1403/12/05
ریاضی اول
مدرس:
اصغرزاده، خدیجه
فعالیت:
اردو ی پارک ارم
فارسی اول
مدرس:
اصغرزاده، خدیجه
فعالیت:
سلام و وقت بخیر نشانه ی صاد همراه با داستان و پخش صدای موج دریا و هم چنین در مورد دریا و چه حیواناتی در دریا زندگی می کنند، تشخیص جایگاه آن در کلمات و نحوه ی نوشتن آن به همراه جدول دوستی آموزش داده شد بازی صندلی همراه با موسیقی جهت ایجاد انگیزه نشانه ی صاد در کلاس انجام شد کاربرگ رنگ آمیزی از علامت تشدید جهت تثبیت یادگیری آن در کلاس رنگ آمیزی شد
تکلیف:
سرمشق ارسالی در کانال لطفا نوشته شود
دیکته و روان خوانی از روی درس صدای موج تمرین شود
نگارش اول
مدرس:
اصغرزاده، خدیجه
فعالیت:
فعالیت نوشتاری نشانه ی صاد صفحه اول انجام شد
آزمایشگاه
مدرس:
اصغرزاده، خدیجه
فعالیت:
اردوی پارک ارم
1403/12/04
ریاضی اول
مدرس:
اصغرزاده، خدیجه
فعالیت:
آموزش ساعت ( گذشته، مانده ) و هم چنین کشیدن ساعت به همراه اعداد آن مجدد گفته شد و دانش آموزان در دفتر تلاششان وارد کردند جمع چندتایی اعداد 10 تایی و 5 تایی و الگوی عددی 5 تایی و 10 تایی و 2 تایی مجدد تمرین شد
الگوی عدد ی 6 تایی در برد آموزش داده شد و کاربرگ طراحی شده از الگوی 6 تایی در اختیار دانش آموزان قرار داده شد و دانش آموزان می بایست 6 تا 6 تا بشمرند و خانهی 6 تایی رنگ آمیزی کنند و در آخر خانه های رنگ شده را به ترتیب بنویسند صفحه اول تم 22 کتاب ریاضی انجام شد
تکلیف:
تم 21 کتاب کار ریاضی انجام شود مهلت انجام آن تا چهارشنبه می باشد
علوم اول
مدرس:
اصغرزاده، خدیجه
فعالیت:
ادامه ی مبحث ریاضی انجام شد
فارسی اول
مدرس:
اصغرزاده، خدیجه
فعالیت:
ارزشیابی علوم انجام شد روان خوانی از درس بازار و میهن ما گرفته شد
تکلیف:
تکلیف در گروه ارسال شده نوشته شود روان خوانی و دیکته شب تمرین شود
هنر اول
مدرس:
حاجی پور، رائیکا
فعالیت:
در کلاس هنر امروز با استفاده از کاغذ رنگی هایی که در جلسه قبل دانش آموزان قیچی کرده بودند کاردستی دلقک را به صورت گروهی ساختیم
1403/12/01
ریاضی اول
مدرس:
اصغرزاده، خدیجه
فعالیت:
جمع و تفریق عددهای ده تایی و 5 تایی مجدد تدریس شد .ساعت ( گذشته ،،مانده) در کلاس با مثال مجدد تدریس شد تمرین های ریاضی تا صفحه ی انجام شد
بازی جذاب الگوی 5 تایی برای تثبیت یادگیری و ایجاد تمرکز انجام شد
فارسی اول
مدرس:
اصغرزاده، خدیجه
فعالیت:
سلام و درود علامت تشدید همراه با داستان و کلیپ در برد آموزش داده شد آموزش مشاغلی مثل بنا ، نقاش، بزاز ، نجار و قناد هر کدام چه کارهایی انجام می دهند و ابزار کار آن ها چیست گفته شد. علامت تشدید بخش و صدا کشی ندارد
تکلیف:
سرمشق های داده شده در گروه نوشته شود
دیکته و روان خوانی تمرین شود ارمغان هفتگی شماره ی 22 انجام شود
نگارش اول
مدرس:
اصغرزاده، خدیجه
فعالیت:
فعالیت نوشتاری تشدید در کلاس انجام شد
املا اول
مدرس:
اصغرزاده، خدیجه
فعالیت:
دیکته ی دفتری از نشانه ی ه وچ گفته شد
شطرنج
مدرس:
جعفر پور، کیمیا
فعالیت:
حالت های تساوی مرور شد و پات آموزش داده شد.
مهارت اجتماعی
مدرس:
خدیوی، نفیسه سادات
فعالیت:
با سلام
کلاس جبرانی برگزار شد
1403/11/30
ریاضی اول
مدرس:
اصغرزاده، خدیجه
فعالیت:
سلام و درود آموزش ساعت به ( گذشته و مانده) همراه با داستان و شعر گفته شد جمع اعداد چندتایی با چوب خط انجام شد
تکلیف:
از عدد 40 تا 50 همراه با شکل و جدول ارزش مکانی و حروف نوشته شود
فارسی اول
مدرس:
اصغرزاده، خدیجه
فعالیت:
کاربرگ طراحی شده اُ استثنا برای تثبیت یادگیری و روان خوانی در اختیار دانش آموزان قرار داده شد و دانش آموزان می بایست کلمات از اُ استثنا هستند را رنگ آمیزی کنند
تکلیف:
دیکته ی شب و روان خوانی تمرین شود
قرآن اول
مدرس:
اصغرزاده، خدیجه
فعالیت:
ادامه ی آموزش ساعت ( گذشته و مانده )
رایانه
مدرس:
زارعی، پریسا
فعالیت:
تدریس مبحث تایپ کردن و آشنایی با صفحه کلید در محیط نقاشی و انجام پروژه تولدت مبارک در کلاس
تکلیف:
انجام پروژه شماره چهار کتاب درسی رایانه
1403/11/29
فارسی اول
مدرس:
اصغرزاده، خدیجه
فعالیت:
سلام و درود روان خوانی فارسی از دو درس آخر (قرآن و میهن ما ) گرفته شد بازی در گوشی کلمات با نشانه ی ژ جهت تقویت حافظه ی شنیداری انجام شد به این صورت یک کلمه از نشانه ی ژ در گوش نفر اول گفته می شود و نفر اول آن کلمه را در گوش نفر بعدی می گوید به همین ترتیب ادامه میدهیم تا نفر آخر کلمه ای که شنید در برد می نویسد
تکلیف:
روان خوانی و دیکته ی شب تمرین شود
از عدد 20 تا 40 همراه با شکل و جدول ارزش مکانی و حروف نوشته شود
املا اول
مدرس:
اصغرزاده، خدیجه
فعالیت:
املای خلاق با جملات خنده دار توسط دانش آموزان گفته شد و وارد دفتر تلاششان کردند
مهارت زندگی
مدرس:
خدیوی، نفیسه سادات
فعالیت:
با سلام
آموزش ارتباط موثر
استفاده صحیح از الفاظ و رفتار مناسب
تکلیف:
تکلیف ندارند
بازی استراتژیک
مدرس:
ناظریان، منا
فعالیت:
کلاس را با یک بازی گروهی پرتحرک شروع کردیم. در ادامه یک بازی دو نفره تمرکزی داشتیم و روی تعادل و هماهنگی بین فردی کار کردیم. در نهایت کلاس را با یک بازی نشستنی تمرکزی و یک بازی حرکتی با هدف افزایش سرعت عکسالعمل تمام کردیم.
هوش و ریاضی
مدرس:
اصغرزاده، خدیجه
فعالیت:
مساله ی جمع و تفریق با کمک محور تمرین شد