1400/11/09
ریاضی ششم
لونی، نسیبه
صفحه 94 کتاب درسی حل شد.کار در کلاس ص 85 شماره ا و 2 انجام شد.
یک مکعب مربع به ضلع 3 سانتی متر در دفتر خود بکشید و مساحت و حجم آن را به دست آورید.
یک مکعب مستطیل به ابعاد 7 ، 4 و 2 سانتی متر در دفتر خود بکشید و مساحت و حجم آن را حساب کنید.
فارسی ششم
لونی، نسیبه
حکایت درخت علم تدریس شد.
بررسی معنی و کلمات هم قافیه و قالب شعری آن
در مورد قالب قصیده و غزل و مثنوی و قطعه صحبت شد.
بگردید و پیدا کنید.
یک شعر با قالب غزل
یک شعر با قالب قصیده
در دفتر خود بنویسید.
سپس قافیه های هر شعر را مشخص کنید و بنویسید این شعر درباره چه موضوعی صحبت می کند
مطالعات اجتماعی ششم
لونی، نسیبه
درس 16 در خصوص تولید پوشاک تکمیل شد.
کاربرگه شماره 20 کتاب حل شد.
تمرین های کتاب علوی درس 15 بررسی شد.
درس 15 و 16 به طور کامل خوانده شود
علوم به زبان انگلیسی
هاشمی، سمانه
دوره مطالب تدریس شده.
Pages *8, 11, 14, 16, 22, 23, 24, 25* of Sci book must be done for the next session .
1400/11/06
ریاضی ششم
لونی، نسیبه
با سلام
فیلمی در خصوص هرم و گسترده مکعب پخش شد.
دانش آموزان هرم ساختند.
یک هرم با قاعده پنج ضلعی بسازید.
گسترده یک مکعب مربع را روی صفحه شطرنجی بکشید به ضلع 6 سانتیمتر مساحت آن را از طریق شمردن مربع های صفحه شطرنجی به دست آورید.
علوم ششم
لونی، نسیبه
درس هشتم در خصوص چرخ دنده ها تکمیل شد.
دانش آموزان دست سازه های خود را نشان دادند
فارسی ششم
لونی، نسیبه
درس دهم در مورد مولانا روخوانی شد.
دو بار درس مولانا را بخوانید.
20 کلمه جدید و با ارزش املایی درس را بنویسید.
10 سوال از متن درس طراحی کنید و در دفتر بنویسید
هدیههای آسمان ششم
لونی، نسیبه
درس سفرهای با برکت تدریس شد
1400/11/05
ریاضی ششم
لونی، نسیبه
با سلام ص 89 کتاب ریاضی درسی انجام شد.
5 وسیله نام ببرید که مساحت آن تقریبا 20 سانتی متر باشد.
5 وسیله نام ببرید که مساحت آن تقریبا 8 دسی متر باشد.
5 وسیله نام ببرید که طول آن 5 میلی متر باشد.
5 وسیله نام ببرید که طول آن 3 متر باشد. در دفتر ریاضی بنویسید.
1400/11/04
ریاضی ششم
لونی، نسیبه
با سلام ارزشیابی از سه فصل اول کتاب انجام گرفت جهت آمادگی برای آزمون مداد سیاه
برای فردا کاغذ A4 یا کاغذ رنگی ، قیچی، مداد ، خط کش ، کاغذ شطرنجی همراه داشته باشید.
فارسی ششم
لونی، نسیبه
یک داستان توسط دانش آموز بنیامین محمدی خوانده شد. جهت افزایش دقت شنیداری.
گوش کن و بگو
نداریم
مطالعات اجتماعی ششم
لونی، نسیبه
با سلام درس 15 و 16 در خصوص تولید لباس و پوشاک توسط دانش آموز امیر علی حسین زاده تدریس شد.
درس 15 و 16 به طور کامل خوانده شود.هم کتاب علوی و هم کتاب درسی، سپس تمرین های کتاب علوی درس 15 و 16 حل شود.
مهارت زندگی
رشیدی، فاطمه
سلام و روز بخیر
دوره دروس نیم سال اول با مشارکت دانش اموزان انجام شد.
تکلیف ندارند.
مهارت اجتماعی
قاضی نژاد، نیکو
امروز در مورد آخرین بخش اتیکت وسایل میز غذاخوری صحبت کردیم. پاورپوینت "پایان میز غذا" نمایش داده شد. فیلم و نحوه استفاده درست از کاتلری (قاشق، چنگال و کارد) نمایش داده شد. پاورپوینت پوزیشن های مختلف معنای کاتلری نمایش داده شد. از دانش آموزان خواسته شد کاتلری خود را در پوزیشن صحیح قرار دهند و در صورت امکان با وبکم نشان دهند. در نهایت اسلاید جملات "چه بگوییم" مربوط به میز غذا نشان داده شود و بایدها و نبایدهای رفتارهای مربوط به میز غذا آموزش داده شد.
دانش آموزان عزیز با توجه به آنچه سر کلاس تمرین کردیم، از پوزیشن (وضعیت) های مختلف کاتلری در منزل عکس بگیرید و در پرتال ارسال کنید.