فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: دانشمندان 2

ریاضی اول

مدرس: اصغرزاده، خدیجه
فعالیت: اردو ی پارک ارم

فارسی اول

مدرس: اصغرزاده، خدیجه
فعالیت: سلام و وقت بخیر نشانه ی صاد همراه با داستان و پخش صدای موج دریا و هم چنین در مورد دریا و چه حیواناتی در دریا زندگی می کنند، تشخیص جایگاه آن در کلمات و نحوه ی نوشتن آن به همراه جدول دوستی آموزش داده شد بازی صندلی همراه با موسیقی جهت ایجاد انگیزه نشانه ی صاد در کلاس انجام شد کاربرگ رنگ آمیزی از علامت تشدید جهت تثبیت یادگیری آن در کلاس رنگ آمیزی شد
تکلیف: سرمشق ارسالی در کانال لطفا نوشته شود دیکته و روان خوانی از روی درس صدای موج تمرین شود

نگارش اول

مدرس: اصغرزاده، خدیجه
فعالیت: فعالیت نوشتاری نشانه ی صاد صفحه اول انجام شد

آزمایشگاه

مدرس: اصغرزاده، خدیجه
فعالیت: اردوی پارک ارم

ریاضی اول

مدرس: اصغرزاده، خدیجه
فعالیت: آموزش ساعت ( گذشته، مانده ) و هم چنین کشیدن ساعت به همراه اعداد آن مجدد گفته شد و دانش آموزان در دفتر تلاششان وارد کردند جمع چندتایی اعداد 10 تایی و 5 تایی و الگوی عددی 5 تایی و 10 تایی و 2 تایی مجدد تمرین شد الگوی عدد ی 6 تایی در برد آموزش داده شد و کاربرگ طراحی شده از الگوی 6 تایی در اختیار دانش آموزان قرار داده شد و دانش آموزان می بایست 6 تا 6 تا بشمرند و خانه‌ی 6 تایی رنگ آمیزی کنند و در آخر خانه های رنگ شده را به ترتیب بنویسند صفحه اول تم 22 کتاب ریاضی انجام شد
تکلیف: تم 21 کتاب کار ریاضی انجام شود مهلت انجام آن تا چهارشنبه می باشد

علوم اول

مدرس: اصغرزاده، خدیجه
فعالیت: ادامه ی مبحث ریاضی انجام شد

فارسی اول

مدرس: اصغرزاده، خدیجه
فعالیت: ارزشیابی علوم انجام شد روان خوانی از درس بازار و میهن ما گرفته شد
تکلیف: تکلیف در گروه ارسال شده نوشته شود روان خوانی و دیکته شب تمرین شود

هنر اول

مدرس: حاجی پور، رائیکا
فعالیت: در کلاس هنر امروز با استفاده از کاغذ رنگی هایی که در جلسه قبل دانش آموزان قیچی کرده بودند کاردستی دلقک را به صورت گروهی ساختیم

ریاضی اول

مدرس: اصغرزاده، خدیجه
فعالیت: جمع و تفریق عددهای ده تایی و 5 تایی مجدد تدریس شد .ساعت ( گذشته ،،مانده) در کلاس با مثال مجدد تدریس شد تمرین های ریاضی تا صفحه ی انجام شد بازی جذاب الگوی 5 تایی برای تثبیت یادگیری و ایجاد تمرکز انجام شد

فارسی اول

مدرس: اصغرزاده، خدیجه
فعالیت: سلام و درود علامت تشدید همراه با داستان و کلیپ در برد آموزش داده شد آموزش مشاغلی مثل بنا ، نقاش، بزاز ، نجار و قناد هر کدام چه کارهایی انجام می دهند و ابزار کار آن ها چیست گفته شد. علامت تشدید بخش و صدا کشی ندارد
تکلیف: سرمشق های داده شده در گروه نوشته شود دیکته و روان خوانی تمرین شود ارمغان هفتگی شماره ی 22 انجام شود

نگارش اول

مدرس: اصغرزاده، خدیجه
فعالیت: فعالیت نوشتاری تشدید در کلاس انجام شد

املا اول

مدرس: اصغرزاده، خدیجه
فعالیت: دیکته ی دفتری از نشانه ی ه وچ گفته شد

شطرنج

مدرس: جعفر پور، کیمیا
فعالیت: حالت های تساوی مرور شد و پات آموزش داده شد.

مهارت اجتماعی

مدرس: خدیوی، نفیسه سادات
فعالیت: با سلام کلاس جبرانی برگزار شد

ریاضی اول

مدرس: اصغرزاده، خدیجه
فعالیت: سلام و درود آموزش ساعت به ( گذشته و مانده) همراه با داستان و شعر گفته شد جمع اعداد چندتایی با چوب خط انجام شد
تکلیف: از عدد 40 تا 50 همراه با شکل و جدول ارزش مکانی و حروف نوشته شود

فارسی اول

مدرس: اصغرزاده، خدیجه
فعالیت: کاربرگ طراحی شده اُ استثنا برای تثبیت یادگیری و روان خوانی در اختیار دانش آموزان قرار داده شد و دانش آموزان می بایست کلمات از اُ استثنا هستند را رنگ آمیزی کنند
تکلیف: دیکته ی شب و روان خوانی تمرین شود

قرآن اول

مدرس: اصغرزاده، خدیجه
فعالیت: ادامه ی آموزش ساعت ( گذشته و مانده )

رایانه

مدرس: زارعی، پریسا
فعالیت: تدریس مبحث تایپ کردن و آشنایی با صفحه کلید در محیط نقاشی و انجام پروژه تولدت مبارک در کلاس
تکلیف: انجام پروژه شماره چهار کتاب درسی رایانه

فارسی اول

مدرس: اصغرزاده، خدیجه
فعالیت: سلام و درود روان خوانی فارسی از دو درس آخر (قرآن و میهن ما ) گرفته شد بازی در گوشی کلمات با نشانه ی ژ جهت تقویت حافظه ی شنیداری انجام شد به این صورت یک کلمه از نشانه ی ژ در گوش نفر اول گفته می شود و نفر اول آن کلمه را در گوش نفر بعدی می گوید به همین ترتیب ادامه می‌دهیم تا نفر آخر کلمه ای که شنید در برد می نویسد
تکلیف: روان خوانی و دیکته ی شب تمرین شود از عدد 20 تا 40 همراه با شکل و جدول ارزش مکانی و حروف نوشته شود

املا اول

مدرس: اصغرزاده، خدیجه
فعالیت: املای خلاق با جملات خنده دار توسط دانش آموزان گفته شد و وارد دفتر تلاششان کردند

مهارت زندگی

مدرس: خدیوی، نفیسه سادات
فعالیت: با سلام آموزش ارتباط موثر استفاده صحیح از الفاظ و رفتار مناسب
تکلیف: تکلیف ندارند

بازی استراتژیک

مدرس: ناظریان، منا
فعالیت: کلاس را با یک بازی گروهی پرتحرک شروع کردیم. در ادامه یک بازی دو نفره تمرکزی داشتیم و روی تعادل و هماهنگی بین فردی کار کردیم. در نهایت کلاس را با یک بازی نشستنی تمرکزی و یک بازی حرکتی با هدف افزایش سرعت عکس‌العمل تمام کردیم.

هوش و ریاضی

مدرس: اصغرزاده، خدیجه
فعالیت: مساله ی جمع و تفریق با کمک محور تمرین شد
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: