یکی ها از مستطیل ها کوچک استفاده کنید) 87_53_64_19_96 لطفا بچه ها یک دفتر خط دار همراه خود داشته باشند و تکالیف کلاسی و تابستانه را در آن بنویسند

مهارت زندگی

مدرس: علوی، زهره
فعالیت: زرافه قلب بزرگی داره که می تونه چیزهای زیادی رو توش نگه داره... شما هم توی قلبت چیزها و افراد زیادی رو نگه می داری که باید مراقبشون باشی. در کلاس نقاشی قلب زرافه رو کشیدیم و در مورد چیزهایی که دوست داریم صحبت کردیم.
تکلیف: لطفا کودک خود را ترغیب کنید که در مورد علایق خود فکر کند و او را تشویق به دوست داشتن اطرافیان کنید. می توانید در مورد ویژگی های دوستانش سوال بپرسید و اینکه چرا او را دوست دارد؟

علوم دوم

مدرس: جعفری، سمیرا
فعالیت: با عرض سلام و احترام درباره چرخه آب صحبت شد و انیمیشن مربوطه نمایش داده شد و به کمک نمایش عروسکی درباره چرخه آب توضیح دادیم و کاردستی چرخه آب را درست کردند
تکلیف: کاربرگ ارسالی را انجام دهید و حتما یکشنبه با خود به مدرسه بیاورید.

فارسی دوم

مدرس: جعفری، سمیرا
فعالیت: داستان سوپ میخ با هدف درک مطلب برای بچه ها خوانده شد.
تکلیف: از بچه ها بخواهید داستان خوانده شده در کلاس را برای شما تعریف کند.

زبان انگلیسی

مدرس: دلوی، شقایق
فعالیت: امروز Greeting مرور شد.فونیکس 1 تا پایان فونیکس 4 مرور شد.بچه ها حتما هنگام حروف خوانی باید فرق اسم حرف و صدای حرف را بدانند.مثلا: the name is S_the sound is[s] دفتر ها چک و امضا شد.عزیزان لطفا سرمشق ها را خود بچه ها با مداد بنویسند به جهت چک کردن دست خط و بین 3 خط نویسی.روی دفتر حتما اسم پسرها درج شود.دفتر هر روز آورده شود.سپاس از همکاری شما
تکلیف: برای روز یکشنبه با کلمات زیر جمله بسازید: Train//play//skate//goat//snow//rose//tie//like//fight// sea//bee//horn//sing

زنگ تفریح

مدرس: جعفری، سمیرا
فعالیت: با عرض سلام و احترام امروز بچه ها اردو قلعه سحر آمیز پارک ارم رفتند . و بعد از پارک خمیر بازی کردند.
تکلیف: بچه ها لطفا فردا حتما قیچی نوک گرد و مداد رنگی همراه داشته باشند.بچه هایی که عکس و خمیر بازی نیاوردند حتما تا فردا با خود بیاورند،

فارسی دوم

مدرس: جعفری، سمیرا
فعالیت: با عرض سلام و احترام ابتدا حروف به هم ریخته روی تخته نوشته شد و بچه ها باید با ان حروف کلمه می ساختند و دردفتر می نوشتند. بازی دوم روی توپ کلماتی نوشته شده بود و کلمات در سبد گذاشته شد معلم کلمه ای را میخواند بچه هاتوپی که کلمه خدانده شده روی ان نوشته را پیدا میکنند و به سبد دیگری پرتاب میکنند. هر کس که توپ را در سبد بیاندازد برنده میشود.
تکلیف: تکلیف ندارند

زبان انگلیسی

مدرس: دلوی، شقایق
فعالیت: امروز،مطلب احوالی پرسی (greeting) مرور شد.همچنین از فونیکس 1 تا 3 تمامی حروف به شکل زیر مرور شد: The name is S_The sound is_____ بچه ها حتما باید اسم و صدای حروف را بیان کنند.کاربرگ کلاسی مرتبط با فونیکس 1 تا 3 حل شد.از فردا داستان خوانی خواهیم داشت.تکرار و تمرین در منزل حتما انجام شود.
تکلیف: برای روز چهارشنبه این کاربرگ حل شود.توجه کنید،برگه به هیچ عنوان پرینت گرفته نشود.با توجه به تصویر جای خالی را پر کرده،سپس جمله کامل و تصویر را در دفتر 3 خط وارد کنید.(علت پرینت نگرفتن برای چک کردن دست خط و formation بچه ها است.ممنون از توجه و همکاری شما.)_چهارشنبه دفتر ها چک خواهد شد.

زنگ تفریح

مدرس: جعفری، سمیرا
فعالیت: از آنجایی که بچه ها فردا اردو دارند قمقمه آب با درج نام و نام خانوادگی همراه داشته باشند. بازی ساختنی بچه‌های به کمک لیوان و چوب بستنی برج ساختنداین بازی با هدف تقویت مهارتهای ریز حرکتی و دقت و تمرکز وانجام کار گروهی انجام شد.

خلاقیت

مدرس: ایروانی، سارا
فعالیت: این جلسه دانش آموزان با توجه به طرح درس که آموزش نقاشی شخصیت های کارتونی بود،شخصیت گارفیلد را یاد گرفتند و کشیدند.
تکلیف: لطفا برای جلسه آینده دانش آموزان دفتر نقاشی و مدادرنگی همراه داشته باشند. ممنونم

ریاضی دوم

مدرس: جعفری، سمیرا
فعالیت: با عرض سلام و احترام امروز بیشتر جنبه یخ شکن داشت .معرفی بچه ها و آشنایی با قانون های کلاس به کمک نمایش عروسکی و بازی .
تکلیف: لطفا یادداشتهای بچه ها را چک کنید .بچه ها حتما قیچی نوک گرد و چسب و مداد رنگی همراه داشته باشند . یک قطعه عکس 3در 4 همراه بچه ها باشد. خمیر بازی ها حتما در ظرف باشد.

زبان انگلیسی

مدرس: دلوی، شقایق
فعالیت: با عرض سلام و ضمن تبریک سال تحصیلی جدید.اولیای عزیز امروز مبحث Greeting (احوال پرسی)تدریس شد.بچه ها باید این سوال و جواب ها را تمرین کنند.1.what is your name?2.what is your last name?___حتما در جواب سوال ها جمله کامل بگویند.عزیزان فردا دفتر 3 خط حتما همراه بچه ها باشد.ضمنا یک مداد به عنوان هدیه خوش آمدگویی تقدیم پسران عزیزم شد.
تکلیف: تکلیف ندارند اما مطالب شفاهی حتما تمرین شود.

مهارت زندگی

مدرس: علوی، زهره
فعالیت: معرفی مدرس و دانش آموزان. بیان قوانین کلاس و تمرین قوانین توسط دانش آموزان بیان یک ویژگی مثبت و منفی و صحبت در مورد خلق های مثبت و منفی انجام شد. شناخت احساس خشم و مدیریت خشم تحت عنوان بازی قله خشم انجام شد. تقویت مهارت های شنیداری و همزمانی استفاده از مهارت شنیداری و حرکتی (تلفیق بازی و شمارش اعداد) انجام شد. بازی ریتم وگیم
تکلیف: تمرین قله خشم جهت تثبیت یادگیری. توجه به ویژگی های اخلاقی مثبت و منفی. دانش آموز با شنیدن عدد 3 روی پا بزند. دانش آموز با شنیدن عدد 5 دست بزند.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: