1400/08/08
زبان انگلیسی
موسوی، زهره سادات
باسلام و عرض خسته نباشید.
امروز با بچه های عزیز اعداد 1 تا 5 مرور شد و صفحه 36 کتاب، کار شد.
و song مربوط به این صفحه با بچه ها کار شد.
کلمات look, listen, funny آموزش داده شدند.
لطفا بچه های عزیز، song را تمرین کرده و اعداد 1 تا 5 را مرور کنند. (فرم و اسم).
لطفا روی کلمات look, listen, funny مرور انجام شود.
1400/08/05
زبان انگلیسی
موسوی، زهره سادات
با سلام و عرض خسته نباشید و خدا قوت.
امروز با بچه های عزیز مباحث unit 1 کتاب مرور شدند. (اسم کاراکترها، اعداد و حروف A, B، و سانگ های مربوط به یونیت اول)
کلمات مربوط به اعضای بدن مرور شدند.
لطفا یونیت اول کتاب تمرین و مرور شود.
کلمات اعضای بدن مرور شوند.
نوشتن اعداد 1 تا 5 با استفاده از خمیربازی یا سینی آرد/نمک یا نوشتن با گچ/مداد یا هر روش خلاقانه دیگری تمرین شود.
کلمات پیوست شده در کاربرگ، مقایسه شوند که برای حرف A هستند یا برای حرف B؟ با تشکر از شما.
1400/08/04
زبان انگلیسی
موسوی، زهره سادات
با عرض سلام و خدا قوت خدمت شما عزیزان.
لغات مربوط به body parts مرور شدند.
عبارت های زیر با بچه ها تمرین شد:
wash your ------------ (face, hands, nose, ears, ...)
dry your --------- (face, hands, nose, ears, ...)
لطفا صفحه 40 کتاب کار انجام شود.
عبارت های زیر با بچه ها تمرین شوند:
wash your ------------ (face, hands, nose, ears, ...)
dry your --------- (face, hands, nose, ears, ...)
1400/08/03
زبان انگلیسی
موسوی، زهره سادات
با عرض سلام و خسته نباشید.
امروز کلمات مربوط به body parts (صفحات 34 و 35 کتاب)، کار شد.
song: heads, shoulders, knees and toes با بچه ها همخوانی شد.
لطفا صفحات 38 و 39 کتاب کار، انجام شوند.
بچه ها در یک ویدیوی کوتاه، اعضای بدن خود را معرفی کنند.
"در صورت تمایل" میتوانند نقاشی خودشان را بکشند و از روی نقاشی، اعضای بدن را معرفی کنند.
"در صورت تمایل" میتوانند song: heads, shoulders, knees and toes را بخوانند و ویس یا ویدیو تهیه کنند.