1403/12/19
ریاضی اول
مدرس:
اصغرزاده، خدیجه
فعالیت:
تعدادی جمع و تفریق جهت تمرین اعداد 10 تایی و 5 تایی در برد نوشته شد و توسط دانش آموزان پاسخ داده شد
فارسی اول
مدرس:
اصغرزاده، خدیجه
فعالیت:
نشانه ی ح غیر آخر و آخر همراه باشعر حلزون جهت کدگذاری و داستان آن گفته شد جدول دوستی به همراه تشخیص جایگاه آن در کلمات آموزش داده شد روان خوانی درس حلزون همراه با تکرار دانش آموزان انجام شد ببین و بگو درس مثل خورشید با پاسخ دانش آموزان گفته شد
تکلیف:
سرمشق ارسالی در کانال نوشته شود
کاربرگ نقاشی حلزون در اختیار دانش آموزان قرار داه شد لطفا دیکته در آن نوشته شود
روان خوانی تمرین شود
نگارش اول
مدرس:
اصغرزاده، خدیجه
فعالیت:
فعالیت نوشتاری نگارش نشانه ی ح دو صفحه ی اول نوشته شد
سواد مالی
مدرس:
منصوریآریا، درسا
فعالیت:
دروس قبلی دوره شد.
انیمیشن تاریخچه لگو گذاشته شد.
آزمایشگاه
مدرس:
اصغرزاده، خدیجه
فعالیت:
ادامه ی فعالیت نوشتاری نگارش
1403/12/18
ریاضی اول
مدرس:
اصغرزاده، خدیجه
فعالیت:
کتاب کار ریاضی تم 22 تا صفحه 158 سوال 8 الگوهای عددی در کلاس انجام شد
علوم اول
مدرس:
اصغرزاده، خدیجه
فعالیت:
علوم فصل از خانه تا مدرسه آموزش داده شد
فارسی اول
مدرس:
اصغرزاده، خدیجه
فعالیت:
سلام و درود روان خوانی درس مثل خورشید همراه با دانش آموزان تکرار شد و زیر کلمات سخت آن خط کشیده شد.بازی تشخیص کلمات نشانه ی سین ، صاد ، ث در کلاس انجام شد به این صورت که یکسری کلمات از این نشانه ها آماده کرده و دانش آموزان را به صورت دو به دو در برد آورده و آن ها باید از روی کلمات بخوانند و هر کدام از آن ها را در جایگاه خودشان قرار دهند
تکلیف:
سرمشق ارسالی در کانال نوشته شود دیکته و روان خوانی ازدرس علی و معصومه و مثل خورشید گرفته شود
هنر اول
مدرس:
حاجی پور، رائیکا
فعالیت:
در کلاس هنر امروز تکنیک نقاشی با شن های رنگی را فرا گرفتیم و دانش آموزان به ترتیب با کمک معلم این تکنیک را انجام دادند در جلسه آینده ادامه دانش آموزان نیز نقاشی شنی خود را انجام خواهند داد
1403/12/15
ریاضی اول
مدرس:
اصغرزاده، خدیجه
فعالیت:
سلام و درود الگوی عددی 9 تایی همراه با شکل و ذهنی آموزش داده شد چوب خط اعداد دو رقمی مجدد آموزش داده شد و حل مساله کتاب با همکاری دانش آموزان گفته شد
فارسی اول
مدرس:
اصغرزاده، خدیجه
فعالیت:
نشانه ی ث غیر آخر و آخر همراه با داستان و جایگاه نشانه در کلمات با تصویر و هم چنین جدول دوستی در کلاس آموزش داده شد و برای ایجاد انگیزه و کد گذاری نشانه ث دانش آموزان با کاغذ رنگی شکل مثلث را کشیدن و دور بری کردند
تکلیف:
ارمغان هفتگی شماره ی 24 انجام شود
دیکته و روان خوانی تمرین شود
نگارش اول
مدرس:
اصغرزاده، خدیجه
فعالیت:
فعالیت نوشتاری نشانه ی ث در کلاس انجام شد
املا اول
مدرس:
اصغرزاده، خدیجه
فعالیت:
دیکته ی دفتری به صورت جمله از علامت تشدید گفته شد
شطرنج
مدرس:
جعفر پور، کیمیا
فعالیت:
نحوه حرکت تمامی مهره ها مرور شد.
کیش و مات رفع اشکال شد.
تکلیف:
تمرین حرکت مهره ها در سایت لیچس
به گزینه ی یادگیری، پایه های شطرنج مراجعه شود.
مهارت اجتماعی
مدرس:
خدیوی، نفیسه سادات
فعالیت:
سلام
کلاس تقویتی انجام شد
1403/12/14
ریاضی اول
مدرس:
اصغرزاده، خدیجه
فعالیت:
سلام و درود تکرار و مرور الگوی عددی 8 تایی همراه با جمع و تفریق 10 تایی و 5 تایی با شکل و ذهنی مجدد آموزش داده شد و تمرین های تم 23 تا صفحه ی 159 انجام شد
تکلیف:
کاربرگ ریاضی انجام شود
فارسی اول
مدرس:
اصغرزاده، خدیجه
فعالیت:
کاربرگ طراحی شده کلمات ار نشانه ی چهار شکلی عین در اختیار دانش آموزان قرار داده شد و دانش آموزان می بایست کلمات را بخوانند و هر یک از کلمات را در جایگاه خودشان بنویسند
کاربرگ مخالف کلمات و هم چنین بازی در گوشی کلمات جهت تقویت حافظه ی شنیداری در کلاس انجام شد
تکلیف:
روان خوانی و دیکته از درس در بازار تا علی و معصومه تمرین شود
قرآن اول
مدرس:
اصغرزاده، خدیجه
فعالیت:
داستان و قرائت سوره ی فلق با گذاشتن انیمیشن آموزش داده شد لوحه خوانی مربوط به درس خوانده شد
رایانه
مدرس:
زارعی، پریسا
فعالیت:
تدریس مبحث ترسیم اشکال هندسی و رنگ کردن خطوط دور اشکال و همچنین رنگ کردن خود شکل رسم شده(Outline و Fill)
تکلیف:
انجام پروژه قطره های باران و کشتی که عزیزان با خلاقیت خودشون پروژه را زیباتر انجام دهند.
1403/12/13
فارسی اول
مدرس:
اصغرزاده، خدیجه
فعالیت:
سلام و درود از روی درس علی و معصومه 1 بار روان خوانی شد و دانش آموزان زیر کلمات سخت درس 18 خط کشیدند و 1 بار روی کلمات در دفتر تلاششان نوشتند و هم چنین تشخیص کلمات نشانه ی صاد و سین توسط دانش آموزان در برد تمرین شد
روان خوانی درس سفر دل پذیر از تعدادی دانش آموزان گرفته شد
تکلیف:
دیکته و روان خوانی از درس سفر دل پذیر و علی و معصومه تمرین شود
املا اول
مدرس:
اصغرزاده، خدیجه
فعالیت:
دیکته ی پا تخته ای گرفته شد تعدادی دانش آموزان در پای تخته آورده شد و کلمات گفته شده را در برد نوشتند و دانش آموزان وارد دفتر تلاششان کردند
بازی استراتژیک
مدرس:
ناظریان، منا
فعالیت:
کلاس را با یک بازی دویدنی شروع کردیم و روی مهارت دویدن و سرعت عکسالعمل کار کردیم. در بازی بعدی با کمک حلقه لباس پوشیدن را تمرین کردیم و آگاهی بدنی را افزایش دادیم. آخرین بازی تمرکزی بود و روی مهارت کنترل شی کار کردیم.
هوش و ریاضی
مدرس:
اصغرزاده، خدیجه
فعالیت:
تمرین های هوش درس 19 و 20 انجام شد
مهارت اجتماعی
مدرس:
خدیوی، نفیسه سادات
فعالیت:
با سلام
آموزش حریم خصوصی و فضای شخصی
با آموزش گروهی نوبت در صف
تکلیف:
تکلیف ندارند