فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: دکتر علی شریعتی

ریاضی چهارم

مدرس: خداویسی، مهسا
فعالیت: مبحث ضرب در اعداد دو رقمی و سه رقمی با رسم شکل و گسترده نویسی انجام شد .
تکلیف: نوشتن ضرب اعداد 3،7،9 و حفظ آن انجام شود .

زبان انگلیسی

مدرس: باقری، فاطمه
فعالیت: گرامر can, can't could, couldn't تدریس شد.
تکلیف: دانش اموزان عزیزم با گرامر تدریس شده در مورد توانایی های خود 3 جمله مثبت و منفی در مورد زمان حال و 3 جمله مثبت و منفی در زمان گذشته گفته و یک ویدیو برای من ارسال کنند. مهلت ارسال ویدیو تا پایان امشب میباشد

زبان انگلیسی

مدرس: باقری، فاطمه
فعالیت: مطالب قبل کامل مرور شد. گرامر گذشته تدریس و تکرار و تمرین شد.
تکلیف: دانش اموزان عزیزم ،لطفا با گرامر was و were تعداد 8 یا 10 جمله درباره روز گذشته یا هفته گذشته بسازند و در یک کلیپ خلاقانه ارسال شود. لطفا توجه داشته باشید مهلت ارسال ویدیو تا روز چهارشنبه است

ریاضی چهارم

مدرس: خداویسی، مهسا
فعالیت: دست ورزی عددنویسی و پیدا کردن اعداد در جدول ارزش مکانی و رفع اشکال کاربرگ مربوطه انجام شد .
تکلیف: نوشتن جدول ضرب اعداد 4 و 5 به همراه دو صورت تقسیم و حفظ آن انجام شود.

زبان انگلیسی

مدرس: باقری، فاطمه
فعالیت: کلماتِ استوری مرور و سه صفحه از استوری تدریس شد.

ریاضی چهارم

مدرس: خداویسی، مهسا
فعالیت: مرور عددنویسی و جدول ارزش مکانی و آشنایی با " میلیون" انجام شد .
تکلیف: حل کاربرگه ی مربوطه ( فقط سوالاتی که مشخص شده است.)

زبان انگلیسی

مدرس: باقری، فاطمه
فعالیت: مطالب قبل کامل مرور شد. daily activity adverbs of frequency تدریس شد. محتوا استفاده شده در کلاس در کانال ارسال شد.
تکلیف: لطفا دانش آموزان با توجه به فیلم و پاورپوینت ارسال شده و یک کلیپ تهیه کرده و در مورد کارهای روزمره صحبت کنند.

ریاضی چهارم

مدرس: خداویسی، مهسا
فعالیت: پرسش و پاسخ جدول ضرب 2 و 3 انجام شد.
تکلیف: نوشتن جدول ضرب 8 و 9 به همراه دوصورت تقسیم و حفظ آن انجام شود.

علوم چهارم

مدرس: خداویسی، مهسا
فعالیت: شرح آزمایش حباب در کلاس انجام شد .
تکلیف: آزمایش حباب و نتیجه گیری آن به همراه ارسال عکس و فیلم انجام شود .

زبان انگلیسی

مدرس: باقری، فاطمه
فعالیت: گرامر what are you wearing? what is she/he wearing? مرور و مطلب جدید Whats the weather like? تدریس شد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: