1403/07/14
ریاضی چهارم
دادگر، زهره
با سلام و احترام
به صفحات 9 و 10 کتاب ریاضی با هدف کشف رابطه الگو و راهبرد حل مسئله با روش الگویابی و رسم شکل پاسخ داده شد.
دانش آموزان به فعالیت کلاسی کتاب کار ریاضی صفحه 17 پاسخ دادند.
دانش آموزان با وسایل در دسترس ( چینه، مهره، حبوبات و ...) چند الگو در یک
برگه A4 بسازند و همراه خود به کلاس بیاورند.
به تمرین صفحه 11 کتاب ریاضی پاسخ دهند.
کتاب کار ریاضی از صفحه 18 تا پایان صفحه 20 پاسخ داده شود.(مهلت پاسخ به کتاب کار تا تاریخ1403/07/18)
فارسی چهارم
دادگر، زهره
کلیپ و تصاویری از کوچ حیوانات پخش کردیم.
دانش آموزان با واژه کوچ و علت آن آشنا شدند.
دانش آموزان برای جلسه بعد درس دوم فارسی را پیش خوانی کنند.
مطالعات اجتماعی چهارم
دادگر، زهره
به کتاب کار مطالعات اجتماعی درس اول پاسخ دادیم.
هدیههای آسمان چهارم
دادگر، زهره
درس دوم هدیه آسمانی در قالب نمایش تدریس شد.
زیبانویسی
الهی، شیما
حرف الف وب تدریس وتمرین شد.ماژیک روی پارچه بصورت زیبانویسی نوشتند.
کلمات درس اول و دوم دردفترنوشته شود.
1403/07/11
ریاضی چهارم
دادگر، زهره
به صفحات 7 و 8 کتاب ریاضی پاسخ داده شد.
ارزیابی ریاضی از دانش اموزان انجام گرفت.
دانش آموزان به صفحات 14و 15کتاب کار ریاضی پاسخ دهند.
علوم چهارم
دادگر، زهره
با سلام و احترام
درس دوم علوم (مخلوط ها) با انواع مواد جامد و مایع و گاز و انواع ترکیب آن ها باهمدیگر تدریس شد. دانش آموزان با مخلوط همگن و ناهمگن و مفهوم محلول آشنا شدند و نمونه هایی از آن را خودشان ترکیب کردند.
املا چهارم
دادگر، زهره
املای درس اول به روش تقویت حافظه دیداری گفته شد. به این ترتیب که چند کلمه در زمان مخصوصی نوشته شد دانش آموزان لغات را به خاط سپرده و و در دفتر خود وارد کردند. سپس چند جمله به صورت تقریری گفته شد.
رباتیک
لطفی، زهرا
تحویل پک های رباتیک به دانش آموزان به صورت گروهی و بررسی پک ها جهت کامل بودن و معرفی قطعات رباتیک
رایانه
زارعی، پریسا
آشنایی با کدینگ -مفهوم کد و الگوریتم و باگ و انجام فعالیت کلاسی بخش اول(ساخت پوشه،تغییر نام و کپی کردن اطلاعات) با سیستم
چندین پوشه ساخته آیکون آن را تغییر دهند و محتوای پوشه ها در هر کپی نمایند.
1403/07/10
فارسی چهارم
دادگر، زهره
شعر خبرداغ روانخوانی شد و تمام ابیات معنی شد.
کتاب نگارش درس اول پاسخ داده شد.
دانش اموزانی که درس اول نگارش را کامل نکرده اند، در منزل به این درس پاسخ کامل دهند.
قرآن چهارم
دادگر، زهره
درس قران به صورت نوبتی بین دانش آموزان روان خوانی شد و دانش آموزان نکات جلسه قبل را در قرائت خود رعایت کردند.
هنر چهارم
الهی، شیما
نقاشی از سالمندان کشیدیم.
نقاشی ازپدربزرگ ومادربزرگ کشیده شود.برای زیبانویسی روزشنبه ماژیک ضدآب وپارچه یالباس همراه داشته باشند.
ورزش چهارم
دباغیان، کیارش
تمیرینات استقامت قلبی و عروقی + آموزش تکنیکهای دویدن + بازی
هفته ایی 1-2 جلسه حداکثر 20 دقیقه نرم دویدن-در هنگام دویدن اگر خستگی ایجاد شد با راه رفتن ادامه دهید تا دوباره توان نرم دوی ایجاد شود.نرم دوی یعنی هنگام دوید نفس نفس شدید نداشته باشید و بتوانید باهم صحبت کنید. بعد از اتمام دویدن حرکات کششی انجام شود
هوش و استعداد تحلیلی
دادگر، زهره
باسلام و احترام
به سوالات کتاب کار هوش و استعداد تحلیلی پاسخ داده شد.
دانش آموزان به سوالات11و12کتاب کار پاسخ دهند.
1403/07/09
ریاضی چهارم
دادگر، زهره
با سلام و احترام
عددنویسی تمرین شد و دانش آموزان فعالیت صفحه 5 و6 را پاسخ دادند.
دانش آموزان تمرین های صفحه 7 کتاب را در دفتر ریاضی پاسخ دهند.
علوم چهارم
دادگر، زهره
کتاب کار علوم درس اول در کلاس پاسخ داده شد.
ارزیابی درس فارسی سال قبل انجام شد
مطالعات اجتماعی چهارم
دادگر، زهره
پرسش کلاسی از درس اول صورت گرفت. درس دوم با موضوع "اینجا محله ماست" با مشارکت دانش آموزان و بیان تجربیات ومشاهدات شخصی شان تدریس شد.
دانش آموزان عزیز به کار برگ شماره 1 و2 کتاب مطالعات اجتماعی پاسخ دهند و کتاب کار اجتماعی روز شنبه همراه دانش آموزان باشد.
متن ادبی چهارم
دادگر، زهره
به مناسبت بزرگداشت هفته ناشنوایان موضوعی با عنوان اهمیت نعمت شنوایی داده شد و دانش آموزان برداشت و دیدگاه و دل نوشته های خود را نوشتند.
بازی استراتژیک
ناظریان، منا
بهدلیل بارندگی داخل کلاس بازی کردیم. با دو بازی حرکتی تمرکزی شروع و با بازی سرعتی کلاس را به پایام رساندیم
1403/07/08
ریاضی چهارم
دادگر، زهره
به نام خداوند دریای نور
خدایی که دارد به هر جا حضور
بعد از تمرین مجدد عددنویسی، کاردر کلاس صفحه 5کتاب ریاضی پاسخ داده شد.
اولیای گرامی
خواهشمند است هر یک از دانش آموزان دستمال مرطوب به همراه خود داشته باشند.
فردا درس اول اجتماعی و درس اول علوم پرسش کلاسی خواهیم داشت.
فارسی چهارم
دادگر، زهره
بعد از پرسشی کوتاه و یادآوری جلسه قبل (آفریدگار زیبایی) به بخش واژه آموزی پرداختیم و دانش آموزان با موضوع کلی و تبدیل آن به موضوعات جزئی آشنا شدند.
دانش آموزان بعد از تصویرخوانی و برداشت خود از تصویر روی صندلی معلم نشسته و و داستان را برای همکلاسی های خود تعریف کردند.
سواد مالی
منصوریآریا، درسا
محتوای کنفرانس دانش آموزان به همراه زمان ارائه به دانش آموزان اعلام شد.
ممنون میشم کتاب ها حتما سیمی یا منگنه شوند.
مهارت زندگی
خدیوی، نفیسه سادات
با عرض سلام
ادامه درس اول که کنترل استرس بود بیان شد
کاردستی نمونه درجه احساسات ساخته شد و در مورد اندازه گیری درجات احساسات از روی کاردستی آموزش داده شد
با سلام
ساخت کاردستی درجه احساسات با کاغذ رنگی
لطفا یک بسته کاغذ رنگی ،یک چسب ماتیکی،یک مقوای A4،یک قیچی برای بریدن کاغذ و یک بسته نمد رنگی A4هم برای بچه ها فرستاده شود
مهارت اجتماعی
خدیوی، نفیسه سادات
با سلام
امروز درس را با دیدن کلیپ آموزشی معرفی خودم و رفتارهای بی اتیکت و با اتیکت گذراندیم و بحث آزاد درباره مسائلی که اتیکت را خراب میکند ادامه دادیم
با سلام
نوشتن دو نمونه از رفتارهای با اتیکت یعنی انجام رفتارهایی که شخصیت اجتماعی را بالا می برد و برای جامعه و افراد مفید است و دونمونه رفتار بی اتیکت که باعث بی شخصیتی افراد و صدمه به جامعه می شود را بنویسند