فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: دانشمندان 2

ریاضی اول

مدرس: اصغرزاده، خدیجه
فعالیت: تعدادی جمع و تفریق جهت تمرین اعداد 10 تایی و 5 تایی در برد نوشته شد و توسط دانش آموزان پاسخ داده شد

فارسی اول

مدرس: اصغرزاده، خدیجه
فعالیت: نشانه ی ح غیر آخر و آخر همراه باشعر حلزون جهت کدگذاری و داستان آن گفته شد جدول دوستی به همراه تشخیص جایگاه آن در کلمات آموزش داده شد روان خوانی درس حلزون همراه با تکرار دانش آموزان انجام شد ببین و بگو درس مثل خورشید با پاسخ دانش آموزان گفته شد
تکلیف: سرمشق ارسالی در کانال نوشته شود کاربرگ نقاشی حلزون در اختیار دانش آموزان قرار داه شد لطفا دیکته در آن نوشته شود روان خوانی تمرین شود

نگارش اول

مدرس: اصغرزاده، خدیجه
فعالیت: فعالیت نوشتاری نگارش نشانه ی ح دو صفحه ی اول نوشته شد

سواد مالی

مدرس: منصوری‌آریا، درسا
فعالیت: دروس قبلی دوره شد. انیمیشن تاریخچه لگو گذاشته شد.

آزمایشگاه

مدرس: اصغرزاده، خدیجه
فعالیت: ادامه ی فعالیت نوشتاری نگارش

ریاضی اول

مدرس: اصغرزاده، خدیجه
فعالیت: کتاب کار ریاضی تم 22 تا صفحه 158 سوال 8 الگوهای عددی در کلاس انجام شد

علوم اول

مدرس: اصغرزاده، خدیجه
فعالیت: علوم فصل از خانه تا مدرسه آموزش داده شد

فارسی اول

مدرس: اصغرزاده، خدیجه
فعالیت: سلام و درود روان خوانی درس مثل خورشید همراه با دانش آموزان تکرار شد و زیر کلمات سخت آن خط کشیده شد.بازی تشخیص کلمات نشانه ی سین ، صاد ، ث در کلاس انجام شد به این صورت که یکسری کلمات از این نشانه ها آماده کرده و دانش آموزان را به صورت دو به دو در برد آورده و آن ها باید از روی کلمات بخوانند و هر کدام از آن ها را در جایگاه خودشان قرار دهند
تکلیف: سرمشق ارسالی در کانال نوشته شود دیکته و روان خوانی ازدرس علی و معصومه و مثل خورشید گرفته شود

هنر اول

مدرس: حاجی پور، رائیکا
فعالیت: در کلاس هنر امروز تکنیک نقاشی با شن های رنگی را فرا گرفتیم و دانش آموزان به ترتیب با کمک معلم این تکنیک را انجام دادند در جلسه آینده ادامه دانش آموزان نیز نقاشی شنی خود را انجام خواهند داد

ریاضی اول

مدرس: اصغرزاده، خدیجه
فعالیت: سلام و درود الگوی عددی 9 تایی همراه با شکل و ذهنی آموزش داده شد چوب خط اعداد دو رقمی مجدد آموزش داده شد و حل مساله کتاب با همکاری دانش آموزان گفته شد

فارسی اول

مدرس: اصغرزاده، خدیجه
فعالیت: نشانه ی ث غیر آخر و آخر همراه با داستان و جایگاه نشانه در کلمات با تصویر و هم چنین جدول دوستی در کلاس آموزش داده شد و برای ایجاد انگیزه و کد گذاری نشانه ث دانش آموزان با کاغذ رنگی شکل مثلث را کشیدن و دور بری کردند
تکلیف: ارمغان هفتگی شماره ی 24 انجام شود دیکته و روان خوانی تمرین شود

نگارش اول

مدرس: اصغرزاده، خدیجه
فعالیت: فعالیت نوشتاری نشانه ی ث در کلاس انجام شد

املا اول

مدرس: اصغرزاده، خدیجه
فعالیت: دیکته ی دفتری به صورت جمله از علامت تشدید گفته شد

شطرنج

مدرس: جعفر پور، کیمیا
فعالیت: نحوه حرکت تمامی مهره ها مرور شد. کیش و مات رفع اشکال شد.
تکلیف: تمرین حرکت مهره ها در سایت لیچس به گزینه ی یادگیری، پایه های شطرنج مراجعه شود.

مهارت اجتماعی

مدرس: خدیوی، نفیسه سادات
فعالیت: سلام کلاس تقویتی انجام شد

ریاضی اول

مدرس: اصغرزاده، خدیجه
فعالیت: سلام و درود تکرار و مرور الگوی عددی 8 تایی همراه با جمع و تفریق 10 تایی و 5 تایی با شکل و ذهنی مجدد آموزش داده شد و تمرین های تم 23 تا صفحه ی 159 انجام شد
تکلیف: کاربرگ ریاضی انجام شود

فارسی اول

مدرس: اصغرزاده، خدیجه
فعالیت: کاربرگ طراحی شده کلمات ار نشانه ی چهار شکلی عین در اختیار دانش آموزان قرار داده شد و دانش آموزان می بایست کلمات را بخوانند و هر یک از کلمات را در جایگاه خودشان بنویسند کاربرگ مخالف کلمات و هم چنین بازی در گوشی کلمات جهت تقویت حافظه ی شنیداری در کلاس انجام شد
تکلیف: روان خوانی و دیکته از درس در بازار تا علی و معصومه تمرین شود

قرآن اول

مدرس: اصغرزاده، خدیجه
فعالیت: داستان و قرائت سوره ی فلق با گذاشتن انیمیشن آموزش داده شد لوحه خوانی مربوط به درس خوانده شد

رایانه

مدرس: زارعی، پریسا
فعالیت: تدریس مبحث ترسیم اشکال هندسی و رنگ کردن خطوط دور اشکال و همچنین رنگ کردن خود شکل رسم شده(Outline و Fill)
تکلیف: انجام پروژه قطره های باران و کشتی که عزیزان با خلاقیت خودشون پروژه را زیباتر انجام دهند.

فارسی اول

مدرس: اصغرزاده، خدیجه
فعالیت: سلام و درود از روی درس علی و معصومه 1 بار روان خوانی شد و دانش آموزان زیر کلمات سخت درس 18 خط کشیدند و 1 بار روی کلمات در دفتر تلاششان نوشتند و هم چنین تشخیص کلمات نشانه ی صاد و سین توسط دانش آموزان در برد تمرین شد روان خوانی درس سفر دل پذیر از تعدادی دانش آموزان گرفته شد
تکلیف: دیکته و روان خوانی از درس سفر دل پذیر و علی و معصومه تمرین شود

املا اول

مدرس: اصغرزاده، خدیجه
فعالیت: دیکته ی پا تخته ای گرفته شد تعدادی دانش آموزان در پای تخته آورده شد و کلمات گفته شده را در برد نوشتند و دانش آموزان وارد دفتر تلاششان کردند

بازی استراتژیک

مدرس: ناظریان، منا
فعالیت: کلاس را با یک بازی دویدنی شروع کردیم و روی مهارت دویدن و سرعت عکس‌العمل کار کردیم. در بازی بعدی با کمک حلقه لباس پوشیدن را تمرین کردیم و آگاهی بدنی را افزایش دادیم. آخرین بازی تمرکزی بود و روی مهارت کنترل شی کار کردیم.

هوش و ریاضی

مدرس: اصغرزاده، خدیجه
فعالیت: تمرین های هوش درس 19 و 20 انجام شد

مهارت اجتماعی

مدرس: خدیوی، نفیسه سادات
فعالیت: با سلام آموزش حریم خصوصی و فضای شخصی با آموزش گروهی نوبت در صف
تکلیف: تکلیف ندارند
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: